16 września 2013

las

Dzisiaj miałam okazję jechać do lasu. Tak się składa, że któraś z dziewczyn pytała pod
poprzednim postem o to, czy jestem zadowolona z 70-300. Otóż TAK! Jak najbardziej.
Z każdym kolejnym zdjęciem odkrywam nowe możliwości i sposoby. Jest super. Ciągle
uświadamiam sobie jak bardzo kocham fotografię i jaką przyjemność sprawia mi cykanie!
Moja mama uwielbia las! Dziś babcia i dziadek zabrali nas właśnie tam i miałam okazję
zrobić kilka zdjęć. Wpadłam tu na chwilę pomimo moich zaległości w nauce i za sekundę
biorę się za historię! Muszę na jutro opracować kilka spraw.. nie mam ochoty i pęka mi
głowa! Już brałam leki i nic z tego. Nadal mnie trzyma. Nie wiem co się ze mną dzieje.
No ale to tak tylko nawiasem. Myślę, że dzisiaj wcześniej położę się spać. Co do lasu..
kurcze, nie lubię tam jeździć, bo denerwują mnie komary, pająki i inne stwory, pisałam
o tym już dawniej ;) ale dla zdrowia warto zrobić sobie krótki spacer na tak świeżym
powietrzu! Kiedyś jak byłam malutka, myślałam że w lesie mieszkają krasnale i ogólnie
to dla mnie było takie magiczne miejsce owiane tajemnicą! :D dziecięca wyobraźnia..




37 komentarzy :

  1. Genialne zdjęcia :) szczególnie to z biedronkami :D
    Obserwuję i liczę na możliwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! <3
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal muszę zadowolić się 18-55... Świetne zdjęcia, takie klimatyczne! Ja jutro robię sobie dzień wolny, bo jadę do lekarza :P
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia robisz. Moja siostra ma teraz 18-105 i też jest całkiem niezły w połączeniu z dobrym body ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :-*
    Ją nie przepadam za lasem :-(

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne zdjęcia ! Grzybki, biedronki, rosa. Wszystko cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 7 zdjęcie jest magiczne ! *O*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:54

    jakiego producenta masz 70-300 ?
    robisz świetne zdjęcia !
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Las kryje w sobie wiele ciekawych zagadek :)
    obserwuję od dłuższego czasu i stwierdzam, że
    Robisz cudowne zdjęcia <3

    zapraszam + karinowa.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:37

    co myślisz o aparatach canona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co myślę? ogólnie są bardzo wytrzymałe, najgorsze jest dla mnie to, że na auto głośno się regulują.. ale ogólnie bardzo na TAK

      Usuń
  13. świetne zdjęcia :)
    w jakim programie je obrabiasz?

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o te zdjęcie, to tylko photoscape ;)

      Usuń
  14. Anonimowy17:52

    Posiadam ten sam obiektyw co Ty i mam pytanie, czy Tobie też czasami wychodzą poruszone zdjęcia przy dużym zoomie, w trybie macro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, używaj statywu :) i rób zdjęcia przy świetle dziennym

      Usuń
    2. Anonimowy17:58

      Dziękuję!

      Usuń
  15. piękne zdjęcia
    obserwuje i liczę na rewanż ;)
    zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tak zawsze myślałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne zdjęcia! :) też nie bardzo przepadam za lasami, ale czasem dobrzze jest się wybrać na mały spacer po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:54

    Super zdjecia! A masz juz jakies dobre oceny w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie za bardzo lubię chodzić do lasu ale raz na jakiś czas uwielbiam iśćsobie na taki spacer :>
    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:21

    a przerabiasz tylko w photoscape czy w innych tez ? Jesli tak to w jakich ? pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:33

    twój tamron jest dobry na zdjęcia portretowe ,czy raczej tylko na makro ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11:53

    hej Paula mam pytanie czy obiektyw tamron lub sigma 70-300 pasuje do wszystkich lustrzanek Canona? ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są jak zaczarowane! Robisz je już jak profesjonalny fotograf ;o Są cudowne po prostu, jeju, zakochałam się w nich! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. robisz świetne zdjęcia, za każdym razem się nimi zachwycam♥ cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia :) szkoda, że grzyby same trujące xd
    a tak poza tym, wspaniały blog <3

    paulinagawlik.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19:46

    Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your
    post seem to be running off the screen in Opera.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with
    web browser compatibility but I figured I'd post to let you
    know. The design and style look great though!
    Hope you get the issue resolved soon. Thanks

    Take a look at my web page ... ArronNLeezer

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy16:51

    Heya i am for the primary time here. I found this board and I to find It really
    useful & it helped me out much. I am hoping to provide one thing again and help others such
    as you aided me.

    My web-site CharissaGLabeau

    OdpowiedzUsuń