22 września 2013

as always - old town shoting


Jestem w domu, wróciłam dopiero dzisiaj! Mam trochę zdjęć które udało mi się zrobić w
ciągu weekend'u. Aktualnie leżę obłożona książkami i mam zamiar wybrać jakiś temat na
maturę ustną z polskiego, bo czas mnie goni. Czekam aż mama wróci z pracy i chcę z nią
trochę porozmawiać. Jeśli chodzi o Warszawę, to co tu dużo mówić, czekam już tylko na
kolejny raz kiedy będę mogła tam pojechać. No nic, pozostaje mi się teraz tylko spiąć i
przetrwać jakoś ten tydzień. Powodzenia w szkole i dobrych ocen życzę! Ja obecnie mam
jeszcze czyste konto.. UF. Wybraliśmy się z bratem na Stare Miasto zrobić kilka zdjęć i
pospacerować. Tego mi było trzeba! ZDECYDOWANIE. Haha, jeszcze jedno, dodam tu 
różne rzeczy, które konsumowałam przez te 2 dni, więc nie myślcie że pożarłam wszystko
za jednym razem! :D to tak w drodze wyjaśnienia, bo wiem że będą różne domysły.




buty - vans / spodnie - sh / bluza - loveitshop.pl 
najprostszy i najwygodniejszy zestaw bluza jest cieplutka i przyjemna w dotyku


W sumie nie uporządkowałam zdjęć i wszystko piszę na szybko, ale obowiązki wzywają! 
Do tego.. blogowanie pochłania dużo czasu ;o samo pomniejszanie, dodawanie zdjęć
to kwestia jakichś 20 minut, jeśli chce się zrobić to konkretnie. Nie wiem co dzisiaj
będę jeszcze robiła, póki co czekam na mamę i wyleguję się przed ciężkim tygodniem.

Macie jakieś oceny? Jak w szkole?

64 komentarze :

  1. Tą bluzę to masz serio świetną! Póki co ocen nie mam, ale nauki już kupa, a dopiero zaczęłam lo. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) mega zazdroszczę Ci włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci dobrze :D Wybrałabym się na taki wyjazd. Właśnie rozpoczęłam naukę w liceum, na razie nie jest źle mam już jedną 6 z w-f :o (za start niski) i 4 z chemii.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja już mam pierwsze oceny,jak na razie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na razie mam 4 z matmy :D Plapart pomyślisz kiedyś nad jakimś spotkaniem w Warszawie :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę pisała o kolejnym wypadzie do Warszawy i powiem gdzie można mnie spotkać ;)

      Usuń
  6. Zdjęcia są świetne!
    Ja mam narazie 4 i 4+ xD nie jest najgorzej :)

    Zapraszam do nas :)

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula, sądzisz że cena tej bluzy z loveit jest odpowiednia? bo podobno ten materiał nie jest taki dobry jak się wydaje na zdjęciach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inną opinię na ten temat z tego co udało mi się zauważyć ;) ja jeszcze nie miałam okazji jej prać, więc ciężko mi powiedzieć jak z materiałem, jeśli chodzi o wygodę i całokształt to jak najbardziej tak

      Usuń
    2. Anonimowy23:39

      Ja prałam moje i nic się nie dzieje :) Cena jest jak dla mnie idealna dla takiej bluzy, polecam je bardzo!

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia!W szkole jakoś leci,a ocen już mam nawet sporo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nazbierałam parę ocen, ale na szczęście są one raczej w większości pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:29

    Bardzo ładne zdjęcia , nie zauważylam by były złej jakości

    OdpowiedzUsuń
  11. dwie czwóreczki , piąteczkę i jakąś marną dwóje z niezapowiedzianej kartkówki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:15

    genialny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:15

    Masz przeboskie wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:56

    Chodź zawsze w rozpuszczonych włosach, zawsze i wszędzie, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego? haha, lubię wygodę, a jak wieje wiatr nie ma mowy o rozpuszczonych przykro mi ^^

      Usuń
    2. Anonimowy20:31

      szkoda, ale wyglądasz nieziemsko w rozpuszczonych, buziaki <3

      Usuń
  15. Śliczne zdjęcia ;-) Fuuu McDonald -,-
    Nie lubie mcDonalda ;-) ;p
    Ja mam mature za 3 lata...i myslę, że będe zdawała z rozszerzonego angielskiego :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z 10 ocen ;D
    w szkole masakra ,cały tydzien bd zawalony spr.:C

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:35

    Czy zdajesz jakieś przedmioty dodatkowe na maturze? I czy planujesz jakieś studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaję wos i historię, a rozsz. tylko angielski

      Usuń
  18. Jak zawsze dobrze się bawiłaś w Wawie ;-) tak trzymać!
    U mnie ostatni tydzień wakacji i też się zacznie nauka i pisanie pracy licencjackiej :o aż strach o tym pomyśleć :P

    Życzę miłego tygodnia i powodzenia w szkole, co by się same 5 namnożyły! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:09

    jej jak na dwa dni to strasznie mało zjadłaś ja tyle pożeram na jeden posiłek:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje miasto <3 Masa nauki, nauczyciele to chyba nie mają co robić... masakra, jutro mam dwie kartkówki i sprawdzian a co dopiero w następne dni...

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20:24

    ej jak bedziesz miałe temat o filmach to mam moją prez. która może Ci pomóc troszkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy20:38

    nie no ciałka to ty troche masz .. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:36

      zgadzam się , nie wiedziałem że jestes aż tak pulchniutka ;o

      Usuń
    2. Anonimowy23:10

      szczupła dziewczyna,a nie!

      Usuń
    3. Anonimowy23:39

      A Ty mózgu nie masz wcale

      Usuń
    4. że co proszę?! haha.. nie jestem chudziną, ale pulchna to raczej nie bardzo

      Usuń
    5. Anonimowy20:35

      ta baleron normalnie Paula jaka z ciebie świnia gruba! weźcie się ogarnijcie ona jest szczupła ma wyglądac tak http://grzenda.pl/_img_brukowiec_new/anorexia2.jpg żeby było ze jest chyda? jak waszym zdaniem wygląda osoba szczupła? ma też szeroką bluze ogar:d Boże ludzie mnie przerażają!

      Usuń
    6. Anonimowy15:42

      pulchniutka? ludzie drodzy,opanujcie się troszeczkę :) ciekawe jak wygląda osoba pisząca z anonima..
      Paula jest szczupła! :)

      Usuń
  24. Jak dobrze że już wybrałam temat na mature z polaka... ;)
    A u mnie już jest kilka ocenek i już będzie pierwsza 1. :P
    miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze świetne zdjęcia! ^^ U mnie w szkole juz załapały się 1 :cc ale i pozytywne oceny są. :) Plapart proszę powiedz jak to robisz że masz takie duże zdjęcia na blogu???? :o Pozdrawiam. :))
    ________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam te fontanny! a ich pokaz wieczorami to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ty to robisz, że nawet zwykłe zdjęcie jest świetne ? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy23:40

    Paula tak mnie zastanawia, bo po wizycie od fryzjera miałaś strasznie prościutkie włoski, a ostatnio na zdjęciach masz takie fale. Wtedy były prostowane czy też po prostu fale masz po koczku, warkoczu bądź czymś podobnym?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna ta bluza. *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Tragiczna jakość zdjęć? ;oo nie wiesz co piszesz chyba xd Piękne zdjęcia, najładniejsze to od góry z twoim bratem lub nie wiem z kim :D



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieprawda zdjęcia są jak zawsze świetne!! Ja też uwielbiam Warszawę, może dlatego że z tamtąd pochodzę chcę w niej mieszkać :?

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia : ] Ogólnie jesteś strasznie śliczna! ^^ Proszę bardzo u mnie w szkole już nawet 5 z matmy się złapało :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16:55

    Ile Ty masz tych braci??

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17:45

    hmm... widze ze na boku bloga juz są reklamy.mam nadzieje ze bedziesz prowadzic bloga bo lubisz a nie zarabiasz. teraz pewnie dlatego piszesz co masz na sobie żeby móc potem reklamować.;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mają dobre rzeczy, to są i reklamy ;) nie widzę w tym nic złego, poza tym dla twojej wiadomości - nie zarabiam na blogu i nie mam takiego zamiaru

      Usuń
    2. Anonimowy20:29

      mam nadzieje:D bo było by szkoda bo blog jest świetny i szkoda by było to popsuc kupą reklam

      Usuń
    3. Anonimowy00:17

      Paula czasem pisała co z jakiego sklepu.. jak śnieg jeszcze leżał nawet. Ludzie macie czasem debilne problemy

      Usuń
    4. Anonimowy22:50

      Tak wiem ze pisala.Chodzi mi o bannery po bokach.NI E OCENIAJ MNIE JAK NIE ZNASZ.

      Usuń
  35. mimo wszystko świetne zdjęcia :) jakość wydaje mi się być dobra, u mnie się ładne wyświetlają :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. twoi bracia mają śliczne oczy <3
    a ty boskie włosy ;3

    zapraszam - zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bluza! Uwielbiam Twojego bloga, masz w sobie coś co ciężko mi znaleźć u większości blogerek :)

    kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Włosy *.*
    Wpadam na bloga kilka razy dziennie, bardzo ciekawie piszesz.
    Robisz śliczne zdjęcia, masz do tego dryg ;)
    i dodatkowo ta cudowna bluza <3

    www.blue-milly.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudny blog - stonowany kolorami i delikatny a zarazem przebojowy i bardzo ciekawy, takie blogi uwielbiam !
    Wpadam kilka razy dziennie, by sprawdzić czy nie ma jakiś nowinek :)
    A co do zdjęć, są bardzo żywe i kolorowe ! :D

    www.blue-milly.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy18:09

    używasz jakiś filtrów?

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy14:51

    Right here is the right blog for everyone who really wants to understand this topic.
    You know a whole lot its almost tough to argue with you
    (not that I actually would want to…HaHa). You definitely
    put a brand new spin on a subject which has been written about for years.
    Great stuff, just excellent!

    My webpage: ElroyRHollingworth

    OdpowiedzUsuń