30 sierpnia 2013

odwiedziny


No i wreszcie udało mi się odwiedzić Adriana! Mieszka w Warszawie już jakiś czas, ale
jakoś tak nie mogliśmy na siebie trafić.. bo albo jego nie było, ale ja nie mogłam!




50 komentarzy :

  1. Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego pichcenia :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:27

    Już przeglądasz oferty mieszkań? Do przyszłego roku będą zupełnie inne więc jest sens już teraz? Jaką kanapkę jesz tam najczęściej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę się zorientować jakie są ogólnie oferty, przecież logiczne, że nie będę teraz sobie ogarniać mieszkania haha

      Usuń
  4. uwielbiam czytać Twoje posty,są takie... mhm może dziwnie to zabrzmi, ale " sympatyczne" : )
    świetne pierścionki *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zlote tarasy *_*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:32

    może będziesz się rzucać, odpisywać czy nie mam ważniejszych spraw na głowie albo "wyznania katoliczka"...
    ale moim zdaniem krzyż to coś więcej niż jakiś tam MOTYW. ten symbol nie jest na pokaz, a tym bardziej nie rozumiem jak można mówić że jest modny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to coś więcej, ale jako motyw sprawdza się świetnie ;) i dobrze wygląda

      Usuń
    2. Nie przesadzajmy, ja kupiłam sobie w NY, W KOŚCIELE koralikową bransoletkę z krzyżykiem, która służy jako różaniec. Też mam jej nie nosić, bo "to coś więcej"? Mimo wszystko takie jest jej przeznaczenie.
      Nie bierz życia zbyt na serio...

      Usuń
    3. Anonimowy22:28

      Dla wierzacych to cos bardzo waznego ale dla ateisty zwykly motyw.

      Usuń
    4. Anonimowy19:26

      fakt faktem kiedyś noszenie krzyżyka było dumą i niewiele osób potrafiło nosić łańcuszki.. teraz jak modny to nagle wszyscy bluzki, pierścionki, kolczyki wszystko a szkoda, że dopiero gdy nadeszła taka moda ludzie zaczęli go nosić...

      Usuń
    5. Anonimowy20:13

      "Nie bierz życia zbyt na serio" - lecz się koleżanko, a jak nie bierzesz życia na poważnie to rzuć się z 20. pietra, pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Anonimowy00:08

      NY, W KOŚCIELE że co?xd

      Usuń
    7. Anonimowy14:16

      właśnie też sie zdziwiłam, NY w kościele? coś nowego.

      Usuń
  7. same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to super,że udało ci się odwiedzić znajomego :D


    ZAPRASZAM NA KONKURS!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kanapki z subway'a jadłam tylko w Anglii, ale masz rację są pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio mam meega wkrętke na krzyże :o!

    saavemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia,jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twojego bloga jest świetny, robisz fantastyczne zdjęcia! ;-)
    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy00:14

    moge wiedzieć gdzie kupiłas torbe, ja szukam i szukam i znaleźć odpowiedniej nie moge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reserved chyba, ale to już jaaaaaakiś czas temu

      Usuń
  15. mmm, activia <3
    fajny nagłówek !!! *_*
    http://gaagner.blogspot.com/ obserwuję, liczę na obserwację i komentarz

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy07:54

    Na którym sezonie jestes skins ? ;) i kogo najbardziej lubisz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10:03

    wow zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:05

    P okazez co kupulas do szkoly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kupiłam do szkoły jeszcze nic

      Usuń
  19. Pierścionki mi sie najbardziej spodobaly, aaaaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam ostatnio jakąś`faze`na krzyże :)
    strasznie podoba mi się ten motyw :3
    piękne miejsce :)
    http://martoszka-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super piszesz, ciekawa notka, miło się czyta ;3 super blog!

    Proszę kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu- dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie ma to ogromne znaczenie.

    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:36

    Fajne zdjęcia ;) sama pojechałas do Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sama.. jak zawsze

      Usuń
    2. Anonimowy20:28

      ale chodzilo pewnie o to czy samochodem

      Usuń
  23. Anonimowy13:53

    Kim jest dla Cb Adrian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:34

      Ostatnio Mamys byl chyba przyjacielem, a nie dobrym kolega, traktujesz to tak samo czy cos sie zmienilo?

      Usuń
    2. rzadko się widujemy, więc ciężko tu mówić o przyjaźni, to dla mnie bardzo MOCNE słowo i przyjaciół mam niewielu ;) ale z Adim mam serio świetny kontakt i kolega, a dobry kolega, to dla mnie różne osoby :)

      Usuń
  24. ostatnio bylam w Warszawie i w Złotych! uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:09

    jakie masz plecak do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten który miałam też rok temu

      Usuń
  26. MMM pysznosci, szkoda tylko ze jestem na diecie :(

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:14

    bedziesz na pozegnaniu lata w ciechanowie?

    OdpowiedzUsuń
  28. mcflurry jej pyszny ! :D mogłabym jeść to dniami i nocami w tonach :P http://dokokaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń