20 sierpnia 2013

having fun! 18 Karo


Wczoraj cały dzień przeleżałam! Na szczęście rano mogłam już normalnie ruszać rękami.
Koło 18:20 byłam już gotowa na osiemnastkę mojej dobrej znajomej, super się bawiłam,
spotkałam wiele osób z którymi nie widziałam się przez całe wakacje.





52 komentarze :

  1. Anonimowy13:08

    Swietne zdjecia, dodawaj swoje outfity :* Awgl. slyszalam ze jest takie cos jak ciasto w mikrofalowce (Naprawdee!) , moja kolezanka robila i bylo pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:50

      racja ! robie bardzo często z siostrą ! tylko trzeba znaleźć dobry przepis, bo z niektórych naprawdę nie da się zjeść tego co wyjdzie:/ polecam ;)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Tort bardzo ciekawy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jakąś galaretkę z bitą śmietaną i owocami albo babeczki z owocami w środku ? :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiała być świetna imprezka ;)

    ------------------------------------------------
    Chcesz wygrać design bloga? Zapraszam do mnie na konkurs! ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha^^ Zajebisty torcik :p
    Ciesze się, że impreza koleżanki była udana ;-) Ja jeszcze dwa lata poczekam na taka imprezkę ;-)
    Moze będę miała podobny torcik.. kto wie ;-)
    Pozdrowienia dla Karoliny^^


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:52

    5 jajek
    2 szklanki mąki
    1 masło rośłinne (250g)
    2 łyzeczki pdp (proszek do pieczenia)
    1/2 cukru waniliowego
    3/4 szklanki cukru
    odziel żóltka od białek . ubij zółtka z cukrami. dodaj masło i dalej ubijaj. w drugiej misce wymieszaj pdp z mąką . dodaj do 1 masy. miksuj.
    w kolejnej misce ubij białka na sztywno. dodawaj łyżką do ciasta i delikatnie mieszaj.
    wyłóż na forme wyłożoną papierem (ciasta starcza na dużą prostokątną forme, może byc mniejsza ,ciasto bedzie poprostu wyższe) posyp ciasto delikatnie mąką ziemniaczaną (nniekonieczne) i wyłóż umyte wypestkowane owoce(jesli twoje owoce nie są słabo słodkie -posyp je cukrem troche w misce przed wykładaniem i wymieszaj.piecz w 180 C ok 1h

    przepis jest sprawdzony i napewno ci wyjdzie :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:11

      i jak ? skorzystałas ? xd

      Usuń
  7. Może sernik na zimno z owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, świetna organizacja widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wszystko to wygląda :)

    Mogłabyś kliknąć w banner Mart Of China po prawej stronie mojego bloga? :)
    wholestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:15

    hahaha fajny tort ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:24

    Sernik na zimno :) proste w zrobieniu i w dodatku pyszne

    OdpowiedzUsuń
  12. rok osiemnastek najlepszy :)
    noemisoul.blogspot.com
    malinovva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:08

    Odbilas sie w szybie na 3 zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:08

    KUTAS

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:39

    Chcemy notkę o pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że zabawa udana :D


    KONKURS U MNIE NA BLOGU!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam remont pokoju :) Jaki wybrałaś kolor ścian?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:16

    f*dur is getting fat again

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego sprawa czy is getting czy nie is getting :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:41

      Inglisz poziom hard grany xd

      Usuń
  20. Anonimowy18:27

    Malibu - FUUUUJ!
    Lubisz to?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:39

    mogłaś się chociaż trochę pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:06

      ona pisała kiedyś że nie lb się malować ;)

      Usuń
  22. Świetne zdjęcia, widać że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poszperaj na kotlet.tv :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy20:08

    jak zrobiłaś mniejszy odstęp pomiędzy zdjęciami? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ,TO JEST NAPRAWDĘ DLA MNIE WAŻNE :) kiedyś może bym to zmieniła,ale troszkę teraz pozmieniali w kodach html na bloggerze i ciężko jest mi się odnaleźć w tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zaczepiste zdjęcia *__*

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20:56

    wrzucisz później zdjęcia pokoju, jak skończysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widać ,że osiemnastka udana .! :)
    http://martoszka-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwieeelbiam Twojego bloga :D Z tego co się orientuję, chyba mamy ten sam aparat Paulo! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne zdjęcia, ciekawie wyszedł efekt "rybiego oka" jeżeli tak można to nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:42

    Paula to ważne ja we wrześniu kupuję lustrzankę i nie mam za dużo pieniędzy a chcę dobrze robić zdj od 10roku życia interesuję się fotografią i planuję kupić taką lustrzankę http://www.avans.pl/nikon-aparat-nikon-coolpix-l820-czarny,id-140861 sądzisz że dobrze zdj. robi bo widzę że ty jesteś profesjonalistką i polecasz mi tą lustrzankę ?
    Mam nadzieję że odpiszesz w komentarzu to mi pomoże Proszę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. profesjonalistką? haha, raczej nie bardzo

      Usuń
    2. Anonimowy17:26

      Ale świetnie robisz zdj. doradzisz proszę odpisz. : >

      Usuń
    3. Anonimowy18:42

      Coolpixy to chyba nie lustrzanki jeszcze.. ;)

      Usuń
    4. Anonimowy12:27

      No wiem ale chcę kupić ten aparat a nie wiem czy dobrze wybieram
      i co pomożecie

      Usuń
  32. Anonimowy10:50

    korzystałaś z tableta lub telefonu na tej 18stce? :)
    Czy tylko aparatem zdjęcia robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy10:51

    Pilas tam alkohol?

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcia wskazują na dobrą zabawę :D

    zapraszam do mnie http://droopsik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14:31

    widac ze sobie popilas delikatnie mowiac:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że impreza była udana? Uwielbiam Twój blog!

    http://wiskaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. widze impreza byla fajna i zdjecia cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  38. tort wygrał wszystko haha xd

    OdpowiedzUsuń