23 sierpnia 2013

17 Natalki


Do domu wpadłam jakoś koło 14 i do tej pory leżę w 
łóżku - odezwała się choroba! Jak co kilka miesięcy, kiedy ma przyjść kolejna pora roku,
to ja muszę być chora.. już rano u N. coś mnie brało i stwierdziłam że jak najszybciej
jadę do domu i się ogarniam!! Na jutro mam plany i muszę być w pełni zdrowa i nadawać
się do wyjścia z domu. Faszeruję się jakimiś strepsilsami i innymi lekami,
które rzekomo z chwili, na chwilę mają mnie uzdrowić! Jest mi okrutnie zimno i zaraz
odkładam laptopa! Aha, najważniejsza sprawa - jak było jutro? ( haha, zdolniacha - mam
na myśli - jak było wczoraj? :D )  Spotkałam się z tymi wszystkimi 
mordkami i świetnie spędziłam wczorajszy dzień! Najpierw grillowaliśmy na działce u N,
a wieczorem poszliśmy na miasto. Trochę wrażeń temu towarzyszyło, ale zostawię 
szczegóły dla siebie! W każdym razie.. uwielbiam takie dni, kiedy mogę posiedzieć i
pogadać z najlepszymi ludźmi na świecie..chillować i mieć wszystko gdzieś! 





Wczoraj po raz pierwszy widziałam te fontanny wieczorem! 

27 komentarzy :

  1. Anonimowy18:27

    Takia fontanna jest też w Toruniu tylko dodatkowo woda leci w rytm muzyki.Jest strasznie magiczna+piękna zieleń do koła i stare mury Torunia.Niesamowite.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:31

    Haha, bylo sobie kieliszka strzelic na rozgrzanie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. BIEDRONKA, ha ha <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:15

    polecam kolorowe fontanny w Białymstoku, to jest toooo! Ogółem polecam Białystok (tylko teraz okropne remonty tu są...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej ;)
    Fajne zdjęcia widać że było fajnie :D

    zapraszam w wolej chwili do mnie http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mega jest to zdjęcie z fontannami :>
    zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grill <3 Mam nadzieję ze niedługo będziesz się dobrze czułą ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że miło spędziłaś czas a ta fontanna jest super:)
    Zapraszam do mnie:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, zwłaszcza to ostatnie. *-* Kojarzy mi się z Wągrowcem, tam też jest taka cudowna fontanna.<33 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowiej :) zdjecia miodzio :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia :)

    klikniesz u mnie w baner 'SheInside'? Dla ciebie to tylko chwila:
    paulla-blog.blogspot.com
    fuck00all.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny ogród! O mamuś! :D *.*
    a i te fontanny wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej. :)
    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy00:02

    też piłaś wodke ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to zdrówka życzę!
    Fajne zdjęcia, widać, ze fajnie spędziliście czas :)

    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowiej!:)
    miło spędziłaś czas ze znajomymi a fakt fontanny wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj do zdrowia!Fajne zdjęcia,to dobre,że impreza się udała:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez kocham takie chillowe dni. oby takich wiecej! Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11:38

    Miłego kurowania się:)
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prześliczna, sądzę że o wiele lepiej Ci z grzywką. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:43

    Bedziesz w srode w warszawie ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowiej! A fontanny rzeczywiście piękne. W dzień też mają swój urok, jednak popieram fakt, iż w nocy, kiedy jest ciemno, dają jeszcze większy i lepszy efekt :3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I za to właśnie kocham lato, za to beztroskość, uwielbiam potrawy z gila, mogłabym codziennie je jeść, piękny ten ogród, wiesz że kwiaty z 3 zdjęcia też mam w ogrodzie ;))) i zdrowiej nam..

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło spędziłaś czas. :)
    Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie jest to ostanie zdjęcie! Ogólnie uwielbiam twoje ujęcie :)

    magdalena-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń