22 lipca 2013

red currant


Zauważyłam że od jakiegoś czasu mój blog zaczął zamieniać się w kuchnię!;o aż jestem w
szoku że ciągle chce mi się coś przygotowywać.. babeczki stały się już nieodłącznym
rytuałem i mam zamiar nadal testować nowe smaki, bo nie dość że wygodnie i szybko się
je robi, to w smaku są serio pycha. Dzisiaj zrobiłam kolejną porcję. Tym razem doszłam 
do wniosku że dodam trochę owoców z własnej działki i tym sposobem maliny i czerwona
porzeczka wylądowały wewnątrz! muszę powiedzieć że póki co zjadłam tylko jedną,
ale smak świeżych, ciepłych owoców to obłęd! W dodatku trzeba dodać że powinny być
kwaśne, żeby nie zamulić smaku słodkością! Jeśli ktoś nie lubi zbyt kwaśnych owoców, to
wystarczy prysnąć bitą śmietaną, która do wielu, wielu ciast i dań super się sprawdza! 




Mniam! Już nie mogę się doczekać jak wystygną. Jutro jadę do miasta w celu załatwienia
kilku spraw i kupienia rzeczy, które są mi potrzebne. W czwartek być może pojedziemy 
z mamą na mazury! Jeśli pogoda nie dopisze, to mamy zamiar wziąć się za malowanie w
moim pokoju, bo ściany się tego domagają już kawał czasu.

75 komentarzy :

  1. Wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam <3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wyglądaja. Też lubię pichcic babeczki ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:15

    Jaki kolor w pokoju będziesz miała ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:17

    dobrze że spowrotem zmieniłaś logo na blogu. To jest o wiele ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam babeczki :)

    diamonds44.blogspot.com nowy post :) zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:35

    w jaki sposób wyśrodkowałaś tekst gadżetów? :o

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają pysznie, jak dla mnie lepiej się je je, niż robi, nie zostanę kucharką :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:55

    Coś mi się zdaje, że jeśli chodzi o tą osobę, z którą się rok nie widziałaś to prawdopodobnie jest to Becia! (woohoo) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm, też mam zamiar zacząć robić babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jakie pyszności :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:40

    Teraz już regularnie będzie można Cię spotkać tylko na blogspocie ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko tutaj :) prowadzę instagram, tumblr i inne strony

      Usuń
  13. jeju ja też chcę takie aaaa! :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:30

    dlaczego tylko na chwilę zmieniłaś wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszotka, ja dziś kupiłam z nadzieniem kokosowym i bananowym, teraz muszę się zmotywować i zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym nie rwała tego cholerstwa od początku wakacji, to pewnie uważałabym maliny i porzeczki za pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuuuuuodko! <3 Zapraszam serdecznie na nowy post z wieeeeelką ilością zdjęć z kolonii, na której miałam przyjemność być! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;*** Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ślicznie wyglądają :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają przepysznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22:56

    Paula błagam podaj przepis na te babeczki proszę odpisz już nie wiem który raz pisze ten komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22:57

    Czy to mowa o Beacie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy23:14

    Beata do Ciebie przyjeżdża?

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm pyychaa *.*
    ja ostatnio robilam zielone babeczki z makiem z polewą karmelową
    zajrzysz do mnie ?
    lucyystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10:34

    Pychaa. Ile mniej wiecej czasu zajmuje Ci przygotowanie tych babeczek?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają mega pysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12:04

    do czego służą Filtry fotograficzne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są po to aby można było dodać zdjęciu jakiegoś efektu

      Usuń
    2. Anonimowy20:01

      jesteś w stanie polecić jakiś filtr do nikona? czy raczej nie orientujesz się w tym?

      Usuń
    3. Anonimowy13:14

      a jaki filtr jeśli można wiedzieć byś mogła polecić ? DO CANON'A :)

      Usuń
  28. Anonimowy12:10

    jakiej wysokości statyw najlepiej kupić .??

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale mi narobiłaś smaka ! Chyba przygotuję coś pysznego na podwieczorek :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  30. ah też ostatnio cały czas coś piecze haha ; d zrobiłaś mi smaka na babeczkę ! :*

    http://ondrematx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14:22

    http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/6506714#gallery-image-4 co myślisz o tej lustrzance ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry pomysł :3 Muszę się w końcu wziąć za przygotowanie babeczek, bo już od kilku dni mam ochotę! :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Babeczki wyglądają pysznie, ale niektórzy muszą się odchudzać :< Zazdroszczę Ci, że Ty nie musisz.
    Też muszę oczyścić komputer, bo coraz wolniej mi chodzi.

    http://blog-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17:07

    wracasz do grzywki ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy19:37

    będzie post ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy19:55

    Jak w niedziela bedzie Beata to nagrajcie takie jakby wspomnienia jak w 2011 roku z Adrianem:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:43

    http://www.mediamarkt.pl/warszawa-goclaw/smartfon-sony-xperia-v-black-lt25i,id-847327 taki tylko biały masz tel. ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog!
    +Nominuje Cię do "Liebster Blogger Award."
    Więcej informacji na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:21

    czyli nie bd cię na frestyle city szczytno? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, są sprawy ważniejsze!

      Usuń
  40. Anonimowy22:00

    Usunęłaś photobloga?

    OdpowiedzUsuń
  41. czemu nie kupiłaś sobie lepszej lustrzanki jak np. 700d tylko kupiłaś 600d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten który mam jest jak dla mnie teraz idealny ;)

      Usuń
    2. Anonimowy11:51

      między 600d a 700d nie ma znaczacej roznicy po za cena ;)

      Usuń
    3. Anonimowy12:35

      dokładnie ;))

      Usuń
  42. dobrze że lubisz robić takie pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy09:34

    Rob posty coodziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę sensu pisania o czymś co nie jest zbyt istotne ;)

      Usuń
  44. Anonimowy12:06

    podasz przepis na ciasto do babeczek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:35

      to są babeczki z pudełka,tam jest od razu ciasto itp. itd :)

      Usuń
  45. Anonimowy16:34

    Ciasto do babeczek przygotowujesz sama czy gotowe z pudełka (proszek)?

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy17:09

    Co sadzisz o canonie 60d ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17:40

    Mam takie pytanie. Jak idziesz do fotografa w celu wywołania zdjęć to zgrywasz je na płytke czy pendriva?

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale narobiłaś mi smaka :c :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy19:53

    uważasz że bardziej warto kupić canona 60d czy 700d ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 60d jest już dość zaawansowany i raczej dla profesjonalistów

      Usuń
    2. Anonimowy20:29

      a ty byś który kupiła jeśli miała byś wybrać ?

      Usuń
  50. Anonimowy19:58

    jaki filtr do canona polecasz najlepiej naj link jeśli mozesz :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale to apetyczne. Mniam mniam. O jenki. Głośna jestem przez ciebie.

    www.coffinmilkshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń