26 lipca 2013

best pizza ever


Jak było? Wszystko okej, najpierw standardowo odwiedziliśmy 
Szczytno, w sumie nie mieliśmy większego celu, prócz tego żeby rozłożyć się po prostu
nad jeziorem, nie ważne gdzie, co i jak! No i się udało. Najpierw chcę wam pokazać to
co udało mi się wczoraj zauważyć! Otóż pizzeria 'Toscana' w Szczytnie, która już jest
bezapelacyjnie moim numerem 1, wewnątrz zwala z nóg! Jest tam tak przytulnie, miło i
cudnie urządzone że aż nie miałam ochoty wychodzić! Ta knajpa to strzał w 10!
Wnętrze - to jedna z rzeczy na które bardzo zwracam uwagę jeśli chodzi o restauracje,
mam bzika na punkcie urządzania, meblowania.. więc tym bardziej to zauważam! 



Pizza hawajska - jak zwykle, oczywiście zrobiona mistrzowsko! Brak słów żeby opisać
ten lokal. Obsługa na medal, uprzejmość. Wszystko super. Czuję że będę tam zaglądać
za każdym razem kiedy odwiedzę Szczytno. Teraz idę robić sobie kolację, bo jak tak
patrzę na zdjęcia to aż mi ślinka cieknie!

18 komentarzy :

  1. Anonimowy22:13

    O jej... jak w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:40

      Znowu ty? heh czytasz te same blogi co ja:D co do pizzy to ja hawajskiej nie lubie bo sa ananasy,ale klimat jest nie samowity.byłam tam nie dawno i było strasznie dużo ludzi.

      Usuń
  3. Bardzo ładne wnętrze:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie urządzona restauracja. Koniecznie muszę tam kiedyś wpaść! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wnętrze, nie dziwię Ci się, że nie chciało się stamtąd wychodzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:00

    oo rany, ja bym powiedziała, że to w jakimś domku ;)
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam ta pizza aż mi się zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. robić śliczne zdjęcia :D
    co od razu sprawia że post wygląda świetnie i przyciąga uwagę :)

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wnętrze, zjadłabym taką pizze. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mam teraz ochotę spróbować pizze hawajską. nigdy nie jadłam, a mój tato szalenie za nią przepada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  12. pizza *.* jak dawno nie jadłam :(
    jak w kuchni ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:29

    Lubisz staroswieckie rzeczy, antyki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiła mi apetytu, haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna restauracja! *>*

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15:48

    Appreciate the recommendation. Let me try it out.


    Here is my web-site :: DebroahOHenk

    OdpowiedzUsuń