8 lipca 2013

sudden

Ogólnie to wybrałyśmy się z mamą na mazury by trochę odpocząć na słońcu ( ja nie bardzo
przepadam za opalaniem, za to ona uwielbia! ) dlatego zgodziłam się pojechać! Nagle nie
wiem jakim cudem w oczy rzuciła nam się dość mała plaża, a gdzie? W Szczytnie! TAK!
Nie miałam pojęcia że uda nam się znaleźć tam coś w ten deseń, ale na szczęście wyszło
tak że nie musiałyśmy nigdzie krążyć, za to plaża przyszła do nas sama!  Calutką
resztę wczorajszego dnia spędziłyśmy właśnie w tym ustronnym i miłym miejscu, muszę
powiedzieć że byłam pod ogromnym wrażeniem! Nawet muzykę tam puszczali! pewnie
jeszcze nie jeden raz w te wakacje się tam udam. Jak zawsze musiałam ująć dzieciaki w
różnych śmiesznych sytuacjach, jak wiecie fotografia dzieci jest jedną z moich ulubionych



Ostatnie zdjęcia jako że ktoś stwierdził że jestem blada - jak widać nie bardzo, aż
sama się sobie w sumie dziwię że w tym roku jakoś bardzo mnie " bierze "

34 komentarze :

  1. Jesteś pięknie opalona haha :)) Cudowny widok w tym Szczytnie :))

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie:
    http://yoyonielson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:39

    Od dłuższego czasu mam ochotę ściąć włosy, ale zawsze jak tu wchodzę, to się powstrzymuję i chcę mieć takie piękne i długie jak twoje XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:47

    jesteś przepiękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia*o*
    Ty przy mnie jesteś murzynem,więc nie masz na co narzekać:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:31

    zdjęcia dzieciaków bardzo fajne, pozytywne, ale wydaje mi się, że nie każdy rodzic chciałby aby zdjęcie jego dziecka znajdowało się na "jakimś blogu". pomyśl o tym... PS. nie jestem hejterem, wręcz przeciwnie- bardzo lubię Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bożeeee, przecież ja doskonale o tym wiem! ;) trochę już siedzę w fotografii i wiem co i jak mam robić ;)

      Usuń
    2. Anonimowy11:25

      czyli rodzice o tym wiedzą? ; )

      Usuń
  7. jakie ty masz cudne długie włosy *.* dziwne że wcześniej nie zauważyłam :D ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:55

    o jedna dziewczynka ma jakies bandaz na rece:)
    tez mieszkam na mazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:58

    nie masz czasem dosc wlosów? bo ja nie cierpie rozczesywac:c

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo sympatyczne zdjęcia :D to jak będziesz miała w przyszłości swoje dzieci, to już widzę ile one będą miały zdjęć, hihi. Super! :-) Miła pamiątka potem zostaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliiiiiiiczne zdjęcia !

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia. Marzę żeby pojechać na plażę :)

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak fajnie że udało wam się znaleźć taka plaże!:)
    dzieciaczki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. na ostatnim zdjęciu na instagramie masz bardzo ładne paznokcie. Możesz napisać z jakiej firmy byly te lakiery i nr, bo chciałabym je kupić ;) Byłabym bardzo wdzięczna .

    OdpowiedzUsuń
  15. Plaża <3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/
    http://tell-me-brygit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia cudowne, naprawdę super się realizujesz, miło gdyby w przyszłości coś z tego wyszło:) Ja wakacje również spędzam na Mazurach w Orzyszu :)

    wielobarwne.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:05

    spoko,nie jestes taka blada.rzeczywiscie to przez te wyblakle kolory,teraz o wiele bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozytywne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:50

    myślisz, że rodzice tych dzieci pozwoliliby na publikację takich zdjęć? wiesz, różni zboczeńcy szukają takich obrazków : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:46

      przepraszam, nie chciałam cię zdenerwować. tak się tylko zastanawiam, czy pytasz o zgodę, czy nie. poza tym, to uwielbiam twoje zdjęcia.

      Usuń
    2. ciągle ktoś to pisze, ja to doskonale wiem, więc nie ciągnijcie

      Usuń
  20. Anonimowy16:49

    Super! Kapalas sie w tym jeziorku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie przepadam, w związku z tym że byłam tylko z mamą to w sumie nawet mi się nie chciało

      Usuń
  21. Anonimowy17:16

    wpadaj częściej do Szczytna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, lubię to miasto, jak dla mnie typowe zacisze!;)

      Usuń
  22. Jakie słodziaszne dzieci <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne ,ładne :) A te zdjęcie pozytywne :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:16

    Używasz czegoś do opalania? Jeśli tak to zdradziłabyś co? ;) Mnie słońce chyba nie lubi, a bardzo bym chciała się opalić... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko czegoś do psiukania, żeby się nie spalić ;) nie ma recepty w sumie, zależy od skóry

      Usuń