7 lipca 2013

Szczytno


Dzisiaj jak tylko zjadłyśmy śniadanie, wybrałyśmy się w rodzinne strony mojej mamy,
czyli na mazury! Osobiście wolę raczej miastowe klimaty i nie przepadam za mazurami
tak na dłuższą metę, ale jednodniowy wyjazd był strzałem w 10! Tego mi trzeba było.
Ostatnie dni jakoś tam bardzo mnie znużyły i nie czułam się dobrze sama ze sobą, doszłam
do wniosku że muszę jakoś się odbić i odstresować! Nie wnikam w to o co dokładnie mi
w tej chwili chodzi, bo to sprawy prywatne, tak czy siak, nie działo się najlepiej!  teraz
odpoczęłam, wróciłyśmy pełne energii, wypoczęte i osobiście czuję się o wiele lepiej.
Pierwszym pomysłem było Szczytno i to właśnie tam zostałyśmy już do końca dnia. Ja
osobiście bardzo lubię to miasto, ludzie na pierwszy rzut oka wydają się być uprzejmi i
dzisiaj dodatkowo przekonałam się jak pyszne jedzenie tam oferują!






Ten wypad zaliczam jak najbardziej do udanych!

51 komentarzy :

  1. Jesteś śliczna :)http://ola-kubiak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteście strasznie podobne z mamą )

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:37

    a ktory sezon ogladasz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełne wyposażenie fotograficzne musiało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. love this photos ! :D

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też by mi się przydał taki wyjazd ... A twoja mama jest na prawde śliczna ! I jesteście bardzo podobne :D .

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też przydałby się taki wyjazd. Twoja mama jest na prawdę śliczna. W sumie jesteście bardzo podobne ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:52

    byłas dzis na warchałach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:36

      to jest Szczytno Mistrzu!

      Usuń
    2. Anonimowy12:18

      tylko mistrzu była nad jeziorem , wiesz wgl co to są warchały ? z tego wynika ze nie :)
      najpierw dowiedz się gdzie leżą warchały a pózniej sie udzielaj kochanie :P

      Usuń
  9. super zdjęcia :3

    http://mikimyszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:03

    jesteś z jednej strony jedną z fajniejszych osób tutaj a z drugiej jedną z gorszych bo nigdy nie raczysz odpowiedzieć na nic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:59

      Dokladnie.

      Usuń
    2. nie chce mi się odpowiadać na powielane pytania, pisałam to już kiedyś ;)

      Usuń
    3. Anonimowy18:47

      na moje nie było odpowiedzi od daaaaawna i dlatego liczyłam, że może chociaż ja doczekam się jakiejś odpowiedzi ale też nie mam co liczyć na to. rozumiem, że Ci się nie chce ale trochę mi się przykro robi :)

      Usuń
  11. Jesteś taka śliczna pizza :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!<3 Planuje napisać taki jeden pościk tematyczny, nie będziesz zła jeżeli wspomnę w nim o tobie? Nie martw się nie będzie to nic złego. ^^ Po prostu będziesz takim jakby przykładem. :]] Pozdrawiam i zapraszam do czytania. ^^ http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:30

    slicznie<3 Mam pytanie: Gdzie ogladasz Skinsow? Bo poszukuje koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. boże, Ty i Twoja mama jesteście takie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. już wiadomo po kim jesteś taka śliczna :D
    dawno nie jadłam pizzy *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. przekąsiłabym tą pizze *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. widać wypad się udał!:)
    jesteś bardzo do mamy podobna

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie by się bardzo podobało jechać na mazury , ale każdy jest inny ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz obserwowania http://vanillia-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też wolę raczej miastowe klimaty : )
    Mam taką samą torbę od aparatu, haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy09:36

    miałaś sukienkę do kostek ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10:38

    Co myślisz o obiektywie 18-135mm ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest lepszy niż kit, masz 18-55 i krótki tele w jednym ;)

      Usuń
    2. Anonimowy12:57

      uważasz że warto kupić ?

      Usuń
  22. Anonimowy10:57

    Fajnie masz.ze tak ciagle podrozujesz. Gdzie twoja mama pracuje ze macie tyle pieniedzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba mieć dużo kasy żeby sobie gdzieś pojechać ;)

      Usuń
  23. faktycznie fajna musiala byc wycieczka :) piękne zdjęcia
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wlasnie tez na Mazury chetnie bym skoczyla : ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11:37

    a the simpsons wszystkie sezony już oglądałaś? (:

    OdpowiedzUsuń
  26. jak oceniasz pracę z Canonem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12:27

    jejku, masz piękną mame! wygląda jak twoja siostra! :3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. skąd ta kamizelka? świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:39

    Uwielbiam twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog i zdjęcia !!! Obserwujemy ?
    bloogmerry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14:18

    Polecasz tą książkę z 1 zdj. ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14:19

    Brałaś że sobą statyw ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:40

      pierwsze zdjęcie..

      Usuń
  33. Anonimowy16:30

    Małaś ze sobą statyw ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:40

      pierwsze zdjęcie..

      Usuń
  34. Jesteś podobna do mamy :) Wyglądacie jak siostry.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! :) Jak bliźniaczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23:20

    Hello, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.I'm attempting
    to find things to improve my site!I suppose its ok to use
    a few of your ideas!!

    Visit my site ArdellaSWaycott

    OdpowiedzUsuń