27 lipca 2013

ice cream


W Szczytnie oprócz mojej ulubionej pizzeri, odwiedzamy również lodziarnie w której
odkąd pamiętam pracuje ta sama dziewczyna! :D wzięłam to co ostatnim razem czyli -
średni śmietankowy z zastygającą truskawkową polewą, która zastyga dopiero w ręku! 
Wiem, że tych lodziarni jest dość dużo w różnych miastach, więc jeśli macie taką tam
gdzieś blisko siebie, to serdecznie polecam, szczególnie takiego właśnie zastygającego!




Zawsze miałam chęć sfotografowania tej śmiesznej figurki więźnia! 

21 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. omnom jakie lody *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie sliczne zdjecia! Ja rowniez odwiedzilam rozne restaracje jak i pizzerie :)
    Smacznego, pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili !

    OdpowiedzUsuń
  4. we Wrocławiu jest coś podobnego, a nawet coś lepszego! z jednej strony jest to : http://www.portalion.com/images/wroclaw/atrakcje/instalacja/wm/baa9c4e1adab5f09018719c93dafc5e4.jpg a po drugiej : http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634237077998949445.jpg również ciekawe! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też w moim mieście w lodziarni są lody z polewą zastygającą. Pychota ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą zastygającą polewę! :D

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mam chęć na lody włoskie teraz :D jak będę w mieście to muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym zjadła takie lody!!! Uwielbiam Szczytno :)

    charmingcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu jakie śliczne lody ! <3
    http://caramel-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia robisz :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zjadłabym te lody *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłas ten sliczny podkoszulek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:28

    Sama robikas sb te sliczne paznokciee???

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobiłaś ochoty na lody :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm takie lody to mniam <3
    Mam też canona i takie ładne zdjęcia mi nigdy nie wychodzą jak tobie! :<

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mi narobiłaś smaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cy spodenki które masz na sobie to spodenki z firmy ''Hot Bottom'' ? bo mam na sobie teraz takie bardzo podobne i chyba takie same :)

    justisias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie kupiłaś tą śliczną bluzkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:54

    I love what you guys are up too. This sort of clever work and coverage!

    Keep up the great works guys I've you guys to blogroll.


    my web page DannielleKLanzilotta

    OdpowiedzUsuń