11 lipca 2013

by my grandparents family


Wiem że dość późno, post był pisany już wcześniej, ale dopiero teraz mam czas
żeby dać znać co i jak u mnie! Dzisiaj udało się pojechać w strony gdzie wychowywali się
moi dziadkowie! :) Nie lubię wsi, ale to nie zmienia faktu że działa na mnie uspokajająco
no i całkiem było przyjemnie! Byłyśmy u dwóch sióstr mojej babci, nasłuchałam się tych
babcinych opowieści - co - jak - gdzie - kiedy - po co - dlaczego! Byłam ja, dziadkowie i
moja kuzynka która obecnie u nich przebywa! ;) Najdziwniejsze jest to że niektóre z osób
z naszej rodziny, widziałam po raz pierwszy w życiu, albo ew. nie pamiętałam ich! Po
pierwsze udało nam się wreszcie zobaczyć domek z drewna, mieszkał w nim dziadek.




Robiłam zdjęcia tak, aby jak najbardziej oddać charakter tamtego miejsca! 

24 komentarze :

  1. a ja wręcz odwrotnie!:)
    kocham polską wieś, istna sielanka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ze zwykłych miejsc, rzeczy robisz coś cudownego, nie mogę napatrzeć się na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe miejsce :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię wsi, ale jest to chyba jedne z niewielu miejsce, gdzie można rzeczywiście odpocząć od hałasu, zgiełku, zrelaksować się. Racja ten chłopiec jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne zdjęcia :))

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy07:36

    jestem tu nowa to gdzie jedziesz i na ile ?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia:) dużo czasu zajmuje Tobie takie przerobienie zdjęć, które masz zamiar dodać na bloga?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te krowy mnie rozwalają xD

    http://mikimyszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie domki cudne są ;33 haha
    fajne zdj

    Zapraszam na nowy blog : http://psychicentry.blogspot.com/
    ale nie zapominajmy o starym:
    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:47

    Ty chyba bardzo lubisz dzieci prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * lubię fotografować dzieci ;) na marginesie - pojawiają się tu dość często, bo mam dużo rodzeństwa ciotecznego i to same małolaty

      Usuń
  12. cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia*o*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe miejsce. ;)
    Cudowne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicze zdjęcia ♥ jakiej marki aparatu robiłaś ?
    http://pattien.blogspot.com/ +obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjecia:> Ja sama nie lubię wsi, jestem w Orzyszu, to niby miasto jednak w porównaniu do Gdyni, samo wszystko widać, jestem tu do 2 połowy sierpnia :/

    http://www.wielobarwne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16:09

    Jak się nazywa ta wieś i gdzie to jest tak mniej więcej.co do tego że nie lubisz wsi to chyba zawsze jest tak że jak ktos mieszka na wsi to woli miasto i na odwrót.Długo będziesz nad jeziorem?

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mieszkam na wsi. W mieście się duszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie! wieś ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń