29 lipca 2013

by night in my city


Warszawa nocą jest równie piękna jak za dnia, dlatego wybraliśmy się przejść trochę 
później, żeby nacieszyć oczy widokiem tych cudownych uliczek, bloków, wieżowców! 
Coś niesamowitego, ja coraz bardziej jestem zakochana w tym mieście, już nie mogę
doczekać się mojej pierwszej nocy we własnym mieszkaniu tam! CAN'T wait. Ale wszystko
w swoim czasie. Mam nawet kilka fotek, mimo że pogoda wcale nie zachęcała do tego
żeby wyjmować aparat i cykać.. jak jest gorąco to nic się człowiekowi nie chce.






26 komentarzy :

  1. Cudowne te zdjecia nocą . ♥

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:31

    dodaj jakieś zdjęcia z Becią! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:27

      oooo taaaak! ona jest cudonwa! ♥

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam Twojego bloga :) Szkoda że nie spotkałam Cie w stolicy...

    charmingcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie muszę się kiedyś wybrać do Warszawy bo jeszcze nie miałam okazji :C ♥

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie ;P Dopiero zaczynam <3

    kochajsny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że pod wieczór, jest też pięknie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia nocą :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:53

    a u kogo wy w Warszawie jesteście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wawie? nie jesteśmy w wawie

      Usuń
  10. Anonimowy17:46

    zróbcie z Beata filmik taki w stylu do tego co w tamtym roku $ tylko dłuższy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Warszawa jest super miastem i nocą wygląda równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    Też kocham Warszawę, best city ever! :D


    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Warszawie ale leżałam w szpitalu i przez to nie mam dobrych wspomnień z tym miejscem ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22:25

    Chodzilas w nocy po tarasach?

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham to miasto;p jest cudowne i ma ta magie w sobie;)bylam tam 5 lat i sie nie znudzilo;) dlatego tez tam mam zamiar sie osiedlić na stałe od września;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:59

    Hej, jakim cudem udało Ci się w całości objąc Pałac Kultury na jednym zdjęciu? Szacuneczek :) Robisz świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23:04

    Kocham to miasto do bólu <33333333333333333333

    OdpowiedzUsuń