16 czerwca 2013

Ostrów Mazowiecka via my phone




58 komentarzy :

  1. Zdrowiej ;)

    Zapraszam;
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:04

    palisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:31

    you fakeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:32

    http://ask.fm/plapart fejk ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:14

      nie to jej prawdziwe konto na ask'u

      Usuń
  5. Anonimowy18:32

    http://ask.fm/plprt fejkkk?

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowiej:)
    Świetny kolaż^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko, superek mix zdjęć, gratuluję prawka. :DD Ja nienawidzę kataru . :c Pozdrawiam! ^^
    http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh, pewnie się nie możesz doczekać odbioru prawka bardzo, bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrowia ;)
    Kolaż bardzo ładny.

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiałaś świetnie spędzić czas ;)
    Fajny mix zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowiej :)
    świetne foto :)
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkiego powrotu do zdrowia :) ja też niedługo będę już mieć luz -jutro i we wtorek poprawiam matme -w środę mogę śmiało powiedzieć , że mam wakacje !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrówka ! cieszę się, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia :))
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny mix xd

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy00:41

    jestem z Ostrowi! :D
    mogłabyś pokazać kogo odwiedziłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowiej szybko:) Ja dziś jadę do jakiegoś ogrodu botanicznego, zapowiada się fajnie, zapomnę o tych fatalnych urodzinach, 15 stopni jest, mam nadzieję, że będzie cieplej, choć jest dopiero 7:03. Pozdrawiam:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12:40

    mal fakesin işte

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:28

    Ty przez te kilka dni tylko jadlas??

    OdpowiedzUsuń
  20. zdrówka! ;>
    rewelacyjny kolaż. ;d
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:13

    Cześć, jaką będziesz miała średnia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 i coś ( standard :D )

      Usuń
    2. Anonimowy22:52

      a pisałaś że na koniec 3 gim miałaś czerwony pasek i ani jednej trójki :D

      Usuń
    3. Anonimowy21:32

      pewnie chodzi jej o liceum :)

      Usuń
  22. Anonimowy17:04

    Zdrowiej. Uwielbiam te twohe zdj na szybkiego bo mimo tego ze przedstawiaja ptzykladowo ciastka, to i tak maja cos w sb :* cudowne.;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolaż. Świetny blog. Świetny design.
    Życzę zdrówka. Gratuluję z okazji prawka.
    Obserwacja za obserwację?


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18:08

    czemu palisz elektrycznego ??????

    OdpowiedzUsuń
  25. odpoczynek, przydałby się. W szkole nie robimy praktycznie nic, leżymy na ławkach, tamci grają na telefonie, ci maźgają po tablicy. Wolałabym spędzić te dwa tygodnie w domu, bo jak nie ma nauczycieli to zastępstwo, to tamto, to jeszcze coś, a zwolnić nas nie mogą!
    Wracaj do zdrowia! Mi się zaczyna alergia więc pod ręką muszę mieć zawsze chusteczki, bo jak nie to po prostu koniec :)

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam. c;

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy18:16

    e-papieros twój? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:07

    Ty palisz? od kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć, w jakich programach najczęściej przerabiasz zdjęcia, da się je ściagnąć z internetu ? + jaki masz model aparatu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22:43

    U Kamili byłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie u ciebie laal!! Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczny wygląd bloga *.* fajne zdjęcia,piękna jesteś ;)


    zapraszam do siebie na hopetochangee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zdrowia życzę :)
    fajny mix fotek
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak widzę te owoce na zdjęciu to już mi ślinka cieknie. Już nie mogę się doczekać sezony na te wszystko dobre owoce. :)

    Jakbyś miała ochotę wejdź na mój świeżutki blog to zapraszam:
    totalna-katastrofa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz już nową lustrzankę ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny kolaż.
    I ten kaszel, najgorsze co może być. Też tego nienawidzę.
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    Zapraszam również do siebie.
    mirame-by-nusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super mix i fajny blog! ;)
    Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Może obserwujemy? :)
    http://angie-and-wer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny mix :))

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie.
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna sklejka. ♥
    Nienawidzę tego kaszlu. :c

    OdpowiedzUsuń
  40. Reds <#
    świetna sklejka :*
    OBserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog:) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdrowia ! ♥
    Masakra z kaszlem < 3
    I jest luzik ♥
    Warszawa < 33 Aww ..♥
    GENIALNY MASZ WYGLĄD BLOGA. Sama robiłaś ? ♥♥♥
    http://www.morethanafriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zdjęcia . Ja w szkole miałam wolne wczoraj i dziś więc mam tak jakby "długi weekend " :] Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  44. hej ♥
    Zapraszam serdecznie na mój blog :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    Licze , że wpadniesz i zostawisz po sobie miły ślad . ^^
    Do zobaczenia Paula ..

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy13:58

    cześć mam do Ciebie pytanie, mam zamiar kupić sobie lustrznakę, ale nie mam pewności jaką,jestem początkująca. Co byś bardziej poleciła CANON 1100D (18-55mm IS II) czy NIKON D3100(18-55mm VR)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:44

      Moim zdaniem Nikon jest lepszy od Canona. :) Miałam przyjemność sprawdzenia jednego i drugiego, i ja bym poleciła jednak Nikona. :) Ale to tylko moje zdanie.

      Usuń