4 czerwca 2013

POSITIVE


Przed momentem weszłam do domu, wreszcie! Wreszcie mam to za sobą, egzamin na
praktykę z prawa jazdy.. teoretyczny zdałam ponad dwa tygodnie temu. Dzisiaj miałam
okazję zmierzyć się z praktyką. Powiem wam że coś strasznego!! Nie chodzi mi o samą
jazdę, bo od zawsze chciałam umieć jeździć, dlatego starałam się robić to jak najlepiej
no i chyba nie było źle! Chodzi o ten paniczny stres.. chcę trochę przybliżyć jak wszystko
wyglądało w moim przypadku! Nie byłam jakimś nie wiadomo jak dobrym kierowcą, ale
skupienie i ważne rady od bardzo dobrego z resztą instruktora pomogły! Udało się zdać za
pierwszym razem! Jestem strasznie szczęśliwa. Czekając na swoją kolej myślałam że nie
wyrobię i miałam ochotę stamtąd sobie najzwyczajniej wyjść. Kiedy już mnie wyczytali
nastąpiło jakieś takie zwolnienie ze stresu na moment, pan który mnie egzaminował tak
troszkę próbował zagadywać, zrobiło mi się lepiej. Do wskazania miałam klakson
no i światła postojowe, także nic trudnego. Teraz tylko czekam na odebranie i będę się
oswajać powoli z moją limuzyną :< mam nadzieję że uda nam się z mamą zmienić auto
jak najszybciej, bo nasz jest kolosalny i ciężko się nim gdziekolwiek zmieścić, ale powoli
wszystko jakoś się samo rozwiąże! Wreszcie więcej czasu dla siebie i co najważniejsze
NAUKA i BLOG! Tego się trzymajmy, ja się tylko pochwalę papierkiem i spadam do babci!
Ja wiem że niektórzy mają pytania co do prawka, jeśli chcesz wiedzieć więcej, pytaj.


54 komentarze :

  1. gratki :D ja mam w sumie pytanie co do teorii, faktycznie jest taka trudna jak ją malują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem jest straszna, bo nie wiesz na co trafisz ;) jeśli się porządnie nauczysz, będziesz w stanie zdać :)

      Usuń
  2. gratuluję :>

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ; ) ode mnie z klasy dwie dziewczyny były na teorii. Na 15 osób zdających nie zdało... 15 ! Także tragedia! Hehe. Dlatego ja czekam na przyszły rok, gdzie podobno mają dawać mądrzejsze pytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:27

    Masz np. w dzienniku też zapisane Paula nie pisze się Paulina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisze się, bo Paula to inne imię ;) wiele razy mówiłam

      Usuń
    2. Anonimowy17:47

      to czemu tutaj miałaś napisane Paula ?:)

      Usuń
    3. Anonimowy21:01

      bo ma na imie PAULA a nie PAULINA ...................

      Usuń
    4. Anonimowy09:44

      Ona ma na imie Paula a nie Paulina to nie jest trudne do ogarniecia, serio!

      Usuń
  5. Wielkie gratulacje!!!!
    Mam nadzieję, że mi też takie szczeście dopisze za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mroczkowska Paula Anna^^ jakie zacne^^
    bezpiecznie m ina drodze, pani Mroczkowska^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:15

    Gratulacjeee ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fobia090116:30

    Uhuhu gratulacje!
    Ze stresem miałam podobnie, myślałam, że nie dam rady i to bijące serce...
    Też miałam jeden błąd, nawet nie wiem kiedy i gdzie on mi go zaznaczył :D
    Teraz to już odebranie dokumentu i jazda na luzie, bez spiny^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:24

    nie ma czym się chwalić, jeździłaś po mieście jedynie 33 minut, ja nie dość, że trafiłam na jednego z najgorszych egzaminatorów to jeździłam 55 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba coś z tb. nie tak, bo egzamin trwa maksymalnie 40minut :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:31

      mam dowód w postaci owej karteczki. egzamin trwa jak chce tego egzaminator.. chociaż fakt 55 minut nie zdarza się często, ale zdarza się, moja koleżanka jeździła 50 min, czyli też dużo, a miała innego egzaminatora niż ja. także sama widzisz. nie masz czym się chwalić :)
      PS: ja zdawałam w innym WORD-zie niż Ty, bo jestem z innego woj.

      Usuń
    3. Niekoniecznie, egzaminator może przetrzymywać kogoś w samochodzie nawet ponad godzinę. :P

      Usuń
    4. przecież to, że jeździła krótko to właśnie powód do tego by się chwalić bo to oznacza, że wie co to dynamika jazdy, i w krótkim czasie zdołała pokazać egzaminatorowi, że potrafi jeździć, a co do Ciebie to chyba musiał się zastanawiać, że trzymał Cię prawie godzinę ;)
      ps. gratulacje, miałaś wiele szczęścia że zdałaś za pierwszym razem, ja się trochę nad tym upociłam zanim zdałam :D

      Usuń
    5. Anonimowy19:38

      dokładnie!

      Usuń
    6. Jak nie ma się czym chwalić? To, że Ciebie trzymał 55 minut, nie znaczy, że coś jest nie tak z Paulą. ZDAŁA, a to się liczy i jest czego gratulować i z czego się cieszyć. Swoją drogą... GRATULACJE! :)

      To już wiemy, że z teorią nie było łatwo, a jak z praktyką? :)

      Usuń
  10. Anonimowy18:44

    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! W dzisiejszych czasach zdanie prawka graniczy z cudem. A już tym bardziej za pierwszym razem. Kłaniam się nisko z podziwu :)
    Ja jeszcze muszę nieco poczekać, a tak dokładnie - 2 lata. Do tego czasu te wszystkie przepisy itd. mogą się zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:50

    Wow! Gratulacje. Rzadko sie zdarza ze ktos zdaje za pierwszym razem a Tb sie udalo! Najwidoczniej bylas naprawde dobrze przygotowana brawo! Moglabys nam udzielic kilku rad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co mam poradzić, bo stres jednak jest, nie da się chyba inaczej.. to jednak ważny dokument jest :)

      Usuń
  13. zdolniacha z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:16

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:19

    A wolałabyś mieć na imię Anna(na pierwsze :D), czy Paula to imię, które bardziej Ci się podoba ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :D i zazdroszczę, a jednocześnie się cieszę, że masz to już za sobą. Bo ja planuje zmierzyć się z prawkiem dopiero wrzesień, październik i jakoś sobie tego nie wyobrażam, ale jak mus to mus. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie ciekawi jakie masz auto teraz, że chce zmieniać ?;>
    oczywiście jeśli to nie tajemnica

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć. Muszę się pochwalić, haha. Dokładnie przed tygodniem też zdałam egzamin na prawo jazdy. Obie części za pierwszym razem!!
    Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy09:26

    I am curious to find out what blog platform you are using?
    I'm experiencing some small security problems with my latest site and I would like to find something more safe. Do you have any suggestions?

    my homepage ... meladerm skin tone cream

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany... ale Ci zazdroszczę tego zdanego prawka <3
    ja byłam wczoraj po raz pierwszy na jeździe po mieście i chyba nie było tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15:40

    co zawsze bierzesz w Starbucksie? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo chce zdać prawko, ale się trochę boje i jeszcze nie mogę.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15:35

    Hej;) Mogłabyś powiedzieć jak uczyłaś się robić łuk? Na wyczucie czy na słupki?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję. ;)

    Zapraszam.

    milena-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć mam pytanie dotyczące ilości błędów które można popełnić :( bo każdy mi mówi coś innego i uż sama nie wiem i dziczeje. A w wakacje też się zapisałam na egzaminy i kurde, strasznie się tego boję, bo mówią że jest tegoroczny egzamin koszmarny :(

    OdpowiedzUsuń