2 czerwca 2013

Lublin from my phone




30 komentarzy :

  1. Ja też nie mogę się doczekać wakacji a tu jeszcze miesiąc zapierniczu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj weekend też udany , ale nie tak aktywny jak Twój :) ja również rzygam tym wszystkim...

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. musiało być cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to miałaś niezły weekend :)
    Czekamy na zdjęcia!
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba było jechac z nami do LEDNICY!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią też bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba jak kazdy czeka na wakacje, zazdroszcze takiego wyjazdu :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:00

    dziś będą foty na necie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12:40

    ile ja razy w tym parku byłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:37

    ja byłam w Lublinie i mi tam to miasto sie podoba ;) najwidoczniej trafiłaś na ten czas kiedy są remonty, a co do sklepów to pewnie nie wiedziałaś gdzie chodzić żeby znaleźć coś konkretnego, bo sklepy są ;) centrum też jest ładne, starówka tak samo ;) no ale to jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:26

      Zgadzam się ;) ma swoje uroki i to nawet bardzo dużo, ale trzeba wiedzieć gdzie szukać :)okolice skateparku może faktycznie nie powalają ;p po prostu :)
      a co do remontów - to raczej dobrze,ze są!
      :))

      Usuń
  12. Anonimowy14:38

    Ja byłam w Lublinie całkiem niedawno i uważam że tam jest naprawdę ładnie!:) Są gorsze miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:40

    Wiesz co ja nie mieszkam w Lublinie, no ale chyba trochę przesadziłaś, że napisałaś, że ludzie są dziwni...zachowałaś się jak pusta dziewczynka z podstawówki, nawet tych ludzi nie znasz, więc czemu mówisz, że są dzwni? Dziecinne stwierdzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, proszę cię.. nie trzeba być kilka razy, byłam tam na noc ;) i dwa dni chodziliśmy i nie wiem co z tym wspólnego ma podstawówka

      Usuń
    2. Anonimowy17:24

      masz racje!jestes strasznie dziecinna

      Usuń
  14. Ja mieszkam w Lublinie, a dokładniej właśnie w Świdniku! Szkoda, że nie wiedziałam, że byłaś u nas w skateparku. Może bym przyszła ;))

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolaż :D

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo masz instax'a <3
    nigdy nie byłam w Lublinie i chyba nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Lublinie ale po przeczytaniu notki mnie nie zachęciłaś :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. a tam, każde miasto da się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog .!

    Zapraszam dopiero zaczynam
    berrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:27

    Cudownie<3 Zazdroszce. Brakuje nam twoich zdjec plapart :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :)
    nieznajoma-znajoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie. ;]
    tak, każdy chce już wakacje. ;c
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mieszkam całkiem niedaleko Lublina. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:55

    mam pytanie: jak nazywa się ten aparat :)? ten ze zdj, który od razu wywołuje zdj :)

    OdpowiedzUsuń