25 czerwca 2013

by cousins





39 komentarzy :

  1. Zdjęcia są prześliczne =)

    malinkaxpp.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jakoś już nie chodzę do szkółki :P
    fajne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Zazdroszczę ci takiej rodziny
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :)
    A średnia jest naprawdę dobra jak na drugą klasę lo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Czekam na kolejne notki i zdjęcia ;D
    http://meganowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:58

    zazdroszczę Ci z tym samochodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ;) Czy mi się zdaje czy ta czerwona roślinka na pierwszym zdjęciu ma kolce, bo ja mam podobną i moja ma ?

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:32

    bardzo przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:55

    wszystkie Twoje zdjęcia są magiczne.. niby takie zwykłe, a jednak mają to coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:00

    narazie jeździsz samochodem mamy?
    masz zamiar kupić własny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupujemy niebawem inny, bo obecny jest ciut za wielki jak na nasze potrzeby ^^

      Usuń
    2. Anonimowy20:51

      to jakie macie teraz?

      Usuń
  12. E tam średnia nie jest zła :)
    Świetne zdjęcia :3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.accord-foto.pl/?zobacz=4166 stąd kupowałaś lustrzankę ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:40

    którym obiektywem robione zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:53

    Jakie smaki makaroników polecasz? Proszę odpowiedz, bo jest mi to potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjecia, tez mam canona !!! Kocham zdjecia !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. zamierzasz farbować końcówki ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahahh słodko<3 Ja pracowałam na średnią 5.75 do samego końca, a jestem w I gim.:)

    http://www.wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się nie mogę doczekać piątku bo w końcu będę miała wolne.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo dobre zdjęcie sporej rozdzielczości tu na blogu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19:50

    średnia całkiem ok, a odchodzą Wam w tym roku jakieś przedmioty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak, masa - gegra, chemia, biola, fiza, wok i jeszcze chyba coś

      Usuń
  23. Anonimowy20:02

    Wlasnie wazne pytanie jak bardzo przerabiasz zdjecia? Co sadzisz o zbyt duzuch przerobkach,retuszach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt duże wiadomo że nie są wskazane ;> psują zdjęcie

      Usuń
  24. canon najlepszy pod słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy00:37

    Mam pytanie, jak częściej robisz zdjęcia, na af czy może na manualu?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy14:50

    Co masz tam do zalatwienia?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18:24

    którym obiektywem robione zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy16:06

    jakim trybem robiłaś te zdjęcia w ruchu, że nie są rozmazane?

    OdpowiedzUsuń