1 maja 2013

it's good idea to wait


Czasami sama się sobie dziwię jakim cudem znajduję czas na tyle spraw.. nie wiem jak
ja to organizuję, że jakoś się ze wszystkim wyrabiam.. nie wiem! Kiedyś byłam jeszcze
bardziej zorganizowaną osobą, teraz wszystko przychodzi tak spontanicznie. Aktualnie 
nie jestem już z braćmi, leżę w łóżku i odpoczywam, nie wiem czy się nie prześpię, bo
oczy mi się same zamykają :o nie mam planów na majówkę, dzisiaj w sumie sprzątałam
trochę, jutro mam 18 Marty, ale o tym napiszę pewnie w piątek, potem to już zleci...
Muszę przygotować się na poniedziałek z matematyki, przez prawko, w szkole trochę 
kuleję, chcę te oceny koniecznie poprawić do końca roku.. bo jest tragicznie! :c ale nie
dam się! o nie! Biorę się za siebie i wszystko muszę zmienić. Wiem że pojawiam się tu

dość rzadko, ale moje życie wiruje ostatnio jak w kalejdoskopie, sama nie wiem co się
dzieje. Pogoda coraz lepsza, oby nic się nie zmieniło i niech jutro nie pada deszcz :< 
dobra wiadomość jest taka że mam ustalony egzamin teoretyczny na prawko, ale napiszę
o tym dopiero kiedy będzie po! Albo z negatywnym wynikiem, albo z pozytywnym! 
Dzisiaj nie sposób było nie wyjść z domu, ja nie umiem patrzeć za okno i nie korzystać
z tego słońca! :c teraz już wieje wiatr, ale daliśmy radę z chłopakami iść do mojego
ulubionego lasu i zrobić kilka zdjęć, pokażę to w drugim poście, teraz jakieś zdjęcia..




54 komentarze :

  1. Anonimowy19:15

    U mnie niestety pogoda nie dopisuje dzisiaj zbytnio, a szkoda : /

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:19

    Te buty to vansy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:27

      ja pierdole czułam ze zaraz będą te pytania vansy kurwa sransy ogarnijcie sie gimbusy to chore, tak to vansy i co? zesrasz sie z tego powoodu? -.-

      Usuń
    2. Anonimowy10:06

      Tak, Vans'y.

      Usuń
    3. Anonimowy17:08

      Hahahahhaa <3 Buty jak buty, Jesus xD Tak wyglądają tylko vansy. Niektórzy wybierają buty nie zwracając uwagi na markę. No może zwracają, ale chyba nie tylko to się liczy w obuwiu, tylko czy są wygodne i dobrze leżą.

      Usuń
  3. och wow ! swietne zdjęcia.
    Mogę spytac w jakim wieku są twoi bracia ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo młodzi, 14 i 15 lat :)

      Usuń
  4. Śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszyscy cierpią na brak czasu. x.x

    I mam takie same vansy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne vansy, świetna czapka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:29

      to nie vansy xd

      Usuń
    2. Anonimowy20:33

      to są vansy.

      Usuń
  7. cudnie zrobiona sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno zdasz egzamin na prawko, tak się do tego przyłożyłaś i tak Ci na tym zależy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:47

    Ta Marta chodzi z Tobą do klasy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:47

    ale masz cuuudowne oczy *-*!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:47

    fajnie jak tak dodajesz dwa posty dziennie, uwielbiam Twojego bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorączka poprawiania ocen, mam to samo :c
    Masz śliczne włosy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten chłopak, którego przytulasz to TWÓJ chłopak? bo ja już nie wiem.. myślałam, że to brat.. no nie wiem. odpowiesz mi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHHAHHAH<3 nie, to mój brat ^^

      Usuń
  16. VANSY! *_*
    mylife-mygame-myrules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia bardzo pozytywne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha super zdjęcia , a czekać zawsze warto
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:38

    Świetne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna, twój kuzyn też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :* http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się totalnie ostatnio z niczym nie wyrabiam :/ a poza tym nic mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  22. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :* http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22:34

    gdzie kupiłaś tę bluzkę? czegoś takiego szukam od dłuższsego czasu, ale nigdzie nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tak z ta naklejka z rozmiarem to tak troche przypal latac xd

    OdpowiedzUsuń
  26. tee z psem zdjęcie wyszło cudnie
    te z bracmi też

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś świetna ;) <3 chciałabym być taką blogerką :)

    ten link to tak tylko z przyzwyczajenia ;)
    http://magiccomicsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie czasem spędzić czas z rodzeństwem :D
    świetne zdjęcia!

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. łoł, świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają ♥ Słodki psiak :3

    OdpowiedzUsuń
  30. słodki piesio !!!!!



    zapraszam
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:16

    wywinęłaś zwyczajne dżinsowe spodnie czy kupiłas takie wywinięte i zszyte ?
    w jakim sklepie ? jeśli mogłabym wiedziec. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam oglądać Twoje fotki. Świetne vansy ♡♡
    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy10:50

    Jak sie nazywa ten sliczny piesek?

    OdpowiedzUsuń
  34. jak pozytywnie :)
    świetny snapback *-*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy13:00

    jaki ładny uśmiech masz!
    skąd bluzka jeśli można wiedzieć? były inne kolory? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy16:30

    TO NIE VANSY :d:d:d

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17:21

    jaki masz rozmiar vansów? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  40. hej, gdzie kupiłaś bordowe buty? ja mam błękitne, szukam tego koloru już pół roku i nigdzie nie ma mojego rozmiaru. Pozdrawiam "S"

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy10:39

    ten egzamin to teoretyczny wewnętrzny,czyli w szkole,czy ten już właściwy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy13:48

    Hej Paula :)
    Mam pytanie. Czy mogłabyś dodać wpis dotyczący pielęgnacji włosów ? Może jakieś porady żeby były bardziej zdrowsze i żeby szybciej rosły ? Jak ty pielęgnujesz włosy i jaki czas zapuszczałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń