9 maja 2013

flowers






57 komentarzy :

  1. super zdjęcia! ;) jakim obiektywem robiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. fobia090120:23

    Ja pisałam, ale ogólnie średnio poszło ;/ Jestem dumna jedynie z matmy, bo najgorzej się bałam, a poszła mi najlepiej ;D Chociaż czułam, że nic nie umiem. Angielski dziś był taki sobie, praca ze słuchu okropna ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie mega zdjęcia :)

    http://diamonds44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boskie zdjęcia! ♥
    Zapraszam : http://mylife-mygame-myrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:36

    jakim obiektywem robiłaś zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:37

    p.s cudowne są

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem tegoroczną maturzystką i muszę przyznać, że jestem dobrej myśli. matma łatwiejsza niż się spodziewałam, angielski wręcz banalny. wypracowanie z polskiego lekko mnie zaskoczyło, ale ogólnie dałam radę, więc nie mogę narzekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia.
    Uwielbiam tulipany <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:48

    w jakim programie przerabiasz te śliczne zdjęcia ? ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:08

    Mam do Ciebie mega sprawę. Czy mogłabym Cię prosić o udostępnienie na swoim blogu pewnego wydarzenia? W Siemiatyczach (na Podlasiu) likwidowane będzie przytulisko dla psów. Mieliśmy 23 psy, do tej pory oddaliśmy do adopcji 13 z nich ale nadal zostaje 10. Jeśli nie znajdzemy im domów stałych lub tymczasowych zostaną wywiezione do schroniska w Radysach, gdzie panują okropne warunki, gdzie jest ponad 1500 psów. Jak te psy tam trafią to mają zero szansy na adopcję. Po prostu będą tam do śmierci albo zosatną zabite. Psy będą siedzieć po kilka w kojcu co grozi gryzieniem się i zagryzaniem, będą rywalizować o wszystko! Wiem że może nie wiele Cię to interesuje, ale Twój blog odwiedza mnóstwo ludzi, i może ktoś zobaczy psa, który mu się spodoba i będzie chciał mu dać nowy dom i szanse na lepsze życie. Wolontariusze przytuliska włożyli mnóstwo pracy i czasu w to aby oswoić psy, w ich pielęgnację, zabawę z nimi, spacery, a teraz to wszystko na się skończyć. Jesteśmy bezsilni, ale nie możemy pozwolić, aby nasze psy trafiły do tak okropnego miejsca. Czasu jest coraz mniej, nawet nie wiadomo ile, w każdej chwili może zapaść decyzja o wywozie tych psów. Gdybyś była tak miła i mogła zrobić o tym post, bardzo proszę.

    Tu jest link do wydarzenia na facebooku: https://www.facebook.com/events/359211017533467/368448386609730/?notif_t=event_mall_comment

    To jest album psów, które są do pilnej adopcji: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.455476084537023.1073741829.347299312021368&type=3

    Pomagamy w transporcie na terenie całej Polski. Zależy nam na uratowaniu życia każdego z tych psiaków.
    Bardzo proszę Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulipany na 3. zdjęciu są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :) upał w autobusie to coś strasznego

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:48

    Nie wiem, ile razy jeszcze to napiszę, ale uwielbiam Twoje zdjęcia! :) Co to za kwiaty, które wyglądają jak serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:12

      Dicentra Spectabilis

      Usuń
    2. Anonimowy23:09

      Dziękuję ;)

      Usuń
  17. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:19

    Matura była zaskakująco łatwa nawet matma której się panicznie bałam więc spoko.Ale przed nami jeszcze stresik zwiazany z ustnymi masakra ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22:35

    Jakie śliczne zdjęcia :)

    widziałaś?
    https://www.facebook.com/paula.plapart.351

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przyroda świetnie ujęta :) uwielbiam Twoje zdjęcia :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrazeniem, tego jak radzisz sobie z aparatem. Pamietam Twoje poczatki i na serio mysle, ze zrobilas mega wielki krok do przodu z fotografia. Zycze jeszcze wiecej sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham kocham kocham te zdjęcia <33
    jakim obiektywem robiłaś?
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia, często mnie inspirują, za co dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy07:58

    strasznie byłabym wdzięczna jakbyś pisała jakim obiektywem robisz jakieś zdjęcia! :) błagam powiedz te robiłaś 75-300? czy normalnym?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy07:59

    JEJKU PIERWSZE ZDJĘCIE JEST PRZECUDOWNE! jestem szczęśliwa że zamówiłam 75-300!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczne <3 genialne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wrażeniem zdjęć! Możesz napisać czym pstrykasz?

    OdpowiedzUsuń
  31. Podróże busami/komunikacją miejską jest cudowna przy wysokich temperaturach.

    Te zdjęcia są niesamowite, aż ustawiłabym sobie jakieś na tapetę!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia!:)
    jestem nimi zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem tu pierwszy raz i nie żałuję! naprawdę ;)
    Wygląd bloga powala z nóg, to jak piszesz też mi się podoba.
    Tak na luzie, nie za dużo emotikonek! Obserwuję, miło tu u ciebie.
    a zdjęcia są śliczne, piękna ostrość :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili do NAS. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. my byśmy się udusiły w tym autobusie. ;x
    świetne fotki. ;]
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. prześliczne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy14:52

    o której wstajesz Plapart ?
    ile czasu jedziesz do szkoly ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy14:53

    Gdzie robilas takie sliczne zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne te zdjęcia, chciałabym mieć kiedyś możliwość robienia takich arcydzieł :)

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmmm... super fotki !
    Grr... autobus + lato = ;/
    Widzę że kwiatuszki rosną :)
    Pozdrawiam. Extra blog <3
    modlina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęciaaa ♥ A szczególnie ostatnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. o.o Cudne zdjęcia. Pogoda na tyle się poprawiła, że i ja na każdy spacer zabieram aparat , a właśnie jaki Ty masz?

    OdpowiedzUsuń
  42. łoo boże :O JAkie swietne te zdjęcia :D
    i piękny ogródek z tulipanami :3

    OdpowiedzUsuń
  43. przecudowna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam zdjęcia kwiatów *-* moim zdaniem najlepszy obiekt do fotografowania! ^^
    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  45. Robisz sliczne zdjęcia. Zazdroszcze Ci talentu :)
    Stokrotki podbiły moje serce, aż sie proszą o wywołanie, oprawienie i powieszenie na mojej ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia ♥
    Miłej nauki ;)

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy12:38

    Matury były dość proste ;) Angielski spoko, polski i matma nie najgorzej :) W szoku aż byłam że dali nam taki prosty materiał , aczkolwiek miło zaskoczona bo się nie uczyłam zbytnio :D no ale jakoś było, powodzenia na rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy13:04

    nie umiesz ustawiac ostrosci!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy15:21

    jak nazywa się kwiat na 7 zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy16:04

    Na takie zdjęcia to jestem w stanie patrzeć godzinami:*.

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepraszam, wcześniej nie mogłam znaleźć na blogu, dlatego pytałam o obiektyw, ale już wiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zwykle piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń