6 maja 2013

30km by bike

















57 komentarzy :

  1. Zdjęcia świetne, zawsze zdjecia które robisz dają taki ciekawy klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:13

    niedlugo to ty zemdlejesz,ale z wychudzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:59

      niektórzy są wychudzeni nie z powodu odchudzania! weź daj sobie spokój. nie zawsze zmieni się wygląd tak jakby się chciało. np. ja prowadzę normalny tryb życia, normalnie jem, nie za wiele się ruszam a i tak jestem wychudzona xd

      Usuń
    2. Anonimowy11:38

      ty jesz same slodycze!to nazywasz normalnym odzywianiem?ale spoko,jesli uwazasz ze jest inaczej,sama wiesz przeciez lepiej.

      Usuń
    3. boże, czy ty widzisz co piszesz? :o co cię to ile ja jem? hahahahhaha

      Usuń
  3. ale masz wysportowaną mamę :D moja by padła chyba po kilometrze haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Podoba mi się Twój blog. Fajna kolorystyka, ciepła dla oczu. Po za tym można znaleźć ciekawą treść i oryginalne zdjęcia. Podoba mi się tu. Dołączam się do obserwatorów, aby odwiedzać częściej Twojego bloga. : 3

    No i zapraszam na swój blog, oczywiście - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ! mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow 30 km ? ;o Gratulacje ! :D
    Pozdrawiam ;*
    http://my-timee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:20

    sprzedajesz aparat?! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:58

    w jakim mieście są robione te zdj.!?
    czekam na odp. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:37

      Przasnysz ;D

      Usuń
  10. Anonimowy15:26

    ile lat ma Twoja mama? bo wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy chciałaby żebym pisała :DDD

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia! :3
    Czemu chcesz się pozbyć aparatu? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:56

      To że sprzedaje nie znaczy że rezygnuje xd Pewnie planuje kupić nowy ;)

      Usuń
  12. Anonimowy15:34

    ile Twoja mama ma lat?

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie są te zdjęcia dzieci ^^
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:35

    kłócisz się czasem z mamą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:41

    KOCHAM TWOJEGO BLOGA. <3
    samo czytanie Ciebie sprawia mi ogromną przyjemność, do tego piękne zdjęcia, nic dodać nic ująć. <3

    czy masz swojego prywatnego facebooka, czy tyko takiego fanpage ? i czy wysylając zaproszenie przyjmiesz je ? pytam, ponieważ nie ma sensu zapraszać jeśli nie zaakceptujesz.
    KC PLAPART. <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie akceptuję zaproszeń od osób których nie znam osobiście :) mam tylko portfolio

      Usuń
  16. Kurczę naprawdę sporo. Nie pamiętam kiedy przejechałam tyle ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie przerabiasz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:03

    masz super styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miejsca do odpoczynku, świetne zdjęcia.
    To bardzo miłe, że spędzacie z mama razem czas.
    Pozdrawiam :*)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zrobiłaś ten kubeczek na stronie www ? blue-milly.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:23

    Czemu fotografowalas dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne pytanie ;d bo się nadawały

      Usuń
  22. Cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są te zdjęcia. Rozbawił mnie chłopczyk w żółtej koszulce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:48

      dokładnie, przesłodki! ^^

      Usuń
  24. Anonimowy16:52

    jejku Plapart, mogłabyś powiedzieć skąd spodnie? poluje na takie od miesiący, byłabym wdzięczna gdybyś napisała :) poza tym bardzo ładne ujęcia dzieci i super, że masz taką wysportowaną mamę :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c&a, ale daję jakieś 90% że nie ma ich już w sklepach

      Usuń
  25. Boże zdjęcia są wspaniałe. <33 *-* Zakochałam się w nich . Proszę zdradź mi jakiego używasz aparatu? :]] Pozdrawiam i zapraszam do siebie. http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:39

    skąd koszulka ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. słodkie bobaski. ale nasze bd słodsze. hahaha ;D.
    jak u Ciebie zielono, mateeer. *-*
    swietne zdjęcia! 30km.. szacun! ;d
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18:30

    nie bylas dzisiaj w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam tego zielonego twistera :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19:13

    Widziałam was na Wielodrożu ;). Świetny dzień na rower, sama nabrałam chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19:34

    ile byś chciała za aparat z obiektywem? ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy19:45

    Jaki masz telefon? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. to ładna trasa ;-) poza tym fajnie tak aktywnie spędzić dzień z mamą, bo mojej to się nigdzie nie da wyciągnąć, najchętniej to by w łóżku kwitła :P Viele Grüße!

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki słodki ten chłopczyk w żółtej bluzce <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20:51

    skąd koszulka ? prosze odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia :) lubię te lody z 1 zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21:09

    kupujesz jakiś nowy aparat? Jaki ? :))))

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też uwielbiam herbaty:)
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy07:13

    A jaki aparat kupujesz jak można wiedzieć? Może Nikon D3200 ?

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia
    ^^
    Ja wczoraj byłam na rowerach z koleżankami i aż sie dziwie,że prawie rok wytrzymałam bez jazdy bo teraz już chyba będę śmigać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Za ile chcesz sprzedać ten aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy00:43

    Mam pytanie-wiem że głupie- ale gdzie kupiłaś tą bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy20:11

    fajne rowery *_* możesz powiedzieć jaki mniej więcej jest koszt takiego ?

    OdpowiedzUsuń