22 kwietnia 2013

old town






















55 komentarzy :

  1. Kocham Wawę. Najpiękniejsze miasto w Polsce ♡ świetne zdjęcia

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne :D
    a w jakim programie przerabiane ?

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo masz rodzeństwa chyba :) ja z jedną siostrą wariuje czasami ;D uwielbiam Warszawę. Piękne zdjęcia :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:07

    jak robisz te wasze wspólne zdjęcia z daleka? prosisz kogoś, czy statyw?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne zdjęcia ! Warszawa to magiczne miejsce, szkoda że tak daleko mieszkam ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjecia : 3 :D
    wawa jest piękna :D
    mam nadzieje ze uda mi sie tam wyjechac na studia ;D
    ja mam ok 4,5 h drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zdjęcia :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. super że masz takie fajne miejsca do zwiedzania zazdroszczę ci bardzo ja w mojej wsi znam już każdy zakątek !:(:)
    mons-monss.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:28

    17 godzin w bardzo szybkiem czasie :O ja robiłam prawko pół roku i zdałam za drugim razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warszawka ,Starbucks ,Frappucino no najlepiej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe a jednak starówka, czyli dobrze myślałam :)
    Ja, mimo, że mieszkam w Warszawie bywam przy placu Zamkowym średnio 4 razy w roku..
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia świetnie oddają magię tego miejsca.!

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcie <3 Kocham twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11:59

    co to jest co kupiliście w starbucksie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:16

      wlasnie tez jestem ciekawa czy to kawa czy co? skoro ten mlody tez pije :D

      Usuń
    2. jakby mrożona kawa karmelowa, jest pyszna :)

      Usuń
  19. daszr radę nie taki diabeł straszny jak go malują ;-) mnie to czeka po wakacjach, wcale do jazdy mnie nie ciągnie, ale jeśli chce spełnić swoje marzenie to niestety prawko jest mi niezmiernie potrzebne. Będę wdzięczna jak po egzaminie napiszesz swoje wrażenia, może to doda mi otuchy i motywacji :-) Supert zdjęcia, ja miałam okazję być tylko na Placu Piłsudzkiego i nigdzie więcej :(. Viele Grüße!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:52

    Paula nie wiesz może jak odwołaś kupno na allegro ?
    Bo ja przez pomyłkę kliknęłam 2 razy na pare butów i przyszedł mi e -mail w którym proszą o potwierdzenie. A ja już nie chcę ich kupować .

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:53

    Jak usunąc konto na allegro ? Założyłam wczoraj ,ale już go nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestescie sliczni! ;3

    veronika-and-veronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz fajny blog i takie wyraźne zdjęcia.; ) Ślicznee *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  24. dawno nie byłam w Warszawie :( świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy13:29

    30 godzin mija bardzo szybko, warto juz teraz zapisac sie na egzamin bo czasem trzeba czekac nawet miesiac. polecam tez rozdzielac teorie z praktyka co by nie tracic pieniedzy w razie niepowodzenia. a co do czesci teoretycznej jest jedna plyta z ktorej pytania powtarzaja sie w 80% , powodzenia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15:27

    powiedziałabyś kiedyś o historii z Twoim tatą? przepraszam, jeżeli Cię to urazi

    OdpowiedzUsuń
  27. Na twoje zdjęcia nie można się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Starówkę, piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18:04

    a ja mam pytanie o koszulę, ponieważ jest bardzo ładna! kolory są cudowne, mogłabyś powiedzieć gdzie można coś podobnego kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w house, ale nie ma już raczej, bo ja kupiłam ostatnią sztukę po ogromnej przecenie, więc wydaje mi się że wyszły już ze sklepu

      Usuń
  30. Anonimowy19:12

    Nie wiem dlaczego piszesz,że są to twoi bracia,skoro nie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie wiem dlaczego to piszesz, skoro na tym blogu już każda osoba wie że tak nazywam moich kuzynów ;)

      Usuń
  31. Anonimowy19:28

    Możesz powiedzieć jakie ceny są w starbuksie, jak to na rozmiar kawy sir przekłada i wgl proszę ;) i o jedzeniu jakbyś mogła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny są dość wysokie, ale to przekłada się na jakość żarcia

      Usuń
  32. Anonimowy21:03

    coraz smutniejsze są twoje zdjęcia, chodzi mi o kolory . takie szare .. szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22:55

    co kupiłaś w starbucksie ??

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:55

    co pijecie ? :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę w końcu jechać na starówkę . : )
    Piękne zdjęcia.
    Powodzenia z prawkiem. :p

    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy08:35

    Czy kn i bracia z warszawy też są rodzeństwem ? Czy kn to siostrzenica twojego taty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuzynostwo, nie jest siostrzenicą taty

      Usuń
  37. Anonimowy16:15

    Miałam to szczęście że teorię zdałam za pierwszym razem i dziś również praktykę za pierwszym :) najważniejsze to się nie denerwować. W moim przypadku stres odpuścił po sprawdzeniu obsługi potem już z górki. Egzaminatorzy nie zwracają uwagi na małe błędy także nie trzeba być od razu ASem na drodze;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie lubię Warszawy i chyba nic tego nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, dlaczego? : )

      Usuń
    2. Anonimowy19:33

      Zapraszamy kiedyś z aparatem do Krakowa. Tu to bys się dopiero wyżyła;D przepiękna panorama i również Starówka <3 Wawel. musisz tu być!

      Usuń
    3. byyyyyyłam! ale w wakacje jedziemy z mamą ;)

      Usuń
  39. super blog:) jakim aparatem robisz te wszystkie cudowne zdjecia?:) musze zakupic jakis.
    ja juz zaobserwowalam zaobserwujesz i Ty u mnie? ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15:43

    Opowiedziałam kumplom, że w Polsce picie kawy w Starbucksie bardzo często jest odbierane jako objaw hipsterstwa (czasami już nawet samo przejście się z pustym kubkiem do szkoły).
    Parsknęli śmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń