2 kwietnia 2013

L



Dzisiaj miałam moją pierwszą jazdę!:o pogoda oczywiście nie sprzyjała zupełnie, jeśli
chodzi o moje samopoczucie również nie najlepiej.. ale dałam radę! TAK! Dałam radę.
Jak rano się obudziłam wszystko było ok, później jadąc na miasto jakoś mnie zemdliło i
prawdę mówiąc przeszło mi przez myśl żeby odwołać kurs, bo nie chciałam jeździć w
takim spięciu. Po 1h i zażyciu odpowiednich tabletek ( nie mających wpływu na jazdę,
wiem, bo czytałam etykietkę ) zdecydowałam że muszę dać radę. Jakaś niesamowita
siłą we mnie wstąpiła i wszystko poszło sprawnie. Ta godzinka w samochodzie po stronie
kierowcy minęła mi bardzo szybko, w sumie to mi się nawet podobało! Jutro mam już 
kolejną " podróż " i eh, szkoła.. wcale nie wypoczęłam w te święta, bo jak wiecie
choruję. No cóż! Zawsze mogłoby być gorzej. Teraz mam zamiar skupić moją uwagę
głównie na jazdach i poprawie tego, co wychodzi mi nie do końca tak jak powinno! 
Chcę się skupić na prawku, ponieważ jest to główny cel jaki sobie narzuciłam w 2013!
Dlatego proszę was, nie miejcie mi za złe jak posty będę dodawała nieregularnie bądź
rzadziej niż zwykle to robię! Muszę poświęcić się temu - co teraz dla mnie istotne! 

Jakie macie plany do końca tego tygodnia? Może ktoś z was ma już prawo jazdy?
Co myślicie na temat zmian w egzaminowaniu? Macie jakieś porady? :) chętnie poczytam!

35 komentarzy :

  1. No to gratuluje. Mam nadzieję, że zdasz śpiewająco. Trzymam za Cb kciuki^^
    Pozdrawiam serdecznie.


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:28

    Ja w czwartek piszę sprawdzian szóstoklasisty :/ . Dasz racę Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej, pamiętam swoje pierwsze jazdy, tez się bałam, ale jak wsiadłam to jakoś wszystko ze mnie zeszło. Teraz zostało mi tylko 5 jazd. W tym tygodniu muszę się wreszcie na teoretyczny iść zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:44

    ja mam niedługo egzamin teoretyczny. podobają mi się zmiany, bo trzeba rozumieć treści i przepisy, a nie jak wtedy na pamięć 500 pytań. Czy mam jakąś radę? Nie załamuj się, gdy coś Ci nie wyjdzie i zawsze po każdym manewrze prze analizuj to, co Ci nie wyszło, a potem poproś, aby spróbować jeszcze raz wykonać dany manewr. Nie ucz się nigdy czegoś na pamięć! Tylko na wyczucie, oprócz parkowania równoległego i łuku, gdzie zapewne nauczą Cię jeździć według ściągi. No i najważniejsze zawsze słuchaj tego, co radzi Ci instruktor. Ja twarzy swego do tej pory nie znam, bo patrzyłam na jego nogi, co dało mi obraz pewnych zachowań. Tak w sumie teorie zrozumiesz dopiero po jeździe. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości, a te 30h minie w mig!

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, ciekawe kiedy ja bede miec pierwsza jazde.. juz mniej niz rok ! aaa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z jazdą!

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja prawo jazdy zdawałam na starych zasadach, poszło gładko za pierwszym razem wszystko. moje rady: bierz wszystko na luzie, nie zakładaj sobie od razu, że nie możesz popełniać błędów( w końcu uczymy się na błędach ), rady instruktora bierz do siebie, ja na egzaminie praktycznym(Ciechanów) często przypominałam sobie w głowie co mój instruktor mówiłby do mnie w takich momentach. możliwe, że tak jak ja egzamin będziesz miała zanim wyjeździsz 30h(ja wyjeździłam 24) tak na wszelki wypadek i na szczęście już się nie przydały. moja rok młodsza koleżanka zdawała ostatnio na prawo jazdy i testy oraz jadę zdała za pierwszym razem, jedyna rada to uczenie się, nic na pamięć. powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i zapomniałam dodać, że ja na egzamin jechałam z nastawieniem, że zdam testy a jazdy nie, nie da się opisać tego co czujesz gdy zdajesz za pierwszym razem. ja na egzaminie miałam fatalną pogodę, deszcz oraz wiatr, ale życzę Ci takiej pogody bo wtedy mało pieszych kręci się na mieście a zresztą samochodów też nie było wtedy tak dużo, to był wtorek około 10 wyjechałam. tak więc jeszcze raz powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki. Liczę na to , że zdasz za 1 razem. Ambitna z Ciebie dziewczyna:3 pozdrowienia

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się boje usiąść za kierownicą, więc chapeau bas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:50

    Mamy pytanie mówisz że Monia jest twoją najlepszą przyjaciółką a spędzasz z nią starsznie mało czasu. Cały czas dodajesz tylko posty z tą 'Pacią'. Pokłuciłaś się z nią ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam małe załamanie po drugiej jeździe, ale później było już lepiej!:)
    trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze jazdy są fascynujące ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. też zaczynam prawko ! i trochę sie boje :d !

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem właśnie po pierwszym egzaminie, które niestety zakończył się wynikiem negatywnym. Jednak myślę,że następnym razem się uda ponieważ nie udało się ze względu gdyż nie mogłam wyczuć auta i trochę ze stresu. Przede wszystkim musisz mieć oczy i uszy szeroko otwarte. Zwracać uwagę gdzie wjeżdżasz czyli szczególne patrzenie na znaki. Nie stresuj się ponieważ stres Ci w niczym nie pomoże, a zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje i trzymam kciuki żebyś zdała! ;D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:50

    Kocham Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozluźnij się na drodze. Nie bój się! : )

    nicesweetsmoohies.blogspot.com
    ZAREKLAMUJ SWOJEGO BLOGA POD OSTATNIM POSTEM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15:19

    a ja mam pytanko do Ciebie :) jeździłas juz wczesniej samochodem lub próbowałaś ? oczywiscie chodzi mi ze wczesniej zanim zaczęłas kurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jeździłam :) obecnie jestem po drugiej jeździe

      Usuń
  22. Anonimowy15:43

    Po zdaniu na prawo jazdy będziesz jeździła samochodem mamy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ew. będę miała swój z czasem

      Usuń
  23. Anonimowy17:23

    myślę, że to mogłoby się przydać https://www.facebook.com/pages/Nowe-prawo-jazdy-baza-pyta%C5%84/492141414169176

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :D Super blog :D Życzę powodzenia ze zdanie prawka z 1 razem :D Moja siostra zdała za 2, bo jak zdawała pierwszym razem to była wtedy chora i mowiła że wszystko pomyliła :P
    zapraszam na mojego bloga http://zuuuza999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam kciuki abyś zdała. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:06

    JakTy to robiss ze jestes taka optymistka?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:49

    Kiedy wsiadasz do samochodu starasz się nie myśleć o tym, że coś może nie wyjść, czy właśnie bardzo się stresujesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21:10

    Na egzaminie po pierwsze nie zwracaj uwagi na egzaminatora, który może bardzo stresować, a po drugie wyobraź sobie, że jest to normalna jazda i musisz jedynie JECHAĆ, zwracaj uwagę tylko na drogę, inne samochody,pieszych i znaki :) POWODZENIA!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia na jazdach :)

    OdpowiedzUsuń