22 kwietnia 2013

best place in the world





44 komentarze :

  1. Hehe :D Tak jesteś uzależniona XD .

    OdpowiedzUsuń
  2. KFC i Starbucks <3
    Ależ on ma piękne oczy... *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:15

    ale on ma oczy *-*!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam tą kawiarnię, ale niestety nie mam możliwości jej odwiedzać ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. macie po prostu MAGICZNE oczy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:30

    co sobie kupiłaś w arkadii ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że nie tylko ja lubię karmelowe frappuccino :D świetne zdjęcia!

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. supeer zdjęcia . co to za kawa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:50

    jaka jest nazwa kawy, którą piłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:06

    Hej! Mam do ciebie pytanie :) Sony Alfa 330 jest dobra dla początkujących? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie on ma fajne niebieskie oczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:23

    podasz adres tej kawiarni? A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Alejach Solidarności

      Usuń
    2. Anonimowy18:06

      bardzo dziękuję Paula :)

      Usuń
  14. Ja ze Starbucksa uwielbiam najbardziej mrożony napój z mango.

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam Starbucks'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale twój brat (?) ma duże, piękne oczy <3 W ogóle przystojniak z niego :D
    Piękne zdjęcia, szczególnie to pierwsze. Od kilku dni śledzę na bierząco twojego bloga, nie wiem gdzie mogłaś potem pojechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, brat - cioteczny

      Usuń
    2. Aaaaa :) Myślałam, że rodzony.

      Usuń
  17. Hejka, świetny blog, obserwuję już dłuższy czas ;)
    Zapraszam do mnie : http://igosia56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ojejku, przez 15 min się dwoję i troję myśląc gdzie mogłabyś później pojechać i przychodzi mi tysiąc pomysłów (Nowy Świat? Starówka? a może poprostu zakupy?), ale żaden pewnie nie będzie właściwy, więc po prostu poczekam na kolejny post :)
    mnie aż tak Starbucks nie kręci, wolę coffeeheaven :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19:39

    Jak będę miała okazję muszę spróbować co jest tam tak dobrego :) Jaki jest twój ulubiony napój?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:58

    jejku nie wiem jak to jest że mieszkam w Warszawie a nigdy nie byłam w starbucksie! matko, na pewno muszę odwiedzić jak najszybciej! jaką kawę polecasz? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. JEZUUS bardzo chciałabym mieszkać w Warszawie kocham o miasto <333333333333
    pozatym dawno nie byłam w STARBUSIE ja chodze raczej do Coffe heaven <333333
    też bardzo dobre kawy tam robią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam starbucksa ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm pyszności w Starbucksie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:01

    ile kosztuje ta kawa ze starbucks'a ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy, najmniejsza ' tall ' - jakoś lekko ponad 10zł

      Usuń
  25. pewnie na stare miasto! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. też jestem uzależniona od starbucksa ,dobrze że w Kato są już dwa <3

    gdziekolwiek jestem i jest tam starbucks to muszę wejść i coś wypić ,muszę

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo widzę, że byłaś na bankowym. to dwa przystanki od mojego domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że masz takie dobre kontakty z bratem :)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda, że u mnie nie ma tej kawiarni :c

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    moda, życie, fotografia, spostrzeżenia, kuchnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy20:36

    co kupiłaś oprócz kawy? :) babeczki czy ciastka? ja uwielbiam babeczki stamtąd! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy21:37

    certainly like your website however you have to take a look at the spelling on quite
    a few of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to inform the reality
    nevertheless I'll certainly come again again.

    Also visit my webpage: MaeganIMomin

    OdpowiedzUsuń