17 kwietnia 2013

beautiful







41 komentarzy :

  1. Nigdy nie byłam w Ostrołęce^^
    Śliczne zdjęcia. U mnie identyczna pogoda *.*
    Pozdrawiam ;*



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać zdjęcia,które robisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz masę spraw na głowie:) obyś się odstresowała w Warszawie:)
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Czekam na ten "konkretny" post! :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, na prawdę ! :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  8. Robisz bardzo ładne zdjęcia, nie myślałaś czasem o jakiś studiach fotograficznych ?

    Pozdrawiam,
    miłośnik forografii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, myślałam.. nie mam pojęcia co robić :)

      Usuń

    2. Ja w tym roku zdaję maturę i złożę chyba papiery na łódzką filmówkę ale slyszalem,że strasznie ciężko sie tam dostać.
      Może to Twoja przyszłość... masz jeszcze sporo czasu więc warto już pomyśleć.

      Usuń
    3. studia, studiami.. gorzej później znaleźć dobrze płatną pracę dla fotografa

      Usuń
    4. to też swoją drogą, jednak mimo wszystko najważniejsza jest praktyka i doświadczenie

      Usuń
  9. zdjęcia są piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:47

    Wonderful blog! I found it while surfing around on
    Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo
    News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

    my site: projekty domów

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, piękne u ciebie:o

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są twoje zdjęcia! Aż zazdroszczę :D
    Krokusy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też brakowało tego zielonego koloru.
    Śliczne zdjęcia, a i fajny piesio. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zobaczyłam tego pieska myślałam, że to ten Papi z Cziłała z Beverly Hills :)
    świetne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNE ZDJĘCIA ♥


    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite zdjęcia! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wiosennie, u mnie jeszcze nie widziałam wiosennych kwiatków. Chyba pora ich poszukać :)
    Te piersze krokusy są śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudne zdjęcia :*

    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje zdjęcia. *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:26

    Przesliczne zdjecia! Kiedy masz egzamin na praqo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:26

    jesteś zadowolona z obiektywu 75-300? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jakosc zdjec *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, uwielbiam jak przyroda budzi się do życia;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:31

    beznadziejne..........

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki cudowne zdjęcia <33

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zrobiłam podobnie. Jak wyszłam na ogród to każą oznakę wiosny sfotografowałam z każdej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne rośliny!

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    NOWY POST: jak spędzasz upały? ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne fotki,piękne te wiosenne kwiaty.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog ! obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  35. ale boski psiak :) mam pytanie masz 2 braci i jedną siostrę czy cos pokićkałam ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy13:23

    This design is incredible! You certainly know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos,
    I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

    Take a look at my site www.reduceyouroverweight.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10:18

    We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.

    Your site provided us with valuable info to work on. You have done a formidable
    job and our whole community will be thankful to you.


    http://zzee.org

    OdpowiedzUsuń