13 kwietnia 2013

3 in one


No to pierwsza Ostrołęka za kółkiem zaliczona! Na szczęście bez przypału, udało się że ja
akurat pojechałam sobie z Monią. Cieszę się, bo obydwie miałyśmy przy sobie lajt i serio
nie było większego stresu.. szczerze mówiąc bardziej się bałam wczoraj wieczorem, ale
było świetnie ;) niestety moje plecy ledwo wytrzymywały i jak weszłam do domu, to nie
mogąc wyrobić rzuciłam się na łóżko! Przez cały tydzień latam jak dziki kot załatwiając
wszelkie sprawy, a przy okazji siedząc godzinami na wykładach, testach. Jest mnóstwo
spraw które kłębią mi się w ciągu tygodnia! Teraz ostro ruszamy z jazdami i wykładami, 
bo wiadomo że każdemu zależy żeby prawko mieć jak najszybciej, także dalej na spinie i
pełnym gazie ruszam w tę trudną drogę! Myślę że dopiero na początku maja to wszystko
się unormuje i będę mogła spokojnie zajmować się moim blogiem i kilkoma innymi równie
ważnymi dla mnie sprawami :) mimo że wróciłyśmy padnięte, to nie mogłam przejść obok
dzisiejszego słońca obojętnie! Dlatego bez zastanowienia namówiłam Monię na spacer ;)
Wszystko fajnie, tyle że po wyjściu z domu zaczął padać deszcz :o haha! TAK - deszcz.. +
nie było tęczy oO nie wiem dlaczego, skoro jednocześnie świeciło słońce. No nic..



58 komentarzy :

  1. Ale śliczne te zdjęcia!
    A pogoda dzisiaj też mnie zaskoczyła. Świeci słońce, a tutaj nagle zaczyna lać deszcz, za chwilę znowu słońce, potem deszcz.. i tak na zmianę.
    To już chyba naprawdę wróży ciepłą wiosnę w najbliższym czasie <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:29

    szkoda, że już nie piszesz coodziennie postów, strasznie stęskniłam się przez ten tydzien za Twoich blogiem, dobrze, że już dziś napisałaś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:29

    jesteś przepiękna *-* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:36

    super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na czwartym zdjęciu od dołu można napisać jakiś artystyczny tekst^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    'nie popadajmy w obłęd' -hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia *.* Pogoda u mnie jest piękna, z dnia na dzień coraz lepiej, więc humor mi dopisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam cię za to, że tak wszystko ogarniasz, te sprawy ze szkołą, prawkiem itp! Mistrzu! :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam wyjścia!

      Usuń
    2. Anonimowy18:38

      co do prawka to masz, obowiązkowe nie jest ;d

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:34

    Fajna kurtka, z jakiego sklepu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem sama..

      Usuń
    2. Anonimowy19:30

      dużo jest takich. wczoraj widziałam w croppie lub house.

      Usuń
  13. Anonimowy21:35

    trzymam kciuki,aby Ci się udało na te prawko!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. O byłaś w Ostrołęce,mieszkam w Ostrołęce.

    OdpowiedzUsuń
  16. TEŻ MAM TAKI STATYW :3

    ŚWIETNE ZDJ : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny blog! Bardzo mi sie tu podoba i bede czesciej wpadac :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia z prawkiem! Ja zdałam w tym roku za 3 podejściem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! Nie wiem czy już o tym mówiłaś, ale gdzie planujesz studiować? I co? :)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    NOWY POST: JAKA POWINNA BYĆ PRZYJAŹŃ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w sumie nic ciekawego oprócz tego że choroba mnie złapała,a pogoda z dnia na dzień jest coraz piękniejsza:) Jutro jade do kina na ,,speak breakers'' mam nadzieje ze mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w zdjęciu ZOOm'u Twojego ślicznego uśmiechu :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. boskie zdjęcia wam wyszły :D moje ulubione to 3 pierwsze z wami ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy09:46

    Chodzisz razem z Monika do szkoły/klasy.?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy09:46

    Imię najlepszej przyjaciółki.?

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia,planowałam wymienić,które najbardziej mi się podobają,ale nie umiem się zdecydować ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy10:28

    Szukam podobnej kurtki gdzie mogę taka dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie slonce dopiero dzisiaj, wczoaj deszczowo... ;< piekne zdjecia ;) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne wiosenne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  29. nie wiem gdzie ci to wysłać żebyś zobaczyła jaka świetna koszula z Simpsonem! Myślę, że to coś dla ciebie :) http://www.romwe.com/simpson-light-blue-shirt-p-51110.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam ją i nie ;p nie nosiłby

      Usuń
  30. Anonimowy14:24

    jakim obiektywem robiłeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłaś* kitem

      Usuń
    2. Anonimowy22:10

      przepraszam bardzo ale komentuję wszystko z telefonu i słownik sam czasem zmienia(klawiatura qwerty). dziękuję za odpowiedź

      Usuń
  31. u mnie już też wiosna!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne zdjęcia. A wygląd bloga strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre bardzo fajne i kurtka baaaardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  34. W końcu wiosna :3 btw. obie jesteście wyjątkowo ładne ;o

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18:41

    Switniee! i świtna kurtka! ;) gdzie kupiłaś? prosze odp.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy18:44

    będzie dziś post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:00

      cieszę się przeogromnie! uwielbiam Twojego bloga <3

      Usuń
    2. Anonimowy19:42

      kiedy notka? czekam i czekam, kocham cię Paula <3

      Usuń
  37. Anonimowy19:38

    Nie zdasz?

    OdpowiedzUsuń
  38. Życie znów do nas wraca ;) Gratuluje, ja na pierwszej jeździe trzęsłam jak z zimna ;) Ostrołęka ;) o to blisko mojego rodzinnego miasta Ciechanowa ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdzie kupiłaś tą chustkę ? Świetna jest !!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  42. Boski wygląd bloga i świetne zdjęcia!

    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń