28 kwietnia 2013

18 Moni!





65 komentarzy :

  1. Anonimowy15:20

    A Ty jakie masz plany na majówkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:20

    dużo osób było na 18-stce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:37

      a na twojej ile było?;)

      Usuń
  3. Anonimowy15:21

    jaki prezent dałas Monii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upiekłam 18 babeczek i dałam 3 rzeczy od siebie ;)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, takie pozytywne. Jesteście takie ładne, jej *.* Mniam arbuz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. po zdjeciach mam wrażenie ,że to była fajna zabawa (myle sie?,chyba niieee)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Widać, że nieźle się bawiliście ;) Najlepszego dla Moni od twoich czytelniczek :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fotki, widać, że była ekstra zabawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) ja niestety okres osiemnastek mam już za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna fotorelacja :) wyglądałaś obłędnie ♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:57

    Bardzo ładnie wyglądałaś !:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:02

    jaką będziesz miała średnią na koniec roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd mam teraz to wiedzieć? :D

      Usuń
  12. a zdjęcia wyszły śliczne :)
    ja majówkę spędzam na ADM
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No to 100 lat dla Moni^^
    Życzę powodzenia z ocenami. ja na szczęście uczyłam się systematycznie. uff.
    Mam nadzieje, że zdasz na prawko^^
    Powodzenia
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia :))
    Ja też sb obiecałam, że teraz biorę się za naukę.. zobaczymy co z tego wyjdzie.

    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładną miałaś sukienkę :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że zabawa się udała. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Arbbuuuzy *-* po zdjęciach widać ,że dobrze spędziłam tę imprezę ♥

    olqa-olqaa.blogspot.com Obserwujemy ? ♥
    Prosze odpisz na mooim blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. mm ale świetny tort. Jeszcze takiego nie widziałam :) Narobiłaś mi ochoty na arbuza :D
    Ja w środę mam występ na stadionie bo majówka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fotki :)
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:00

    ale masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17:00

    ile lat znasz się z Monią?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! :D widać, że impreza udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17:09

    Jezus Maria! Dopiero teraz zobaczyłam jakie masz dłuuugie włosy. Fajnie wyszłaś na drugim zdjęciu :) A tort czadowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś ♥ u mnie nie ma majówki :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że zabawa rzeczywiście fantastyczna :) No, skoro niedługo będziesz zdawała prawko, w takim razie życzę Ci zdania za pierwszym podejściem. Świetne zdjęcia, swoją drogą.
    Pozdrawiam, Nuttie

    http://nuttiebloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy18:35

    tęsknie za Twoimi coodziennymi postami ;<

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18:44

    ile godzin trzzeba mieć wyjeżdżonych ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18:44

    kiedy masz egzamin na prawko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie konkretnie ustalony, jutro się dowiem pewnie ;)

      Usuń
  30. Anonimowy18:48

    jak mozesz sie tak bawic jesli niedawno tata ci umarl?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:15

      Shut the fuck up!
      It's her life, not yours!

      Usuń
    2. Anonimowy19:26

      dołączam sie do pytania.

      Usuń
    3. Anonimowy19:27

      po polsku pytanie to odpowiadaj po polsku przypale!!!

      Usuń
  31. Anonimowy19:17

    Na twojej 18-stce byli rodzice ? Czy może miałaś dwie imorezy - dla rodziny i znajomych osobno ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla rodziny miałam oddzielnie

      Usuń
  32. Kiedy ostatnio ścinałaś włoski? :) masz mega długie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetną sukienkę miałaś:) !

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20:27

    jeju jakie Ty masz już długie włosy! :O - A.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia . Widać, że świetna zabawa była ; )
    http://kolorowaszachownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam Ciebie do Liebster Awand :)
    Zawraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak widać imprezka udana;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy21:27

    ładnie wyglądałyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać, że 18-tka Moni była ekstra! :-)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    post: zeszłoroczne wakacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Tańce na boso były tzn że zabawa udana! :)
    Zazdroszczę, sama tez bym szła na jakąś 18, niestety rok 18 mam już za sobą, w tym roku tylko jedna mnie czeka ale dopiero we wrześniu :)


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/2013/04/zakonczenie.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16:44

    ta sukienkę masz z butik'u ? bo chyba mam taką samą ;D /I

    OdpowiedzUsuń
  42. na 2 zdjęciu wyglądasz świetnie! ;d
    ja niestety nie mam majówki :'c

    aktiweee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog ! bardzo ciekawie piszesz :> Obserwujemy ? jak tak, to mnie zaobserwuj, a ja potem cb. nie obawiaj się na pewno dotrzymam słowa :> http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy14:47

    od czego miałaś takie brudne buty ;p?

    OdpowiedzUsuń
  45. Musieliście się świetnie bawić ;3

    Masz ciekawego bloga, może obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy15:06

    jaką masz kartę pamięci w aparacie ?

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja już mam wakacje! ;d dziwne uczucie, wszyscy chodzą do szkoły, a ja się opierniczam, zamiast uczyć do matury ;p robisz fajne zdjęcia, u mnie z imprez zawsze są niewyraźne, bo każdy się rajdoli i nie idzie nikogo uchwycić do ładnej foty ;D pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Monia śliczna sukienka :D wygląda jak z stylu japan ;3

    ostatnie zdjęcie jest boskie narobiłaś mi smaka na arbusy *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18:50

    hej! mam bardzo ważne pytanie, jak ustawiłaś aparat, że zdjęcie robione ludzi tańczących w tak słabym świetle wyszło wyostrzone? Błagam Cię o odpowiedź! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń