13 marca 2013

best best best!


Witajcie! Nie wyobrażacie sobie ile miłych rzeczy spotyka mnie w ostatnich dniach, tak
bardzo jestem szczęśliwa, są też stresy dotyczące urodzin i żeby to wszystko wyszło jak
to sobie wyśniłam! :c Ale to przejściowe, wiem. Jutro mam moje 18 urodziny, nie muszę
znowu pisać że nie wiem kiedy to minęło?! SZYBKO, bardzo szybko.. już nie mogę się tej
soboty doczekać, wszystko nabiera szybszego tempa i zostały 2 dni :o myślę że jutro już
pójdę do szkoły, bo nie byłam przez trzy ostatnie dni. To nic.. każdemu się należy, c'nie?
Wraz z faktem że moje urodziny tak na serio wypadają jutro mam zamiar z mamą zrobić
takie rodzinno - przyjacielskie spotkanie u nas w domu, przyjedzie rodzina, może będą
niektóre dziewczyny. W każdym razie napewno zdam wam relacje, najpewniej jutro jak
wszystko się zakończy, a dzisiaj przede mną ogarnięcie lekcji i spraw szkolnych, czekam
też na ważny telefon, mamy jechać na chwilkę na cmentarz z mamą zapalić tacie lampkę,
a do tego w planie są babeczki i ciasto.. a jakie dowiedziecie się jutro! tymczasem na
temat postu.. chcę wam tylko wyznać że jestem zakochana w Stabucksie, podoba mi się
tam dosłownie wszystko.. zaczynając od jedzenia i picia, a kończąc na wystroju lokalu, 
który muszę odwiedzić za każdym razem jak jestem w Warszawie! może uzależnienie?




66 komentarzy :

  1. śliczne legginsy :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:24

    nie pozwól żeby cokolwiek jutro cię zmartwiło/zdenerwowało/zasmuciło! udanych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia:) Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:27

    co polecasz ze strabucks'u? :D
    jeszcze nie byalam ale mam zamiar isc i nie wiem co sobie kupic.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam tylko raz w Starbucksie i to w Berlinie, hahah, ale mam nadzieję że będę tam częściej z racji że co roku jeżdzę do Szczecina a teraz tam też jest Starbucks :)! jaki napój Ci najabrdaizje smakuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jadłam nic nigdy w strabucksie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię Starbucksa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym spróbować kawę z Starbucks'a (:

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    zdjęcia, kuchnia, moda, życie, spostrzeżenia!
    nie pożałujesz, uwierz :> !

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ty genialne zdjęcia robisz . takie naturalne ! :D

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. och kocham Starbucksa i sto lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedys takie czapki nosili żule spod sklepu, a teraz ladne dziewczyny xd ach ta moda :D juz niedlugo, kombinezon roboczy na kazda okazje :D haha.. nabijam sie, ale czy to nie prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejciu Starbucks mmm :)
    wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. twój tato nie żyje ? myślałam, że nadal pracuje we Włoszech bo nic o tym nie wspominałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś słabo czytasz ;)

      Usuń
  15. Anonimowy17:11

    mówiłaś tyle razy że nie założysz legginsów poza dom , a teraz chodzisz ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :c straszne, idź się powieś ! :*

      Usuń
  16. pychota <33 super zdjęcia :) http://wioletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać,kiedy odwiedzę starbucksa ♥

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie byłam jeszcze w Starbucksie, ale jeśli będę mieć okazję, na pewno wpadnę ;)

    Super zdjęcia. Kim jest ten przystojniak?

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zdjecia :D i w takim razie, z okazji urodzin życzę 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekamy na jakiś filmki albo fotorelację. :*



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  21. Już ci życzę wszystkiego najlepszego :D. Ja nigdy nie byłam w starbucks'ie ;c /a.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:26

    jak to? twój tata nie żyje? Oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co w tym trudnego do zrozumienia?

      Usuń
  23. Ładnie! C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:20

    Jakie frappucino kupujesz zazwyczaj ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19:33

    twój tato nie żyje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:55

      ale ostatnio jeszcze pisalas ze czekasz az wroci i pojedziecie po obiektyw.
      przepraszam ze spytam, on byl na cos chory czy wypadek? :(
      +na prawde bardzo Ci wspolczuje! to musialo byc dla Ciebie straszne ;((

      Usuń
    2. Anonimowy18:53

      Jakoś niedawno na początku 2013 pisała o tym notkę.

      Współczuje ci Plapa z całego serca :)

      Usuń
  26. aa również lubię starbucksa i mam sentyment do niego :) haha znam ten stresik przed urodzinami, sama miałam dokładnie miesiąc wcześniej ode ciebie ;)

    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jaką kawę zazwyczaj tam pijasz ? oraz jaką polecasz ??

    OdpowiedzUsuń
  28. alienEL21:07

    jak zrobiłaś loki?

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:20

    kiedy zmarł twój tata ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:33

      widocznie nie czytasz postow. ludzie skonczcie.

      Usuń
  30. Anonimowy21:21

    jutro mam wycieczkę do Warszawy na stadion i do muzeum :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21:27

    Bardzo Ci współczuję , wiesz z jakiego powodu . :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdzie kupiłaś czapkę ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam starbucksa ,dobrze że w Kato mam już dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sto lat i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne zdjęcia. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy11:57

    Dοсеniam ωаlory іnfoгmacji,
    które zamieszczaѕz na swoim blogu. Czytaniе ich to sama zаbawa.
    Styl strоnу www jest wspaniały, zaś artykuły są istotnie kapitalne:D Dobrа гοbotа:
    ) Pozdгawiam.

    mу web blog nauka jazdy opole ledan

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego Najlepszego!!!!!!!!!!!!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. jezu dość z komentarzami na temat jej taty. to niemiłe.

    STOO LAT!
    http://pauuulaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy14:32

    sto lat Paula! czego sobie tylko życzysz! nie zmieniaj się! bo taka jesteś cudowna! :) ;* /Wiki.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15:07

    wszystkiego naj!;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy15:59

    wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy16:32

    ooo ja PLAPA! zdrowia, szczescia, fajnego chlopaka, zeby wszystko sie ukladało po Twojej mysli!! :**

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog !
    Mam nadzieje , że moj rózwnież sie tobie spodoba mój : http://modowyszpital.blogspot.com/ .
    Miło by było gdybyś zaobserwowała lub zostawiła komętarz .
    Z góry dziękuje . ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy16:36

    Piękne zdjęcia ;o pozazdrościć talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16:41

    najlepszego hot 18 ;* ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy21:34

    Ile kosztuje takie frappucino? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17:05

    Pyyychaa i super ze masz juz 18 lat. Wstawisz na bloga swoje zdjecia z dziecinstwa?

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy17:23

    śliczne legginsy i udanych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  49. pamietasz moze gdzie kupilas sweter? ;)

    OdpowiedzUsuń