12 marca 2013

old town one more time


Dzisiejszym postem, do którego wreszcie jestem dość przygotowana - chcę pokazać tak
trochę stare warszawskie miasto! Wiem że dużo osób które odwiedza mojego bloga nie
ma jak się tam udać / mieszka daleko, wiadomo.. to tak jak ja np. do Szczecina! Zawsze
chciałam tam pojechać jak byłam mała, ale jest tak bardzo daleko że raczej nie myślę o
tym wyjeździe w najbliższym czasie. Tak już jest. Ja mam tego farta, że do Warszawy 
jadę jedyne 60min. samochodem! Dla mnie to bardzo istotna kwestia, bo mam tam osoby
z którymi dużo mnie łączy, mam tu na myśli rodzinę i dużo znajomych porozrzucanych po
całym mieście, poza tym to miasto jest piękne i warto być tam przynajmniej raz w życiu!
Teraz pokażę wam trochę dokładnych i trochę pobieżnych zdjęć, żebyście mogli lepiej 
przyjrzeć się polskiej stolicy! Muszę przytoczyć fakt że warszawska starówka jest takim 
zespołem architektury zabytkowej! :) i to widać gołym okiem..























53 komentarze :

  1. świetny post :)

    lubię Warszawę ,ale moim ulubionym miastem jest Wrocław <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Pamiętam te czasy kiedy też jako taki często jeździłam do Warszawy. Zwiedziłam dosyć dużo, ale Warszawa to moje najukochańsze miasto. ;)
    Tam jest tak inaczej..
    Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko.
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My kochamy Warszawę.!<3 Zawsze się tutaj coś dzieje.Nie ma mowy o nudzie w tym mieście,dlatego baardzo się cieszymy że tu mieszkamy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie w tej Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w Warszawie raz i to trzy lata temu, z czego niewiele pamiętam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twoje zdjecia :)

    diamonds44.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post , też byłam w Warszawie ,ale w lato , zapraszam do mnie www.victoryblog123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE SUPER ! Ja wątpie, że odwiedzę Warszawę. Jak już to gdy będę starsza :)
    Ja mieszkam w Koszalinie - bardzo dalekkooo od Wawy . :c
    Jedna sa plusy - waacje - codziennie całymi dniami na plaży :)
    Mielno bliziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:37

    wolę przejść się kawałek dalej do pizz'y hat:P

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do Warszawy, ale tutaj strasznie przypomina mi Kraków, zresztą mój ulubiony Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam w Warszawie w zeszłym roku we wrześniu na wycieczce klasowej, na prawdę ładnie tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo chciałabym odwiedzić W-wę. Robisz świetne zdjęcia! :) Ale najbardziej do gustu przypadło mi zdj kota ;pp /a.

    OdpowiedzUsuń
  13. jej też bym chciała sobie pospacerować po takim pięknym mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:27

    ja też zawsze chciałam pojechać do Warszawy i wreszcie w tym roku mi się to uda ! :) 7 i 8 maj ! <3 już nie mogę się doczekać :)/Zuzia 15

    OdpowiedzUsuń
  15. jej.. Warszawa piękna! nigdy nie byłam, bo za daleko ale chętnie bym się tam wybrała.. może kiedyś mi sie uda :) a co do KFC to mój ulubiony posiłek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:37

    Pierwszy raz byłam w wakacje, Warszawa jest pięęękna i planuję w tym roku również odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia!
    jestem zauroczona widokami;)
    w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne zdjęcia;)
    w moim stylu, kocham takie widoki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na tych zdjęciach Warszawa prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. znajome miejsca, miałam okazję mieszkać przez 3 noce na Piwnej, a Warszawa jest cudowna! genialnie oddałaś jej urok!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia!

    nicesweetsmoothies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. robisz na prawdę świetne zdjęcia, kocham je oglądać rób ich jak najwięcej !
    Warszawa jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. robisz na prawdę świetne zdjęcie wykonuj ich jak najwięcej !
    Warszawa piękne miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia niestety nigdy nie byłam we Warszawie jedynie przejazdem . Co dobrego jadłaś w KFC ??

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. gdy mieszkałam w Radomiu do Warszawy miałam niedaleko, teraz ze Szczecina już kawałek jest :D ostatni raz byłam chyba w listopadzie na wycieczce szkolnej, a tak to planuję jeszcze w wakację tam być :) fakt faktem podoba mi się

    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21:34

    robisz naprawdę wspaniałe zdjęcia, uwielbiam je! niestety ja w Warszawie byłam tylko raz, ale zgadzam się -jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia gołębi *.*
    Prowadzisz naprawdę świetnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21:37

    Świetne zdjęcia. Dzięki tobie Warszawa stała się piękniejsza. Jednak nie podoba mi się tam w ogóle. Bez rewelacji :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21:43

    Ja mam 60 min do Szczecina a o wyjeździe do Warszawy to nawet nie myśle :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym pojechać do Warszawy i pozwiedzać ale to dość daleko. Mieszkam w Szczecinie. To piękne miasto, warto je odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22:21

    jej zdjęcie 10 najlepsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś nie przepadam za Warszawą.

    OdpowiedzUsuń
  35. zazwyczaj wole twoje inne zdjecia, jakies spontaniczne, ale te sa piekne :o jestem pierwszy raz chyba tak zachwycona ;3
    sa b. klimatyczne, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zazwyczaj wole twoje inne zdjecia, jakies spontaniczne, ale te sa piekne :o jestem pierwszy raz chyba tak zachwycona ;3
    sa b. klimatyczne, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy00:31

    https://www.youtube.com/watch?v=TnnmI8co4z0
    Co o tym sądzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:48

      boze, harlem shake wszędzie ;/

      Usuń
  38. Jesteśmy w zupełnie odwrotnej sytuacji ;) Ja do szczecina mam 60 minut drogi samochodem a do Warszawy mam kawał drogi, ale chciałabym kiedyś się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Warszawa to piękne miasto. Śliczne fotki, a najlepsze z tym kotkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zdjęcia!!!
    ja byłam w Warszawie tylko
    na krótko:(

    obserwuję i liczę na to samo:>
    http://petitmeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy15:12

    Do Szczecina? W Szczecinie na prawde nie ma nic szczególnego. Niewiele zabytków. Chociaż park kasprowicza jest bardzo ładny latem :) bez rewelacji :D nie masz czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję, że przybliżyłaś osobom, które nie mają zbytniego dostępu do tego pięknego miasta zdjęciami. To naprawdę fajne..Również chciałabym tam kiedyś pojechać. Mimo wszystko cieszę się, że niedaleko mam do Krakowa, no prawie niedaleko, a Kraków też słynie z pięknej urody :)

    Przepraszam, że Ci tym zaśmiecam tablicę, ale założyłam bloga o modzie i chciałabym z dnia na dzień bardziej się rozwijać, także tego. Zapraszam :
    http://thefashionandmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. *-* jakie piękne zdj
    zapraszam do mnie :)
    http://nigdynieudawajkogoskimniejestes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. napıyon dızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy23:02

    piękne zdjęcia, naprawdę jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy16:38

    jak zrobiłaś, że wszystkie zdjecia i awatary sa w kółkach?

    OdpowiedzUsuń
  47. Piekne zdjęcia!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy17:01

    Jaki film bd ogladac?

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne ujęcia. Śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia!! Też jestem z Warszawy :))
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś równie piękna jak twoje zdjęcia! Ale talent! Mój ulubiony blog <3

    OdpowiedzUsuń