30 marca 2013

koszyk !


Dzisiaj cały dzień się obijam i nie wiem co mam ze sobą zrobić.. nasz koszyk był taki sam
jak każdego roku, już poświęcony! :) szczerze mówiąc dla mnie ta cała Wielkanoc jest tak
jakoś dziwnie dziwna ;o nie rozumiem tego święta, w sumie nie czuję tego wgl, zupełnie.
Moja mama jak zawsze dostała " świątecznej gorączki " i rozstawiała wszędzie tyle tych
dekoracji.. a ja chodzę i powtarzam że to będzie trwało zaledwie 2/3 dni i będziemy to
chować! Ale to nic.. jak święta, to święta. Teraz mi powiedzcie co upiekliście? 




mama jak zawsze jest konkretnie bombardowana esemesami z życzeniami świątecznymi,
nie może odlepić się od telefonu!:o na fejsie też wszyscy spamują, a niby tylko święta.
Macie jakieś plany już na jutro? My na 100% wylądujemy u babci, później będzie kn! 

57 komentarzy :

  1. Ja jakoś sobie z tych świąt nic nie robię :-)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    moda, życie, fotografia, kuchnia, spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. brak planów :) śliczny koszyczek
    noemisoul.blogspot.cpm

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg nam wszystkim popsuł szyki, pokrył jajka i koszyki a kurczakom zmarzły nóżki więc się tulą do rzeżuszki, lecz choć śnieg nam pada w święta i pogoda taka wstrętna my święconym się dzielimy i radości dziś życzymy!

    + zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:30

    jak co roku sernik i placek rafaello :)
    jutro zapewne rodzinnie! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Zapraszam do mnie http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Zapraszam do mnie http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie piekłam. Zrobiłam sałatkę^^
    Piękny koszyk. Mój już tez poświęcony^^
    Wesołych^^
    Pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:39

    Hej Paula miałam podobnie w koszczku, wesolych swiat<3 i pozdrawiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:46

    Boże Narodzenie jakoś dłużej nie trwa :) a Wielkanoc jest najważniejszym świętem dla chrześcijan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że zadaje pytanie do nieodpowiedniego postu, ale co oznacza napis na Twojej czapce "comme des fuckdown" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma tłumaczenia na polski :3

      Usuń
  12. Anonimowy16:53

    jaki ładny królik ;3 i ten koszyk.. (;
    ja robiłam kokosanki a moja mama piecze zielone ciasto o nazwie 'Shrek' haha ;D
    ~Ann (uwielbiam twojego bloga)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama też planuje to ciasto! :D

      Usuń
  13. ale śliczny koszyk :ooo
    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie robiłam nic ale mama z siostrą robią babkę i milky way :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkanoc to serio dziwne święto.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny koszyczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny koszyk^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekłam babkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny! Wesołych! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:15

    ładny koszyk.
    a jak z prezentami w twojej rodzinie, kupujecie sobie czy coś?
    bo u mnie tyko ja z bratem dostajemy słodycze, albo jakiś skromny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:24

    Fale Dunaju, sernik na ciemnym cieście iiiii karpatkę. a Ty? :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:24

    jak tam zdrowie? nadal chora? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal ! gardło mnie męczy

      Usuń
    2. Anonimowy18:25

      szybkiego powrotu do zdrowia, mnie też coś bierze, właśnie tak dziwnie "gilgocze" i drażni mnie w gardle, ;/ a tak bardzo nie chcę być chora!! To przez tą pogodę, marzec a tu śnieg i mróz haha to niby troche śmiechowe,ale dla mnie to tragedia :D Pare lat temu to się można było w marcu już opalać :)

      Usuń
  23. Anonimowy18:39

    Może dziwne święto, ale dla ludzi wierzących najważniejsze :)
    mazurek musi byc!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam, święta i czuję je na każdym kroku. A ozdoby stały już u mnie w środe znikną dopiero w przyszłym tygodniu po koniec:) Ja mam babki gotowane, napoleonke, sernik, mazurek, kajmak itp;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wybieram się do babci;) Wielkie obżarstwo!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:11

    postanowiłam, że napiszę. Po prostu chciałabym Ci podziękować za Twoją całą pracę włożoną w tego bloga! Wiadomo, że nie zawsze masz czas, są ważniejsze obowiązki i sprawy. Jak wpisuję sobie literkę p w pasku http, i juz sie laduje Twój blog, uśmiecham się jak widze nowy tutuł, z nową notką do przeczytania! Dzięki za tyle uśmiechów, wesołych świąt :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też nie czuję Świąt, kuzyn z dziewczyną mieli przyjechać ale się rozchorowali więc nie przyjadą, moja mama miała upiec sernik ale skoro ich nie będzie to nic nie piekła tylko zamówiła tort na urodziny mojego brata które były dwa dni temu, a więc będzie tylko tort śmietankowy, a w gości przychodzą przyjaciele rodziców jak zresztą na każde Święto :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie lubię tej gorączki świąt. U mnie mnóstwo ciast i sałatek. Rodzina zjechała się do nas więc będzie wesoło ;D

    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również tego nie czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten zajączek :D Zapraszam do obserwowania, po przerwie wracam do prowadzenia bloga. Wcześniej obserwowałam Cię jako tomorrow :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze, to ja też nie czuję tych świąt. Może przez ten śnieg :/ No ale Wesołych! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21:08

    http://www.zyczeniawielkanocne.yoyo.pl/zyczenia.swf?ckattempt=3 hahaha nawiązując :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te dekoracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy08:17

    mnie też gardło męczy, katar i ciągle kicham :c zawsze mam pezy sobie 2 opakowania chusteczek :p. Ja z mamą roviłam takie ciasto jak babka, shreka i cycki murzynki! Kojarzysz moze te ostatnie? Pychota! A Ty jakie robisz? Weslych :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przez ten śnieg jest tak ponuro -.-
    Ale i tak WESOŁYCH!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy12:16

    Hey , co do notki , to Wesołych Świąt i Mokrego Śmigusa Dyngusa :) . ;* A co do bloga to jest świetny ! :) I mam pytanie . Jakiego szamponu używasz ? :) Jeśli moge wiedziec? :) , bo twoje włosy wyglądają rewelacyjnie na zdjeciach na tym blogu w rl pewno też , bo skoro na zdjeciach . :)
    Z góry dzieki , pozdrawiam ;* .

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy12:48

    nie rozumiesz tego święta? czyli jesteś niewierząca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oja, skończ

      Usuń
    2. Anonimowy18:24

      Ja np. rozumiem,no bo wtedy Pan Jezus zmartwychwstał itp. ale nie lubię tego święta po prostu... wiadomo,lubię spotykać się ze swoją rodziną ale nie lubię takich spędów i w ogóle, obżarstwa :D Dla mnie święto to zdecydowanie Święta Bożego Narodzenia je bardzo czuje,a Wielkanoc nie czuję w ogóle szczerze mówiąc, tyle po prostu,że jest ;) To nie ma nic do wiary złamasie, wiele osób jest np. wierzących a nie praktykujących, co ma do siebie kościół a Bóg? W tych czasach nic!! Kościół to świątynia boska, powinna być tam miłość, a nie nienawiść ! Najwyrazniej nie wiesz co się teraz dzieje w kościele i dlatego tak piszesz,żeby komuś dopiec : ) No ale niestety,musimy się przyzwyczaić do tego,że w tych czasach ludziom odbija. Ja mam takiego księdza w parafii,że tylko potrafi za przeproszeniem "przysrywać" wszystkim ludziom, powinien się cieszyć,że wogóle z koszyczkiem ludzie przychodzą i pamiętają. To co się teraz dzieje w kosciele to sie tego skomentowac nie da.

      Usuń
  39. Ja na święta przygotowałam z mamą Rafaello. Mniam!
    JA także nie czuję tych świąt, ale ozdoby mam i sama układam. :)

    Piękny masz koszyczek! :) Mój tez co roku taki sam...

    OdpowiedzUsuń
  40. razem z mamą ciacho alkoholowe z suszonymi śliwkami i nutella <3

    OdpowiedzUsuń
  41. milky way , szarlotka, babka ,cappucino takie ciasta upiekłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mmm, ślicznie ;)
    eh, ale za dużo słodkiego... (pełny brzuchol) ._.

    OdpowiedzUsuń
  43. Heej :D Świetny blog! Na pewno polecę go koleżankom ;) Zajrzysz na mojego i skomentujesz? Pojawił się u mnie nowy post pod tytułem ,, Outfit vs Outfit '' zapraszam! :) + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

  44. uwielbiam czytać twojego bloga:)
    Zajrzyj do mnie jak możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też nie ogarniam tej Wielkanocy . Pozdrawiam i Wesołych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy10:34

    Ja rowniez bylam u babci a tam cala moja rodzinka . Kupa dzieciakow i szalnestwa. Kocham takie spotkania! A Ty masz duza rodzine?

    OdpowiedzUsuń