24 marca 2013

so cold


Zostałam zasypana już pytaniami kiedy ten dłuższy post, o którym pisałam! Haha, szczerze
mówiąc dobrze robi takie odpoczywanie od świata internetu, sama mam trochę spraw do
pozałatwiania w życiu osobistym, może nie tyle spraw co kilka istotnych kwestii! jestem
w trakcie robienia prawa jazdy, poza tym trochę innych rzeczy.. ale nie będę już się nad
tym rozwodzić.. wczoraj byliśmy się przejść, ale tak szczypało mnie w ręce, że nie dałam
rady dłużej przetrwać niż 5 minut poza domem! Dosłownie! HAHA. Nie podoba mi się taki
fakt, że 21 marca nie przyniósł wiosny.. tej widocznej, namacalnej.. mój aparat czeka na
warunki typowo wiosenne, żeby trochę rozpromienić bloga! Ale cóż.. nic nie poradzimy..
ten tydzień nie będzie się dużo różnił od poprzedniego, ale od środy mamy wolne, więc
trochę na luzie. Wykłady, wykłady, wykłady! lusterko, kierunek, manewr i te sprawy! 
Trochę sypnę zdjęciami, coby odświeżyć tę stronę..




73 komentarze :

  1. świetne zdjęcia!
    Gdzie kupiłaś czapkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja również służy do nadrabiania zaległości. C:
    piękne zdjęcia. Czym fotografujesz? C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo śniegu i ciebie :oooo + świetna czapka.

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zrobiłaś, że na pasku z kartami nie masz ikonki bloggera tylko kubek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa Favikona i możesz taką dodać wchodząc w "układ" na swoim blogu. Mam nadzieję, że pomogłam.
      A zdjęcia super :))
      http://maary-life.blogspot.com/

      Usuń
    2. Anonimowy13:20

      favikona :)

      Usuń
    3. dzięki :))

      Usuń
  5. Anonimowy14:18

    Mam pytanie jaka dlugosc ma Twoja czapka (wywinieta) ktora masz na tych zdjeciach? Wiem ze to dziwne pytanie ale chce sobie kupic cos podobnego a sa az 3 rozmiary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar jest uniwersalny tych czapek :)

      Usuń
  6. Ładnie wyglądasz, czapka genialna!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna czapa :)
    zimno jest chyba w całej polsce ! ;/

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:54

    skąd te spodnie i bluza ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie :-) ładne są tam widoki. Ale uważam że ta czapka która masz wygląda jak byś miała tam gówno, one są okropne. Szczególnie te stojące - kiedyś takie nosili pijani rolnicy spod sklepu :-D nie wiem co wszyscy w nich widzą.

    Ps. Powodzenia z prawkiem, mój brat też już się szykuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki pies ;) ♥

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz taki cudowny uśmiech !
    Uwielbiam Twojego bloga, choć nie znam Cię osobiście wydajesz się być wspaniałą osobą która wkłada wiele serca w jego prowadzenie. Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oby już nie szczypało! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeej! ile śniegu *.* i on się tak trzyma ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:45

    każde Twoje zdjęcie, nawet takie najzwyklejsze, jest niezmiernie magiczne. Miło się ogląda Twoje prace, mam nadzieje, że zdjęć będzie stale więcej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:48

    gdzie kupiłaś buty? super są! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodnie:D gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. TWINING! Mamy takie same czapki ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz :) mega pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy16:58

    zrobiłaś czymś loki,czy naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:08

    i zaraz pojawi się 7362549273 pytań "Skąd masz czapke?" XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna czapka ! Też chcę sobie taką kupić, ale z innym napisem ;')
    Uwielbiam twoje zdjęcia są takie z jednej strony naturalne, a z drugiej takie jakieś niezwykłe.

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. z jakiej strony zamawiałaś tą czapkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/comme-des-fuckdown-beanie-asap-rocky-obey-jordan-i3105785509.html tu masz

      Usuń
    2. o wielkie dzięki:)

      Usuń
  23. ładne zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz śliczną czapkę ♥

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    moda, życie, fotografia, kuchnia, spostrzeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :3

    skąd kurteczka, bluza i butki, bo śliczne? <3

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam Cię dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju jaka Ty śliczna *.*
    Trzymam kciuki. Mam nadzieję, że zdasz prawko.
    Zapraszam do sb :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/ < 3

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20:10

    Masz świetne spodnie... <3 Podzielisz się gdzie je kupiłaś ? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy20:33

    Będą nowe out-fity ? Czekam, bo Kocham oglądać Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak, jak będzie chwila na stworzenie czegoś nowego

      Usuń
  30. Anonimowy20:57

    nie wiem po co nogi odsłaniasz. nie chwaliłabym się takimi krzywymi, swoje wady człowiek powinien tuszować a nie pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhahahahah, spoko

      Usuń
    2. Anonimowy11:06

      Anonim po prostu zazdrości, bo sam ma grube i krzywe, a ty Paula masz śliczne nogi ; D. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Anonimowy16:08

      kobieto ! ona ma piękne , szczupłe i na pewno nie krzywe nogi ! wiele dziewczyn o takich marzy , debilizm się szerzy xd

      Usuń
  31. Anonimowy07:48

    Polecasz zakupienie lustrzanki takiej jak Twoja? Chcę sobie kupić właśnie alfę, a nie jestem przekonana. Warto ją kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:26

      dupne, polecam canony! Soniaki robią przeciętne zdjęcia, bo mam do czynienia, ogólnie alfy są dupne.

      Usuń
    2. Anonimowy07:54

      a ja słyszałam, że canony się szybko psują ;/

      Usuń
    3. Anonimowy20:05

      canonami robią zdjęcia najlepsi fotografowie :) Zaufaj mi, wiadomo,że się aparat popsuje jak się nie dba. Canony są naprawdę znakomite,nie mówię,dlatego,że są rzeczywiście porządne ,bo moja koleżanka ma, nie,nie. Ale naprawdę są znakomite! Trzymasz w ręku, czuć i widać,że sprzęt godny polecenia. Moim zdaniem nawet nikony się przy nich chowają,ja osobiście nienawidzę nikonów!Ja oczywiście tutaj nie mówię, że wszystkie lustrzanki sony są złe, bo sama miałam sobie kupić marki Sony bo specjalista polecał,lecz zdecydowanie więcej pozytywnych opinii otrzymałam na lustrzankę Canon,każdy je poleca i naprawdę jak masz jakąś smykałkę,a nie jak niektórzy robią sobie focie w lusterkach (brawo) to canooooon!:)) MAGICZNE ZDJĘCIA WYCHODZĄ :)

      Usuń
    4. Anonimowy08:50

      a ja polecam alfe , 390 jest czysto amatorska , mam 3 rok i nic sie z nia nie dzieje . "robią dupne zdjęcia ? " no kurde czego mozn a sie spodziewac przy pracy z kitowym obiektywem ? ;o

      Usuń
    5. Anonimowy21:00

      a ja np. nie przepadam za canonami, doświadczony znajomy jest za nikonem. ludzie każdy woli na czymś innym pracować! jeśli chcecie dobrą lustrzankę to poczytajcie o nich w necie, zapytajcie się w sklepach ze sprzętem. naprawdę nic trudnego. Asia

      Usuń
    6. Anonimowy02:52

      Dzięki za opinie. :) Kurcze, teraz mam mieszane uczucia, co brać! :DD Ale tak jak Koleżanka wyżej mówi, poczytam w necie i na coś dobrego się zdecyduje. :))

      Usuń
  32. Świetna notka <3 . + obserwujemy ? :))))))))
    http://luuvmy.blogspot.com/ - wpadnij do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świeetnie ! ;* http://weronika291.blogspot.com/ - Zapraszam na mojego bloga. : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17:26

    Ten slodki dalmatynczyk jest twoj?

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcia masz śliczne :) zimno niestety.. ;/ już wszyscy marudzą bo każdy chce wiosnę
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16:59

    Plapa mam pytanie. Jakiej firmy masz statyw, ile on ma cm.?
    Z góry dzięki za odpowiedź.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy19:33

    Plapa jakiej firmy masz statyw?

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia, słodki psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello dear nice blog.. We follow each other? I already follow you. .I wait you in my blog. .Kisses <3<3<3

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. cieszę się, że trafiłam na Twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny outfit:) Masz gust:)
    http://martha110895.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy16:33

    kiedy dodasz coś na bloga lub moze jakies zdjecie na fbl?:)) Rozumiem,że masz własne życie i sprawy,ale nudno bez ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy17:08

    świetne! mam pytanie dotyczące twojego aparatu :) zaraz po zrobieniu zdjęcia drukuje je? Czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:58

      wpisz sobie w google : fujifilm instax 7 mini i zobaczysz jak wygląda robienie zdjęć polaroidem :)
      Asia.

      Usuń
  44. Ładny pies, zawsze chciałam mieć takiego ♥
    W ogóle fajnie wyglądasz! Zapraszam do mnie: http://war-of-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam taki styl ubieranią się;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowna jest ta czapka! chcę sobie sprawić podobną;)
    Może obserwujemy?
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy14:58

    mam jedno pytanko skąd kurtka ?
    POzdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:41

      cache cache

      Usuń
  48. Anonimowy23:42

    A foul smelling odor can also raise its stinky head.
    Have you ever wished you could order food from a popular local
    restaurant and had it delivered. This will not only increase
    the life of your carpeting but at the same time protect you and
    your loved ones from prospective health problems.


    My web site - carpet stain remover Saratoga Ca

    OdpowiedzUsuń