23 marca 2013

phone photos


Dzisiaj od 9 do 15 siedzieliśmy w te (18?) osób na wykładach i każdy chyba myślał trochę
o tym że to sobota i szkoda zmarnować dzień wolny na siedzenie i słuchanie wykładowcy.
Mimo to jakoś daliśmy radę, teraz już mam trochę czasu, aktualnie siedzę u rodzinki i za
chwilę idziemy z kuzynem zażyć tego bardzo świeżego i rześkiego powietrza! Nie po to
żebym była chora, ale po to żeby zrobić trochę zdjęć, przede wszystkim do portfolio, bo
właśnie się za to biorę tak na marginesie i mamy trochę słońca! :) polecam się odziać tak
żeby było ciepło i iść na przechadzkę! Ok, nie marnuję czasu, daję zbiór zdjęć z telefonu.


Nie chcę zapeszyć ale mam dzisiaj świetny humor! Wszystko dzisiaj takie piękne!
Moje życie zmienia się w dobrym kierunku i czuję to całą sobą, doceniam to co mam.
Dostrzegam wiele ważnych rzeczy jakie stają mi na drodze! Jeśli chodzi o zdjęcia to
widać jak wyrywam Damianowi brwi, później ławka w szkole, ja w laptopie, zdjęcie
pierwsze w drugim rzędzie to dzisiejsze wykłady z kawą, ciastkami, dobrym humorem!
A reszta no to widać! Jeszcze jedno.. nie wiem jak będzie z moją aktywnością w św.
wielkanocne, bo rozmawiałam z chłopakami i nie wykluczone że będę wtedy w Wawa,
więc pewnie nie będzie czasu na internet, ale nic nie obiecuję, także zmykam i jak
coś to prawdopodobnie do wieczora! :) życzę wam takiego dnia jak mój do tej pory!

29 komentarzy :

  1. fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci takiego świetnego humoru zawsze! :)) + świetne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)

    http://diamonds44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix. ja dzisiejszy dzień spędziłam na świątecznych porządkach..
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:40

    Paula jesz takie zwykłe pączki? Nie donuty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty jest Twój blog *__*!
    Zapraszam do siebie :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę słońca i od razu lepszy humor!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:20

    kiedy ta dluga notka?

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze ,że masz dobry humor ,mógłby się i mi udzielić ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka. Jestem znana z nazwy Stylowa Sophy, lecz ją zmieniłam, na czym ucierpiał strasznie mój blogi i jego statystyki. Nie wiem co mam zrobić ponieważ straciłam wielu czytelników :/ Jeśli masz jakis pomysł,aby mi pomóc to proszę o kontakt. Jeśli lubisz mojego bloga, to może i nim wspomnij. Z góry za wszytko bardzo dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nienawidzę takich sobót :x

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosna dobrze wpływa na samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki masz telefon ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa, znam ten ból, też mam ogromną ochotę wreszcie zrobić jakieś nowe zdjęcia, ale pogoda i brak czasy mi na to nie pozwalają :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh dear, soo beautiful photos!! Chic!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to twoj brat sobie reguluje brwi a ty nie? :o
    chociaz tego nie potrzebujesz xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:36

    miał byc dzis obszerniejszy post :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Chłopak reguluje brwi? Ohohoho :-)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    moda, życie, fotografie, kuchnia, spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kolaże ze zdjęciami z tygodnia/miesiąca/telefonu :)

    zapraszam do mnie, też znajdziesz coś ciekawego, mam nadzieję :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:26

    Dzieki:*ten Damian jest gejem ? Transwestyta?

    OdpowiedzUsuń
  21. to super że masz dobry humor : ))))
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19:00

    czy uważasz ze twoja szkola ma niski poziom? Macie jakiś ' papierek ' że braliśie udział w patrolach, siedzieliście za biurkiem na komendzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. heej, powiesz jak kręcisz takie naturalne loki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. powiesz jak robisz te naturalne loki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. tak strasznie uwielbiam te Twoje włosy :(!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy14:52

    Excellent article! We will be linking to this particularly great content on our site.
    Keep up the great writing.

    Also visit my site - BessUReuhl

    OdpowiedzUsuń