16 lutego 2013

hello my city !



50 komentarzy :

  1. Też bym chciała kiedyś pojechać do Warszawy :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W poniedziałek też mam sprawdzian z matmy ;-)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia! ha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:31

    zrobiła byś post jak zrobić nagłówek na bloga i w jakim programie robisz? :) bardzo bym prosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeee, mój blog nie jest blogiem graficznym

      Usuń
  5. Haha było powiedzieć, że będziesz w arkadii to bym pojechała dzisiaj i bym Ciebie spotkała *-* xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:46

    gdzie kupiłaś te buty? śliczna jesteś tak poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:39

      te co masz na 2 i 3 zdjęciu, workery, nie vansy :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:55

      to napiszesz gdzie kupiłaś ? : )

      Usuń
  7. Anonimowy22:47

    gdzie kupiłaś buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:17

      nie kupiła tylko przymierzała. -,-

      Usuń
    2. Anonimowy19:39

      nie chodzi o vansy tylko o workery

      Usuń
  8. Warszawa, jak ja dawno tam nie byłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23:10

    co to za różowa bluzka? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile osób Ciebie obserwuje na blogu?:) pytam z ciekawości xd mi też tak strasznie nie chce się iść do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież z boku widać

      Usuń
  11. a ja jutro wracam do Wawy, ferie się posesjowe skończyły :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie tak odskoczyć od codzienności :3

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nigdy nie byłam w Warszawie, kurcze, koniecznie muszę ją odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie byłam w Warszawie, jakieś 3 lata temu :o ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny mix :) i ja tez pije Liptona ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:33

    zaczęłaś już prawko? ^^ ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:11

    jak wygląda taki dzień na recepcji ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8h siedzenia / ale przynajmniej nie mam wtedy lekcji ^^

      Usuń
  18. Anonimowy12:13

    Czy to twoja strona? http://plapart.flog.pl/wpis/3255014/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12:45

    jak ma na imie twoje rodzenstwo????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo by ich wymieniać wszystkich

      Usuń
    2. Anonimowy18:53

      napisz proszeeeeee .....

      Usuń
  20. Jak oglądam twoje fotki,to coraz bardziej mnie ciągnie do Warszawy ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:47

    po co przymierzałaś vansy ? chcesz sobie kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co przymierzałam buty? oO hahaha, aha..

      Usuń
  22. co sobie kupiłaś w Bershka ? :)
    super zdjęcia !

    http://diamonds44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. są jakieś ciekawe vansy w Arkadii? wybieram się po nie ale nie wiem czy warto a kawałek niestety mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo co na necie, albo mniej ;)

      Usuń
  24. Anonimowy16:43

    Paula jestes biseksualna ? O_ O

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam twojego bloga , jesteś dla mnie inspiracja ; 3
    www.hollyshiit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W jakim sklepie jest zrobione 1 zdjęcie od prawej ? Te takie babeczki.
    Zapraszam do mnie : http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:00

    a mówiłaś kiedys ze nie przepadasz za vansami, ze wolisz convdersy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobieta zmienną jest :)

      Usuń
  28. Anonimowy20:31

    Hej zrobisz posta o twoich kuzynach ? prosze zalezy mi o mateuszu ..;**

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy03:49

    Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?

    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing
    very good gains. If you know of any please share. Cheers!


    Review my site: smog check - foreign auto repair oxnard

    OdpowiedzUsuń