5 lutego 2013

hello spring!















60 komentarzy :

  1. fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech już ta wiosna przychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś śliczna. <3



    Zapraszam: juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo nie mogę doczekać się wiosny. A krówki też wolę te nieciągnące ( ; /a.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia:3 blog bardzo fajny, zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś chuda , ładna tylko ci pozazdrościć . ♥
    A gif cudny . *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w miejscowości, nie ma już ani szczątki śniegu. Też czekam zniecierpliwiona na wiosnę :)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    blog o modzie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://strefa-6c.blogspot.com/ - serdecznie zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:09

    Paula mam pytanie, trudno jest sie nauczyć jeździć na rolkach? Umiesz na łyżwach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od osoby.. każdy ma inaczej ;)

      Usuń
    2. Anonimowy20:34

      Ja kiedyś umiałam na rolkach jeździć, w ostatnie wakacje dostałam od znajomej rolki postanowiłam wrócić do jazdy. Przestałam umieć jeździć na nich xD Miałam długą przerwę od nich, a poza tym te rolki co dostałam były okropne(nie z wyglądu tylko tak funkcjonalnie, strasznie ciężkie i w ogóle).

      Usuń
    3. Anonimowy15:34

      z łyżwami to jest tak , że wchodzisz na lodowisko i już za 5 min śmigasz ! ;)
      na rolkach pare dni żeby to ogarnąć i potem już z górki ;)

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz :) mega pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:11

    to smacznego :)
    też wolę te , które się nie ciągną , bo łatwiej je się je :D jeśli można to tak ująć :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:54

      Mam to samo, nie lubię jak krówka przykleja mi się do zębów xd. Ale czasem zjem i taką ;d

      Usuń
    2. Anonimowy15:33

      to witaj w klubie ;)

      Usuń
  12. Anonimowy19:26

    Jaki masz model statywu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to model? zwykły statyw, na allegro masz tego pełno

      Usuń
  13. ja tam juz chce wiosne,u mnie juz tulipany zielone

    OdpowiedzUsuń
  14. Ejj ja też wolę te ciągnące się :D


    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia a to ostatnie fajnie zrobione.. Jak?;>>

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne oka ;3 haha .
    No ja również bardzo tęsknie za wiosną i mały promyk słońca mnie cieszy bo wiem , że wiosna tuż tuż ; )

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. statyw z media expert ?

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:32

    Hu hu ha hu hu ha nasza zima ZŁA! xD Nie lubię krówek, bo po nich mnie zęby bolą. Nie wiem czemu. Tylko od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo ja już chce wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja także wolę te ciągnące się ^^ fajne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 8 zdjęcie - megaa :)
    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:41

    Też się nie mogę doczekać wiosny! :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia Wam powychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy00:41

    Oglądałam twoje stare zdjęcia i muszę przyznać że strasznie schudłaś. Przez ostatni czas strasznie zmarniałaś ale po tej notce wydaje się że wracasz do formy. :)
    Jesteś ładną dziewczyną. Zazdroszczę Ci, że bez makijażu wyglądasz tak ładnie, tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne to zdjęcie z zachodem *.* czekam na wiosnę i mam nadzieję, że będzie już coraz cieplej :D a co do krówek to zależy od humoru :D ale w sumie lubię i te i te, ale te nieciągnące się przynajmniej do zębów się nie przyklejają :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię te kruche z płynnym środkiem *_* haha
    Piękna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czuć już wiosnę. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13:20

    Jesteś śliczna brata też masz ładnego <333
    Kocham Twoją grzywkę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15:32

    jaki masz szablon na blogu ? + czy dodawałaś jakieś kody HTML ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy15:55

    Jesteś śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  34. ale jesteście podobni ! o.O
    bardzo lubię czytać Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy16:32

    preferujesz czapki tzw. "pandy", bo jak dla mnie to paskudztwo :D Pozdrawiam, ogolnie to tez nie moge doczekac sie ciepla !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te z twarzami zwierząt? jak dla mnie dziecinada, ale jak kto woli :)

      Usuń
  36. Też czekam na Wiosnę : )
    Nienawidzę Mrozu : /
    Obserwuję i jeśli Tobie również podoba się mój blog to zapraszam : )
    Pozdrawiam ; **
    Http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Miszkasz na wsi czy w miescie? :D
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O matko ale ty śliczna jesteś *.* + oczywiście obserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:29

    Paula, od kiedy zapuszczasz włosy, bo zastanawiam się kiedy będę miała takie jak Ty? : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 1 i pół roku może nie obcinam

      Usuń
  40. uwielbiam Twojego bloga! i uwielbiam oglądać zdjęcia :) ZAPRASZAM : http://quiiiix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy21:45

    przejechałaś się kiedyś może na takiej sztucznej znajomości,przyjaźni i wgl? dużo masz znajomych..czy bardziej małe grono?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dużo znajomych, a osoby z którymi się tak serio przyjaźnię i ufam im w 100% mogę wyliczyć na palcach jednej ręki ;) czy się przejechałam? kiedyś tak, ale czasy gimnazjum, ostatnio nie trafiam na takie osoby

      Usuń
    2. Anonimowy13:58

      a co byś zrobiła gdybyś była tak traktowana no...raz cie lubia raz nie, tutaj sa mili a tutaj cie obgaduja?

      Usuń
  42. dominika13:47

    też wolę te które się nie ciągną bo one się potem do podniebienia i zębów przyklejają ;s

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie masz przystojnego brata ;3 Nie no serio, ty też jesteś śliczna :)
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy21:15

    fajnego masz brata :P

    OdpowiedzUsuń