6 stycznia 2013

park





32 komentarze :

  1. Ja sobotę spędziłam na nauce i trochę laptopem :)Przeraża mnie to drzewo iglaste :O

    only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rawr, fajne zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę doczekać się lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam ;) ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejj... też chcę już wiosnę i ciepełko <3

    Jak masz czas to wpadnij ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodki chłopczyk . ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne :)
    Bardzo twórcze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :)
    Bardzo twórcze zdjęcia <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie jest cudne:)

    meikushimotokimeka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i pozytywny blog (:
    Przyjemnie się Ciebie czyta i ogląda, naprawdę!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :>
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super,świetny,cudowny blog!
    Nie wiem co mam jeszcze powiedzieć, no brak słów! <3
    Oczywiście zaobserwowałam:)
    Rewanż? :)

    czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O świetne zdjęcia, mimo zimowej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudowny blog, aż chcę tu zostać dlatego dodaje sie do obserwatorów :) Jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:59

    Hej :) mam pytanie odnośnie Twojej grzywki.. a mianowicie 1.czy zawsze Ci sie układa 2.co robisz jak Ci sie nie układa 3. co robisz krok po kroku po umyciu włosów z grzywką.. 4.czy dajesz lakier tzn lakierujesz grzywke żeby Ci sie trzymała 5. jaką długość masz grzywki :)
    Mam nadzieję że odpowiesz bo jest to dla mnie bardzo ważne :))z góry Dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:10

    Oby do lata... Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia makro ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog , zapraszam do siebie i do obserwowania... Chyba się odwdzięczę ?!^^
    franki13.blogspot.com
    Może zostaniesz na dłużej ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne zdjęcia! Pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie nie lubię zimy i też czekam na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:11

    http://www.youtube.com/watch?v=wKFBA61cuXs

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:33

    też się nie mogę doczekać lata..
    mam do Ciebie wielką prośbę, mogłabyś udostępnić ten link http://besty.pl/2001860 na swoim profilu, albo na blogu? bardzo mi zależy, żeby znalazł się na głównej, bo chcę uświadomić koleżance, że jest piękna! z góry dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15:35

    Na jakiej stronie zrobiłaś te Outfity?
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. park bródnowski♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wpis :D
    Ogółem cały blog bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję że wpadniesz : http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje zdjęcia sprawiają wrażenie, jakby żyły. To naprawdę niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. co to za park? :) wiesz może? :)

    OdpowiedzUsuń