4 stycznia 2013

old town




       

49 komentarzy :

  1. Musisz robić takie piękne zdjęcia?? ;<<

    Zazdrona blogerka z only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeeeej, miło mi że się podobają :)

      Usuń
  2. Jakim aparatem robisz zdjecia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sony a 390 póki co z kitem i 75-300 :)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;)
    KFC <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mam ochotę odwiedzić Warszawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia świetne

    Varsovie <3
    byłam we wrześniu,przy okazji koncertu Coldplay

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:02

    dlaczego nakładasz ten filtr na wszystkie zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo miałam taką ochotę :) z resztą jakie to ma tutaj znaczenie? ^^ haha

      Usuń
    2. Anonimowy19:56

      ten filtr jest boski ! :D też go zawsze nakładam :)
      ciekawe jak ta blogerka.

      Usuń
  9. Anonimowy18:14

    Aż mi się do Wawy zachciało.
    Posty coraz częściej- gratuluje:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:31

    gdzie kupiłaś buty??
    Czy to są KALOSZE???

    IK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. to oficerki! kiedyś jeździłam w nich konno ;)

      Usuń
    3. Anonimowy23:44

      wiesz chociaż kim jest oficer? :D

      Usuń
  11. <3 Ach pięknie!

    Zapraszam do mnie :P
    Komentarz mile widziany <3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia, dobry jest ten rozmiar, właśnie wtedy jest lepsza jakość i przyjemnie się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:54

    16 zdjęcie mną dosłownie wstrząsnęło ! :D boskie *.* było tak mgliście czy po prostu przerobione ?
    + duże zdj. są ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się nimi bawiłam :)

      Usuń
  15. Zdjęcia mają klimat ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:05

    Hej :) mam pytanie odnośnie Twojej grzywki.. a mianowicie 1.czy zawsze Ci sie układa 2.co robisz jak Ci sie nie układa 3. co robisz krok po kroku po umyciu włosów z grzywką.. 4.czy dajesz lakier tzn lakierujesz grzywke żeby Ci sie trzymała 5. jaką długość masz grzywki :)
    Mam nadzieję że odpowiesz bo jest to dla mnie bardzo ważne :)) góry Dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mi się bardzo podobają, ja ciągle nie mogę się przyzwyczaić do brania aparatu gdy wychodze ale w sumie bloga prowadze dopiero ponad miesiąc;)
    Zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia, ja już też nie mogę sobie wyobrazić życia bez aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. będąc kiedyś w Warszawie zrób jakieś spotkanie z fanami :D na pewno kilka osób by było :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia cudowne <3 kocham twojego bloga; 3
    http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11:21

    hej, mam pytanie, mam nadzieje że odpowiesz :) czy tego bloga prowadzisz od maja? czy przeniosłaś go z oneta i po prostu stare notki zostały tam, a tu zaczęłaś pisać tak normalnie? bo w twojej pierwszej notce na blogu tym nie ma czegoś takiego, że to pierwsza notka, tylko piszesz tak, jakby już długo on istniał? A i jeszcze jeśli chodzi o photobloga. Jest tam tak samo? Bo też pierwszy wpis na blogu jest taki, jak byś już długi czas pisała, odpowiesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konto założyłam tutaj już bardzo dawno ( chyba październik 2010 ) tylko niektóre posty uległy samowywaleniu! znaczy pozbyłam się ich

      Usuń
    2. Anonimowy14:42

      a photoblog? usunęłaś też? bo pierwszy wpis masz bodajże z poczatku 2011 roku, a pisze że dołączył w połowie 2010? :)

      Usuń
  24. Anonimowy11:30

    Suuper, że się uzależniasz, bo fotografia to gromadzenie wspomnień i wydobycie czegoś niezauważlnego dla innych, TAK TRZYMAJ!

    OdpowiedzUsuń
  25. Warszawa <33333 Mieszkam koło starówki^^
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, dopiero zaczynam ;)






    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super kolory, używasz jakiegoś filtra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładałam coś

      Usuń
    2. a mogę wiedzieć co? czy tajemnica zawodowa? :P

      Usuń
  27. Zostałaś nominowana, a właściwie Twój blog do Liebster Blog Award :)
    Szczegóły na moim blogu !
    http://neville-longbottom-i-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12:55

    mam pytanie : myjesz włosy codziennie ?

    OdpowiedzUsuń
  29. nie narzekaj na aparat, bo super te zdjęcia :)
    trochę w stylu vintage heh ale to pewnie przez filtr, ale naprawdę bardzo ładne :)
    zapraszam do mnie ;)
    www.madchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Robisz niesamowite zdjęcia! Mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To dobrze mieć takie uzależnienie pozytywne, jak fotografowanie! :) Super, że to Twoja pasja, i to widać po Twoich zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Starówka <3
    Robisz genialne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. zdjęcie z okiennicami chyba najpiękniejsze ♥
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń