5 stycznia 2013

best place





62 komentarze :

  1. kocham Starbucks'a :)
    jesteś świetną blogerką !

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Starbucks <33 Szkoda, że w moim mieście nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:08

    Hej :) mam pytanie odnośnie Twojej grzywki.. a mianowicie 1.czy zawsze Ci sie układa 2.co robisz jak Ci sie nie układa 3. co robisz krok po kroku po umyciu włosów z grzywką.. 4.czy dajesz lakier tzn lakierujesz grzywke żeby Ci sie trzymała 5. jaką długość masz grzywki :)
    Mam nadzieję że odpowiesz bo jest to dla mnie bardzo ważne :))z góry Dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam tam! Ale muszę spróbować jakiegoś czekoladowego sheaka bo nie lubię kawy ;p


    only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:10

    jesteś piękna :) a twój blog świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Starbucksa! :D Fajny blog, dodaję się do obserwatorów :3
    www.worldbyeasygirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:13

    Kiedy wrócisz z Warszawy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem tam, jadę w poniedziałek ;)

      Usuń
  8. Ja nigdy nie byłam w tej kawiarni, ale pewnie się kiedyś skuszę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam muffiny ze Starbucksa! <333
    czekolada też jest pyszna, szkoda, że tak rzadko tam bywam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia! W czym je obrabiasz?


    http://mybeautifulphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:25

    ile zapłaciłaś za taką kawę i jaka to jest?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koło 16 zł :) frappuccinooooo <3

      Usuń
    2. Anonimowy15:28

      tak drogo ? :O nie szkoda Ci było 16 zł na kawę....

      Usuń
    3. Anonimowy16:37

      jakbyś spróbował/a to byś nie pisał/a że drogo....
      ale i tak polecam bardziej coffe heaven ♥

      Usuń
  12. nie w centrum, tam prawie wgl miejsc nie ma! przynajmniej po szkole O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie! napewno nie centrum!

      Usuń
    2. słuuuuuuuusznie :D to gdzie polecasz? ^^

      Usuń
  13. tez bym sobie wypiła :3


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też uwielbiam Starbucks'a <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam Starbuck's jest genialny, co prawda drogi, ale raz na jakiś czas można sobie na niego pozwolić :)Jeśli chodzi o ulice to ja lubie chodzić na Solidarności, ale przy Jana Pawła. Może dlatego, że niedaleko mam szkołę ?
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:01

    co masz w tej torebce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie no.. jakieś duperały :)

      Usuń
  17. Anonimowy14:02

    ''Będąc w Warszawie wykorzystuję każdą wolną chwilę na to by napić się tam kawy!'' to ile razy ty tam byłaś? bo notki dodawałaś tylko dwie z bucks'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze piszę o tym co robię, staram się jak najczęściej, ale nie zawsze jest na to czas :)

      Usuń
  18. Anonimowy14:20

    jaki smak jest tej 'kawy' ? To wyglada jak lody ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie zdjątka i fajny gif ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14:47

    Mam do Ciebie pytanie. Przymierzam się do kupna aparatu. Nie chcę lustrzanki, bo po 1. nie stać mnie, a po 2. nie jest mi na razie potrzebna. Lubię fotografować i chcę wymienić moją starą cyfrówkę na jakąś nowszą z lepszymi parametrami. Mam na oku 3 aparaty.
    1. Sony DSC-H100
    2. Panasonic Lumix DMC-LZ20
    3. Nikon Coolpix L810
    Wiem, że znasz się trochę na aparatach i fotografii dlatego chciałabym abyś mi podpowiedziała który Twoim zdaniem byłby najlepszy. Bardzo mi zależy na Twojej opinii.
    PS. Uwielbiam czytać Twojego bloga! Jesteś miłą, fajną dziewczyną. Jesteś śliczna, aż zazdroszczę Ci urody ;3 Paula, oby tak dalej! Jesteś świetną blogerką :)Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat, zeby pojechać do Starbucks nie muszę jechać do W-wy, bo mam koło siebie, w Katowicach. *-*

    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:14

    moglabys podac ten kod html na usuniecie ramek? prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bo nie mam czasu tego szukać teraz.

      Usuń
  23. śliczne zdjęcia ;)
    Ja jeszcze nigdy nie piłam kawy ze Stracburk's ;x

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16:12

    po co znowu jedziesz do warszawy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16:12

    i co masz zamiasr skończyć z grywka?

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że u mnie nie ma ;<<
    Zapraszam do mnie na nową notkę, gdzie bluzka galaxy w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :)
    Obserwujemy? ^^

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć, nominowaliśmy cię do Liebster Blog Award. Szczegóły dotyczące konkursu znajdziesz w naszym najnowszym wpisie ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy17:21

    Ten różowy sweterek z twojego photobloga to z reserveda ? bo widziałam tam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Starbucks ♥ Kawa latte najlepsza :)
    mumfor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przepadam za kawą ale wydaje mi się,że warto jej spróbować przy najbliższej okazji:>

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy20:11

    Orientujesz się, czy jak będę w Wawie w Arkadii lub Złotych Tarasach, to daleko będzie do któregoś Starbucks'a? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. al. solidarności, willeński, centrum, nie wiem, sprawdź sobie na mapie ;)

      Usuń
  34. Anonimowy20:24

    Hеуa i am for thе primary timе herе.
    І found this board anԁ I in finding Ӏt really helpful & it
    helpеd me out a lot. I am hopіng to offer something back and help otheгs like
    уou hеlped me.
    Also visit my blog :: Sok Z noni

    OdpowiedzUsuń
  35. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam <3 Szkoda, że najbliższy jest 100 km od mojego miasta :<

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy23:07

    Czy kiedyś nagrasz dla Nas jakiś filmik ? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że z czasem zacznę coś nagrywać :)

      Usuń
  38. Anonimowy11:56

    odpowiedz mi co do pytania o kodzie html! tak trudno? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam czasu grzebać w kodzie!:o

      Usuń
  39. Starbuck's! <3 Także k0cham !!
    Dobry blog, ja dopiero zaczynam, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny blog , zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Też uwielbiam tą kawę, w czwartek goszczę w Warszawie i nie ominę jej jak zawsze ! :D

    OdpowiedzUsuń