20 stycznia 2013

maybe





43 komentarze :

  1. prze słodki psiak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:38

    kto ci robi szblon ? ten ogolnie te zakladki taki kolor i oklad dasz jakies namiry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama robiłam wszystko tu na blogu :)

      Usuń
  3. Łaadne zdjęcia .; D
    U mnie tak samo duużo śniegu .; )

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle zdjęcia megaaa :D

    http://screamshout44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:23

    A to piesek jeszcze młody. Z roczek będzie miał? Ten jego ruch podobny do mojej Saby xD
    Fajnie Ci w tej czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:38

    http://2.bp.blogspot.com/-v1wcWQbIGBI/UPwcgXUn2pI/AAAAAAAALhA/6IAF8l3NCCQ/s1600/DSC02578.jpg - takie Ci wszyło od razu bez przeróbki czy przerabiałaś jakoś? Jak miałaś sonego ustawionego tutaj?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze zdjęcia :3
    Słodki psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:14

    Też prowadzę bloga, dodaje zdjęcia z dnia, kocham to i staram się pisać ciekawie itd... Co do wyglądu, jestem podobna do plapy. A no i czasem mam ochotę napisać na jakiś temat ale nikt tego nie czyta :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:53

      dawaaj linkaa! ja poczytam :) :) :D

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Śliczny piesek

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23:16

    bedziesz scinac teraz grzywkee? ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny piesek i zdjęcia!

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.youtube.com/watch?v=fWFj6IEvbSs, co to za piosenka 4:10, bo szukam jej i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia , a piesek boski : )
    + zapraszam do mnie xoxox :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia,a piesio słodki

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10:14

    Proszę odpowiedz mi na to pytanie:
    "szukam takich legginsów, marmurkowe? nie mam pojęcia.
    Proszę odpowiedz gdzie i za ile je kupiłaś."?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:16

    Paula <33 uwielbiam Cb i twoje zdjęcie ^__^

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10:52

    jakich efektów najczęściej używasz ? i nie mów że przeeeróżnych , bo każdy ma swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak porządna zima. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ladny piesek, a Ty jestes sliczna:) zapraszam na moj blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12:25

    rękawiczki z moodo ?
    mam takie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam takie same spodnie :) fajnie wyglądasz :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14:45

    kiedy beda ubrania na sprzedaż ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:42

    skąd czapka?:>

    OdpowiedzUsuń
  26. piesiunio sliczny!!!
    zapraszam w wolnej chwili na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dopiero zaczełąm czytać twojago bloga i mam pytanie... kto to Damian xD

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    justisias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uwiebiam twoje zdjęcia *.*!! <3

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23:28

    oryginalne emu? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy00:37

    skąd kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14:48

    Hello !
    I love animals and I saw your dog. It's so beautiful !!!!
    What is his breed please ?
    Goodbye

    OdpowiedzUsuń