3 stycznia 2013

end of year!





   

35 komentarzy :

  1. Ja prówałąm też robić zdjecia fajerwerek, ale totalnie mi nie wychodizły a szkoda bo były super ;//
    only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Być w mojej ukochanej Warszawie w sylwestra... marzenie... Moje wrażenia na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie przepadałam za sylwestrem :/ Ale zdjęcia są świetne !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, czy ja na 6 zdjęciu widzę Picollo? :>
    Warszawa jest cudowna, moje ulubione miasto :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było tam trochę dzieciaków z bloku :)

      Usuń
  7. śliczne i ciekawe zdjęcia,ja na swojego sylwestra zapomniałam aparatu ale cóż...takie życie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:56

    zdjęcia nieciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Warszawę<3
    mogłabym tam zamieszkać :C

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny nagłówek,a co do zdjęć to spoko :D


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:13

    na jakim trybie robiłaś zdj. fajerwerków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na automacie, czasem bez lampy, czasem z lampą! :)

      Usuń
    2. ps. nie miałam czasu by działać z ustawieniami :o

      Usuń
    3. Anonimowy18:59

      w ostatnim filmiku mówiłaś coś o listach .. skąd mają twój adres ??

      Usuń
    4. Anonimowy19:00

      fajny blog

      Usuń
    5. Krasiniec 06-211 2/2

      Usuń
  12. ale mega <3

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ! wracam z pozytywną energią :D
    dlatego tez zapraszam!
    +szukam modelki do profesjonalnej sesji ZA DARMO! więcej u mnie na blogu :)

    http://ankowe-po-godzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:33

    co sądzisz o conversach? Bardzo zależy mi na odpowiedź bo bym chciała kupić w najblizym czasie,a na aska wchodzisz zadko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog *_* I fajnyy sylwester ;3 moj blog - > http://mojarzeczywistoscmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog.
    zostaje na dluzej.

    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:01

    trzeba bylo wczesniej ustawic, wyprobowac ;)
    jak się chce zrobic dobre zdjecia to to się robi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:40

    Hej :) mam pytanie odnośnie Twojej grzywki.. a mianowicie 1.czy zawsze Ci sie układa 2.co robisz jak Ci sie nie układa 3. co robisz krok po kroku po umyciu włosów z grzywką.. 4.czy dajesz lakier tzn lakierujesz grzywke żeby Ci sie trzymała 5. jaką długość masz grzywki :)
    Mam nadzieję że odpowiesz bo jest to dla mnie bardzo ważne :)) góry Dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w sylwestra miałam widok na całe moje miasto *.*

    jak robisz gify? /a.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie tam było ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:58

    "Na pewno" się pisze osobno!:) Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę świetne!
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na swojego i jeśli ci się spodoba - zaobserwuj
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie Ci wyszły zdjęcia fajerwerków ♥
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15:35

    Wonderful post! We are linking to this great content on our website.
    Keep up the great writing.

    Here is my web site ... MechelleKHavermann

    OdpowiedzUsuń