3 stycznia 2013

bubble tea




37 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym napoju, ale nie miałam okazji spróbować, może kiedyś ..

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę to spróbować ;d

    a mus z grycana wielbię
    ale ten truskawkowy

    mam nadzieję,że pokażesz nam co kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym tego spróbować , widziałam nawet w gazetach xd Ostatnie zdjęcie jest cudowne. :)

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Z bubble tea pierwszy raz zetknęłam się w zeszłym tygodniu i szczerze mówiąc, to zwazając na pogodę wybrałam ciepłą kawę, aniżeli bubble tea, które(która?) jest zimne, ale tym postem narobiłaś mi smaka, więc przy najbliższej okazji spróbuję ;)x

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne niebo ! Chciałabym mieć taką tapetę w pokoju ^^ Też chciałabym spróbować tej herbaty, wygląda nieziemsko, ciekawe czy w moim mieście taką znajdę...
    Zapraszam :)
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piłam już bubble tea :D
    Mieszkasz w Poznaniu? ^^ bo znajome mi to miejsce z bubble tea xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym się chętnie napiła takiej herbaty! W lutym jakoś powinnam być w W-wie, więc na pewno się wybiorę.

    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda faaajne <3
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam szczęście że mieszkam tylko 30 km od centrum Warszawy i mam w niej szkołę. Kocham Bubble Tea <3
    Mają tam cudowne herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o bubble tea! muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm napiłabym się ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. To musi być pyszne *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze ją chciałam skosztować, ale mi nie po drodze ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. A tą bubble tea też kupiłaś w Grycanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:53

    na cieplo pilas czy na zimno ta herbate? ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. mi nie smakowały te kulki xd .. ale ogólnie nawet dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. mm.. muszę sb kiedyś kuupić. ; )

    zostałaś nominowana prze ze mnie na mim blogu do liebster aword. ; D
    dalsze informacje na moim blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. musi być pyszne*.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16:04

    Gdzie kupiłaś tą bubble tea? zawsze chciałam jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:38

    haha sorry, ale Ci wąs wyszedł na 1 zdjęciu ;D
    wiem, pewnie napiszesz, że to cień, oks :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wąs? oO haha, sory nie widzę

      Usuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17:01

    a zapisałaś się już na prawko? u kogo robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17:09

    A co zakupilas w c&a? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam mało rzeczy ^^

      Usuń
  25. Anonimowy17:38

    Oo piłam to w Niemczech,niestety nie za bardzo mi smakowało+sprzedawał to jakiś chińczyk z akcentem więc to co mówił było nie do rozszyfrowania,i wyszło na to że dostałyśmy kompletnie coś innego niż zamawiałyśmy...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie lubię Warszawy, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham Buble tea ale u mnie w mieście niestety go nie ma ;<

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20:14

    piłam w Krakowie, dobre, ale drogie i wypiłam niecałą połowę bo po jakimś czasie robiło sie mdłe :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:37

    DAWAJ ŁYNIA *_*, kurde czytam te twoje posty i jestem taka głodna, że idę zaraz buszować do lodówki :D OSZ TY

    OdpowiedzUsuń
  30. aż pić sie zachciało;D

    OdpowiedzUsuń
  31. smacznie to wygląda, szkoda, że nie mam tego nigdzie w pobliżu :)
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń