27 grudnia 2012

winter views


  










38 komentarzy :

  1. jeny, u Ciebie jeszcze śnieg? w Gdyni już nic nie ma :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:12

    Nie masz ochoty na zabawe ? CZEEEMU

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakim programie zrobiłaś taki cudny nagłowek?

    aktiwee.blogspot.be
    u mnie "konkurs"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:17

    jaki by nie był ten Sylwester życzę Ci go jak najbardziej udanego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, na ogół tej pory roku nie lubię ale na zdjęciach pięknie się prezentuje ;) zaczynam obserwować

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, zima jest na prawdę piękna ! :)

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ... ;3
    + Zapraszam do siebie -- > http://other-bree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sylwestra spędzam z siostrą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia!*.*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:22

    ogladasz skins uk ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:30

      a na kinomaniaku czy zalukaj ? bo np na zalukaj jest 2 odcinek inny niz na kinomaniaku

      Usuń
  12. szczęściara, że masz tyle śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie zero śniegu :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz specjalny obiektyw czy przycinasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:50

    jak pięknie w tym lasku ! :O

    OdpowiedzUsuń
  16. mega zdjęcia. *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:04

    też jadę do Wawy na Sylwestra :3 myśle, że bedzie warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. No własnie ja w sylwka tez najchetniej poszlabym spac:PP no ale wszystkoeeego dobrego na Nowy Rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabym Cię prosić o pomoc? Jest to niewielka sprawa. Nic cię to nie kosztuje, a tylko mi pomożesz.
    Możesz polecić mój kanał na którym nagrywam vlogi, tagi itp?
    Jest to dla mnie bardzo, bardzo ważne i proszę żebyś się zgodziła. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    PS. świetne zdjęcie
    LINK DO KANAŁU: http://www.youtube.com/klaravlog
    Za każdy komentarz i subskrybcje dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepiej, to jakby się te odwilże skończyły i w końcu było lato. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post :)
    Zapraszam: http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju uwielbiam Twojego bloga, przeczytałam chyba wszystkie Twoje notki Oo
    Tak poza tym, udanego sylwestra i roku 2013 lepszego niż ten :)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny blog:)
    zapraszam do siebie www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja cię kręcę jak ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog. ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie oraz liczę na rewanż. ^^
    Mój blog: http://my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super Blog ♥. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia ♥

    zapraszam jak znajdziesz chwilkę
    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia ♥
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń