25 grudnia 2012

wigilia!





























52 komentarze :

  1. Zazdroszczę tyle osób w twoim przedziale wiekowym. Ja jestem sama i cala wigilie przesiedzialam pilnując siostry, która ma 14miesiecy

    OdpowiedzUsuń
  2. ale u cb było dużo ludzi :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post i rodzinka ... a co dostałaś pod choinkę ???
    Pozdrawiam i Wesołych świat !!!
    zapraszam do mnie demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam tylko pieniądze :)

      Usuń
  4. Anonimowy15:38

    jak zrobiłąś że na "gifpal" jest filmik a nie zdjęcia animowane ? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. jej! ale jesteście do siebie podobne :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo dobrze. Dostałam wymarzone prezenty. Spędziłam je co prawda w mniejszym gronie, ale to nic. Jadę na zakupy też w weekend. Cóż. Dobrze, że Ci dobrze mijają :)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:00

    powiedz mi w końcu ile ty masz tych sióstr czy tam braci, napisz w końcu czy jesteś jedynaczką, bo każda twoja siostra i brat gdzie indziej mieszkają . ; o
    serio miesza mi sie to juz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:47

      ona jest jedynaczką , a reszta to jej rodzeństwo cioteczne ;) więc jeżeli pisze że jedzie do "siostry" tzn że do ciotecznej ;D

      Usuń
    2. Anonimowy19:20

      Jest jedynaczką, a swoich kuzynów i kuzynki nazywa braćmi/siostrami. Tyle razy już to pisała, ogarnij.

      Usuń
    3. Pozwól Plapa, że Cię wyręczę.
      Paula jest jedynaczką, wszystkie siostry i wszyscy bracia, są cioteczni, elo

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    fajny gif

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie :)
    świetny gif !

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :D
    Gif jest genialny hah ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam takie rodzinne Wigilie.
    Ta teraz byłą koszmarna bez rodziny.
    Fajnie wszyscy razem wyglądacie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety źle ;c

    najgorsze święta ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i ta animacja na końcu :P A to drugie zdjęcie, nie wiem czemu, ale wydaje się być takie magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  14. mijają świetnie. ;)
    super zdjęcia, proszę o długi wpis, bo ciekawie piszesz.
    pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje minęły świątecznie, też się rodzina zebrała. Nie ma to jak rodzinne święta, miło i przyjemnie.
    Zapraszam :
    http://siksbejl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:29

    widać, że miło spędziłaś Wigilię. u mnie jest zupełnie za odwrót, zero magii Świąt..zero czegokolwiek. chciałabym zmienić to, ale zupełnie nie wiem jak. po prostu tak już mam, nieudaną rodzinę :) wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie i rodzinnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ujdzie, lepiej niż myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:55

    Jakas ty zgrabna AJ

    OdpowiedzUsuń
  20. super gif, a i też chciałabym mieć dziadka ;C

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:29

    twoja mama to ra w okularach?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeeee, moja jest po drugiej stronie, lekko widać czarne włosy ^^

      Usuń
  22. Ale ci zazdroszczę, że masz członków rodziny w swoim wieku ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zdjęcia^^
    świetny ten gif:D

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wigilie <3
    super gif na końcu ;d /a.

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe zdjęcie dziadków:)

    OdpowiedzUsuń
  26. rodzinnie :) aczkolwiek nie czuję aż tak tych świąt jak rok temu ..

    OdpowiedzUsuń
  27. Najfajniejszy blog, jaki czytałam :) Przejrzałam Twoje posty i stwierdzam, ogłaszam iż dodam się do obserwatorów :)

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię świąt :c mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna wigilia, zawsze chciałam mieć tyle osób na święta co u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy20:06

    kuzynka jest bardzo podobna do Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty i Twoja kuzynka jesteście bardzo do siebie podobne :D ona jest w Twoim wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, chodzimy razem do klasy :)

      Usuń
  33. Anonimowy20:40

    do jakiej sql chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to do jakiej? do liceum

      Usuń
  34. Jaki genialny gif! *___*
    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20:45

    ci takie zdjęcia od razu wychodzą czy jakoś je przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie że wychodzą, to tylko kwestia pomniejszenia i pobawienia się czasem kolorami :)

      Usuń
  36. Anonimowy22:10

    KN to twoja kuzynka ? :oo
    zawsze myslalam ze jestescie przyjaciolkami

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22:43

    dlaczego kn spędza z Tobą święta? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:02

      bo to jej kuzynka

      Usuń
  38. Super rodzinka, widać, że się kochacie :)
    Ten gif jest prześwietny, strasznie pozytywny! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Gif zajebisty hahaha :D zapraszam do mnie http://cookie-crumblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy14:12

    zazdroszcze Kindze wlosow i cery!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale jesteście podobne z kn ;)

    OdpowiedzUsuń