23 grudnia 2012

Christmas tree

  

























56 komentarzy :

  1. ja od 2 lat mam żywe choinki i tak strasznie się nie sypią igły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dopiero po miesiącu się sypią (taak, bardzo długo trzymamy ;)

      Usuń
  2. jestem miłośniczką żywych !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety też mam sztuczną choinkę, ale o wiele ładniejsze są żywe choinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie co roku jest żywa w salonie a u mnie w pokoju zawsze sztuczna : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:41

    ja zawsze mam jedna zywa u rodzicow, i u siebie sztuczna na parapecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odkąd mieszkam za granicą zawsze mam żywą. Są takie choinki które nie gubią igieł ale wgl nie pachną. ;c

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. od dwóch lat mam sztuczną choinkę.
    a co do magii świąt itd, też już tego nie czuję, myślę że cała magia i tajemnica świąt przeminęła wraz z wczesnym dzieciństwem.
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w tym roku mam żywą, pierwszy raz ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. My mamy zawsze sztuczna, niezmiennie od 237492347 lat : )
    Nasza choinka jest zawsze kolorowa, mamy cudowne bombki, jeszcze z lat 90, ukrainskie.
    Najgorsze jest to, ze z roku na rok, dosiegam czubka tej choinki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie jestem za żywymi, zawsze takie miałam. Pięknie pachnie w domu i jest o wiele ładniejsza niż sztuczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna choinka!
    Co do tej magii świąt do dokładnie tak, zgadzam się. Już tak jest, że z wiekiem przechodzi ta cała ekscytacja i aż się odechciewa robić te wszystkie porządki i w ogóle..

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę kolor fioletowy u ciebie na choince :) U mnie raczej biel i pozostałości z zeszłego roku xd

    OdpowiedzUsuń
  13. ja co roku mam żywą ale jutro jadę z mamą dopiero kupić i przy okazji sobie .

    OdpowiedzUsuń
  14. tak żywa , ale twoja jest faajna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jakoś nie czuję w tym roku magii świąt ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej,, piękne. Ja mam choinkę w barwach złoty-czerwień. + jakieś fioletowe i niebieskie bombki, wymysł mojej małej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie czuje magi itp...
    fajna choinka^^

    OdpowiedzUsuń
  18. u nas co roku mamy żywą ! Dlatego że mój tata przez 17 lat miał tą samą sztuczną może chociaż na teraz chciał coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam sztuczną :)

    a ta twoja to ładna jest <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też dzisiaj myslałam, o przyszłość odległej przyszłości kiedy święta będe spędzała bez rodziców. Doszłam do wniosku, że wtedy święta będą calkowicie zrobione po mojemy czyli bez dzielenia sie opłatkiem, a na choince będą bombki we wszelkich mozliwych kolorach i kształtach :D
    Przezroczyste bombki są genialne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:40

    Wesołych <3, ja w tym roku postawiłam na żywą choinkę, ale muszę przyznać pachnie cuudnie *_*. Sądzę, że za rok będę miała sztuczną bo bezsensu jest wydawać co roku 100. à propos robisz jakieś ciasto świąteczne, czy kupujesz? :D Ja jutro się zabieram za sernik ale co mi z tego wyjdzie to nie mam pojęcia, mój pierwszy będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:40

    zdecydowanie żywa! jest przepiękna i cudnie pachnie *.* to nic że trzeba sprzątać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja co roku, jeżeli nie wyjeżdżam, mam żywą. A twoja wygląda cudownie!
    Ja też niestety nie czuję tej całej magii...

    OdpowiedzUsuń
  24. w tym wieku już się tego nie czuję ;c największe jaranko było w podstawówce do 3-4 klasy jak się wierzyło w to, że Mikołaj przyniesie prezentyyyyy i wypatrywało się tej gwiazdki na niebie, a w tym czasie rodzice podrzucali prezenty pod choinkę, ach wspomnieniaaa!

    OdpowiedzUsuń
  25. łańcucha nie ma, dlatego wydaje Ci się łysa ;) ale jest bardzo ładna, jak co roku sztuczna, kiedyś to zmienię :))

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sztuczną :) ładne bombki :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie do końca czuję magie świąt w tym roku.
    Oj tam, śliczną macie choinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie co roku jest żywa :3 Ale muszę przyznać że twoja mimo tego że jest sztuczna wygląda pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  29. moja choinka jest prawdziwa od dobrych paru lat i nie wyobrażam sobie żeby miało byc inaczej ;p I co do igieł to aż tak się nie sypią ;p
    Wesołych świąt :p
    http://fuckingdruggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam zawsze sztuczną :D
    Twoja jest bardzo ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękne drzewko :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, ja też nie czuję ten magii świąt i to już nie pierwszy raz, a trzeci z rzędu. No cóż.. Wszystko się zmienia.
    Ja mam też sztuczną choinkę, bo z żywej straasznie się sypało ;]
    Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  34. sztuczna ;d chociaż z niej tez wypadają igły ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. my co roku nadal kupujemy sztuczną :) poza tym to ja też jakoś w tym roku kompletnie nie czuję magii świąt, nawet tak bardzo nie wyczekuję prezentów. plus z roku na rok mam coraz mniej pomysłów co chcę na te święta dostać eh :///

    OdpowiedzUsuń
  36. ja miałam co roku ogromną, żywą, ale w tym roku tak samo nie czuję tego wszystkiego i zdecydowaliśmy się na mniejszą sztuczną, chciałabym żeby ta magia świąt wróciła... C:

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:47

    zawsze miałam żywą, od dwóch lat sztuczną ;D w sumie sztuczna ma jak dla mnie ładniejszy kształt, bo te żywe to na dole albo mają pusto albo jakies krzywe :D
    świeta tez spedzam z rodziną, od tego są swięta :D
    a kiedy ubrania wystawiasz? :) uda Ci się teraz jakos?
    WESOLYCH SWIAT, ZDROWIA, SZCZESCIA, FAJNEGO CHLOPAKA, DALEJ TYCH FAJNYCH POSTOW NA BLOGU, NOTEK, DOBRYCH OCEN, ZDANEJ MATURY, JESZCZE DŁUZSZYCH WLOSOW HAHA, MIŁOŚCI, POMYSLNOSCI I CZEGO TAM JESZCZE CHCESZ!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:44

      haha tak myslalam, ze za dlugo napisalam! odczytałas w ogole? :)))

      Usuń
    2. ona nigdy nie czyta .

      Usuń
    3. no pewnie że czytałam :) doceniam długość :o hah. ubrania niebawem, już prawie wszystko gotowe ;)

      Usuń
  38. u mnie w domu jest zawsze sztuczna wiem że praktyczniejsza, ale to żywa daje super magię świąt

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:35

    Mam sztuczną bo jak byłam mała ok. 1-2 lata, spadła na mnie choinka no i od tamtego czasu żywej już nigdy nie było ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. Jutro stroję . Żywa :)

    zapraszam :
    http://ciesz-sie-chwila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy00:10

    U mnie jest duża,żywa i w donicy :)
    U mnie też się strasznie sypała jak miałam na stojaku ale teraz mam w donicy i w poprzednim roku w ciągu tygodnia spadło może z 5-10 igiełek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No powiem Ci, że jakoś też średnio czuje ten klimat:).. i to chyba nie przez sw. Mikołaja:PP, choć fakt, kiedyś prezenty cieszyły bardziej:)
    mimo wszystko, Wesołych:)!

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy00:52

    Hahaha mam takie same bombki : DD serio

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam w salonie dużą, sztuczną, białą choinkę i bardzo ją lubię, jednak chwilami chciałabym mieć świeżą. W tym roku zauważyłam, że dużo osób nie czuje magii świąt, niestety :c
    Życzę zdrowych, wesołych świąt, spędzonych z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja dzisiaj ubierałam i mam żywą tak jak co roku :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy10:58

    my sztuczną ,stara tez i wtym roku tez zauwazyłam ze juz galazki idą w dół :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdecydowanie sztuczna. Moja choinka też z roku na rok łysieje..

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy14:22

    bardziej wolę żywe drzewka, o wiele bardziej oddają ten klimat, ponad to sztuczne nie są według mnie wcale ładne. Świetne bombki, życzę Ci Wesołych Świąt, nie jesteś sama w tym roku ja również ani trochę nie czuję tego całego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja miałam zawsze sztuczną, dopiero w zeszłym roku postanowiłyśmy kupić prawą i uważam, że to był błąd :D może i zapach jest, ale właśnie sypie się i trudno znaleźć takie naprawdę ładne drzewko

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy22:57

    żywaaa :))

    OdpowiedzUsuń