12 listopada 2012

not so good..

    



61 komentarzy :

  1. zdjęcia są spoko; ) i mam pytanie gdzie kupiłaś tą śliczna kurtkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to unikat :3

      Usuń
    2. Anonimowy15:14

      pooowiedz ;> mieszkam na drugim końcu polski więc się raczej nie spotkamy haha ;p

      Usuń
  2. świetne są te zdjęcia, lubię jak ich tyle wstawiasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia *.*
    Zazdroszczę mieszkania w Warszawie (bądź niedaleko) ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem fanką Twojej grzywki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhahahaha. maks pozytywnie . :)
    Ostatnie zdjęcie starsznie mnie rozbawiło ! :)

    zapraszam:
    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieska czapka chłopaka jest genialna! :D Mogłabyś się go zapytać, w jakim sklepie kupił? ;3
    A co do szkoły, poniedziałek już zleciał, niedługo weeekend. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, postaram się dowiedzieć

      Usuń
    2. Anonimowy19:54

      mam identyczną chociaż jestem dziewczyną:D na allegro jest ich pełno! :)

      Usuń
    3. Anonimowy19:23

      Takie czapki są teraz dostępe w NY na dziale męskim . W róźnyyych kolorach ( niebieski , zielony , czarny , pomarańczowy ) . :> . Cena : 29.90zł .

      Usuń
  8. Anonimowy18:42

    Jak zmieniasz szerokość zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku :o normalnie.. w ustawieniach w obojętnie jakim programie graficznym

      Usuń
    2. Nawet w paintcie można. :D

      Usuń
  9. Dobrych zdjęć nigdy nie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:02

    Hej. Wiem, że dużo osób męczy Cię pytaniami odnoście aparatu itd. ale jesli możesz proszę o radę. Chciałabym kupić dość tani aparat. Zupełnie dla amatora. Który byłby lepszy? Olympus E-510 czy aparat FUJI FinePix S4200?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczynałam z olympusem, ale nie mam pojęcia co wybrać, pogrzeb w internecie ;)

      Usuń
  13. co do skinsów to widziałam wszystkie sezony. Od pewnego momentu gdy zaczynają zmieniać sie bohaterowie, trochę powtarza się scenariusz. :P
    sympatyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:07

    wróciłaś do wpierdzielania słodyczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, nie, jem ich niewiele ;0

      Usuń
  15. Anonimowy19:10

    o tak! duuzo zdjec<3
    milego wtorku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:22

    Mnie tez strasznie wciagnal skins, niedawno, a juz jestem w 3 sezonie, ciesze sie, ze trafilam na takie cos, pewnie tez masz to samo, i mam takie nietypowe pytanie:
    Z JAKA POSTACIA SIE UTOZSAMIASZ ? Wiadomo, ze niecalkowicie, ale jak ci sie wydaje, do ktorej z nich jestes najbardziej podobna ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmm, nie mam pojęcia oO

      Usuń
  17. Fajnie, że jest dużo zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia *__*

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:05

    w jakim programie "stworzyłaś" swój nagłówek ? ;D
    +ładne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:56

    Wiem, że masa osób zadaje Ci podobne pytania, jednakże zależy mi na opini kogoś kto zajmuje się fotografią :) Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu, wiem że pracujesz na Alphie. Widziałam, że to lustro ma dość ograniczoną ilość funkcji. Mimo tego polecasz tą lustrzankę i jesteś zadowolona z jakości zdjęć?
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze sezony skinsów to są właśnie dwa pierwsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21:43

    na jakiej stronce oglądasz skinsów ? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Skins" są świetni, ale jak ja daaaawno ich nie oglądałem! :o Utknąłem na końcówce czwartego sezonu ;o Muszę to nadrobić ;)
    A zdjęcia - jak zwykle - świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. jezu, uwielbiam tych chłopaków :33

    OdpowiedzUsuń
  25. a co do skinsów to zobaczysz jaką faze na "co będzie dalej" będziesz miała tak od 3 sezonu :d haha

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsza generacje Skins'ów najlepsza, tj 1 i 2 sezon. kogo najbardziej lubisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13:44

    Bosze, po kim wy macie takie oczy ?:O

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15:39

    Za dużo zdjęć.? Ja uwielbiam Twoje zdjęcia.:) jak dla mnie mogłabyś jeszcze wiecej dodawać.:) Najlepsze w tym poście jest zdjęcie tych "śmietników" i czarno - białe twojego brata.:p Może wiesz kiedy zrobisz tę sprzedaż ubrań.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy15:41

    Co sądzisz o "Czajce"?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze, że dodajesz tyle zdjęć. :]
    Jak dla mnie mogłoby być ich jeszcze więcej. :]
    Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny post :D Ja tam lubię jak dodajesz dużo zdjęć, ale jak jest mało to i tak mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nigdy wcześniej nie widziałam żadnych pozytywów w posiadaniu młodszego rodzeństwa, ale wystarczy tylko pooglądać wasze zdjęcia, fajni jesteście ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie świetne zdjęcia ;P
    hmm, już kiedyś o skinsach słyszałam, a teraz mam ochotę obejrzeć :P
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19:26

    Piękne oczy to chyba u Was rodzinne ! . ;D . ;* .

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20:20

    Mnie serial "Skins" totalnie wkręcił <3 I obejrzałam już jakiś rok wszystkie sezony. Oglądasz dopiero pierwszą generacje, więc kto jest do tej pory Twoim ulubionym bohaterem? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy20:24

    można wiedzieć ile masz wzrostu jak ubierzesz szpilki?;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:25

    co myślisz o dziewczynach ktore mają ok. 170 i ubieraja buty o wysokosci jakieś 10cm? dla mnie to troche dziwne...;d

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny blog, obserwuję i liczę na wzajemność <3
    szaciik.blogspot.com wpadaj ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. urocze te zdjęcia :D skinsy wciągają na maxa ! najlepszy 2 i 3 sezon <333

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy21:25

    dlaczego masz takie ładne włosy? ;o

    OdpowiedzUsuń
  41. wesołe zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. to dziwne... ale mam identyczne oczy. szczerze myślałam, że nikt więcej takich nie ma, a tu szok :O

    OdpowiedzUsuń
  43. to dziwne... ale mam identyczne oczy. szczerze myślałam, że nikt więcej takich nie ma, a tu szok :O

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy18:09

    Fajnie, że jest duuużo zdjęć. Jest na co popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy20:46

    jak ma na imię ten Twój piękny blondynek i ile ma lat? jest sporo niższy od Ciebie, więc dużo młodszy?

    OdpowiedzUsuń
  46. szóste zdjęcie - mam podobne, z przyjaciółką ;) ostatnie najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń