2 listopada 2012

birthday




        

72 komentarze :

  1. nasączone lepiej wchodzą :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Doobranoc <3
    Ja czasami tort zjem a czasami nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i przecudne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jedynie jakie jadam to śmietankowe. :) Ewentualnie, który również zjem to "Czarny las" - polecam! Poza tym torty do mnie nie przemawiają.

    + Śliczna koszula, można wiedzieć gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:06

      pewnie w sh :)

      Usuń
  5. Anonimowy22:20

    co jej kupiłas w prezencie ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak mam że uwielbiam dawać ludziom prezenty własnoręczne, dlatego dostała mini kolaż z życzeniami i naszymi zdjęciami :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:30

      oo.. to słodkie ;D

      Usuń
  6. Anonimowy22:27

    Paula,ile ważysz?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:10

      ile wzrostu ?

      Usuń
    2. Anonimowy15:01

      idz za modelke !!

      Usuń
  7. Suchego nie przełknę, nie ma mowy.
    Od dłuższego czasu szukam spodni, które masz na sobie, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:35

    widze biba była gruba hahah

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah.. widze że impreza udana ja lubię obydwa rodzaje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23:15

    ten chłopak co ma koszule w krate to jej chłopak ?? wygląda na tych zdjeciach jak by miał 30 lat :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, nie wygląda wcale ;)

      Usuń
    2. Anonimowy14:51

      wygląda. ile on ma lat? oO

      Usuń
    3. Anonimowy21:36

      a ja myslalam ze ten koles to jej tata :o ostro

      Usuń
    4. Anonimowy15:02

      bo tak troszke na zdjeciu wyszedł staro ...

      Usuń
  11. Anonimowy23:21

    Nasączony dobrym piwem smakują wmiare spoko zią ma sie kumac nie lala?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobry tort , to sie taki zje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy08:14

    Uwielbiam wszystko co słodkie, torty są świetne takie czy inne ;) .. Ech, chciałabym tak wybrzydzac w jedzeniu jak ty, może wtedy miałabym taka figurę haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy09:38

    ile było osób? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie zbyt lubię nasączone torty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, ja kocham torrrrty! Fajne zdjecia ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam nasączone rumem z dużą ilością kremu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie Wy podobne!:o Aż się zawahałam która to Ty :P

    OdpowiedzUsuń
  19. torty wolę nasączone zdecydowanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:24

    mmm CONARI :D jest pyszne .

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:25

    ładny dom ;)) to u kini. ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11:25

    słodko razem wyglądają:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11:25

    ilu was było .?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:50

      3

      Usuń
    2. Anonimowy22:20

      hahaahahhaha tylko trójka hahhahahaha biba na całego ahahhahahahahahaha

      Usuń
    3. nie chciało mi się latać z aparatem do każdego ..-_- damn

      Usuń
  24. Anonimowy11:29

    myslałam ,ze jestescie nie podobne ;D
    aalee teraz widzę lekkie podobienstwo ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię tortów, dla mnie za bardzo mdłe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post :))) Tort musiał być pyyszny!
    natalciaaa-nati.blogspot.com
    zapraszam <333

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12:34

    tez nie lubie tortów.
    ewentualnie owocowy :D bo owoce tylko zjadam :D ogółem to torty maja za duzo ciasta i nie dobrze mi sie robi -,-

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12:39

    jaka sliczna para ♥ chociaz nie widac twarzy :D ile maja lat? :P
    Ps. to kinga? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:59

      on tez? ; o ale zarost w tym wieku :D ^^ : ****

      Usuń
    2. Anonimowy21:02

      masz chłopaka?

      Usuń
  29. Uwielbiam twojego blogospota! Dzięki tobie jakoś mam lepszy humor, UWIELBIAM. Dziękuję, że jesteś i liczę na to, że kiedyś się spotkamy! Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam torty, ale te 'suche' :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam również za tortami, ale jak już, to wolę te "suche" ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. mmm musiał być pyszny tort :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16:39

    dodawaj więcej zdjęć z twoich zakupów, tego jak jesteś ubrana itd a poza tym świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urodzinki<3 Tort musiał być bardzo smaczny i cieszę się, że było fajnie. Jeśli ma ktoś czas zapraszam do mnie julka-bloguje.blogspot.com dopiero zaczynam :0

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój blog jest supeer !
    zapraszam Ciebie i innych zainteresowanych : nylonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ogólnie nie przepadam za tortami, ale jesli juz to suche :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny blog ; D .
    Zapraszam : http://niematojaktakietam.blogspot.com/

    obserwujem >?
    Obserwujee ; 3

    OdpowiedzUsuń
  38. Spoko post :d
    nie przepadam za tortami .

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22:26

    nie ma to jak położyc papryke do miski z owocami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:08

      HAHAHAHAHHAHAH też zauważyłem hahahahah

      Usuń
    2. Anonimowy15:08

      i cytryny XD

      Usuń
  40. Też nie przepadam za tortami ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny tort. Mój ulubiony to kawowy :D Pysznyyy. Zazwyczaj nie przepadam za tortami, a jak jadłam ten kawowy to poprosiłam o dokładkę. Ogólnie wolę te owocowe torty, ale czekoladowym też nie pogardzę ^^
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny blog!

    +zapraszam do siebie, obecnie trwa konkurs w którym do wygrania jest moja praca (jeśli wygrasz narysuję ilustrację właśnie dla Ciebie, taką jaką sobie wybierzesz)- www.drawing-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy13:52

    gdzie kupiłaś koszule? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. też nie lubię tortów, chociaż czasem się skuszę, ale nie na taki ' nasiąknięty ' bo czuję się wtedy jakbym jadła papkę dla małych dzieci ;o

    OdpowiedzUsuń
  45. haha na wsztkich zdjęciach masz zamknięte oczy XD

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy12:35

    wyglądacie jak bliźniaczki:)

    OdpowiedzUsuń