29 listopada 2012

after


Hej! Dzisiaj skończyliśmy przed 15, przyjechał po mnie tata, pojechaliśmy na zakupy.
Dopiero z 1h temu weszłam do domu, wygłodniała i narzekająca jak zwykle na to jak
w szkole było nudno i źle :D normalka.. Nie wiem dlaczego cały dzień bolą mnie oczy.
Nie wyrabiam już, myślę że jeśli ogarnę w miarę szybko niemiecki to się prześpię..a
wieczorem kolejny odcinek skins'ów, bo przez wyjazd do Kępna jestem jakoś w tyle.
Ale jak każdego dnia w Kępnie wymyśliliśmy sobie coś ciekawego do roboty! 





39 komentarzy :

  1. ładny chłopak, ten z biało-różowo/czerwonymi butami :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:58

    jeeeeej już się nie mogę doczekać tych ubrań *.*
    Widać że mieliście co robić ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:01

    chce Ci się już świąt? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:06

    I co? Upiłaś się tym burnem? :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:45

    Dlaczego ogladasz skins ?
    Co z nich wyciagasz ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezuuuu.. uwielbiam ten serial! *.* prawdziwe życie

      Usuń
  6. Anonimowy18:01

    widzę, że wódeczka się leje haha :D i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:21

    masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie sympatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:04

    kręcisz z Asosem? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:34

    asos pali ? czy mi się tylko wydaję ???

    OdpowiedzUsuń
  11. awwww, świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:42

    Powiedz mi Adrian i cała reszta mieszka daleko od ciebie ? Jak tam dojechałaś pociągiem ? Sama ? Pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, autobusem, sama

      Usuń
    2. Anonimowy23:51

      daleko miałaś ?

      Usuń
  13. jakie fajne zdjęcie, widać że ten dzień był udany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Asos ma 15 lat? Nie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam kartkówkę z niemieckiego w poniedziałek. To jest straszne. :C Byłam chora 1,5 tyg. i mam do napisania ponad 10 spr. w te bieżące. -.-

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18:05

    Piłaś coś na urodzinach adiego ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy18:06

    na ile osób planujesz mniej więcej 18? ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:34

    Piłaś coś na urodzinach Adiego? Jesteś przeciwniczką alkoholu czy "pozwalasz" sobie czasem na piwo etc?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kto woli, ja nie lubię pić poprostu, nie jara mnie to wcale, więc nie piję :)

      Usuń
  19. Anonimowy22:04

    co to za chłopak w biało-czerwonych butach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:19

      ma fbl czy coś?

      Usuń
    2. Anonimowy19:39

      na 5 zdjęciu wygląda jakby ten chłopak robił ci minetkę ; /

      Usuń
    3. haha, no pewnie -_-

      Usuń
  20. Ja też zawsze mówię,że w szkole nuda:D
    Świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Asos ma 15 lat, a pije i pali . ? :/

    OdpowiedzUsuń