24 października 2012

sweets





  

54 komentarze :

  1. kocham twój uśmiech. twój blog uzależnia. codziennie po szkole, gdy włącze laptopa, przychodzi myśl ' ciekawe czy coś dodała', jak oglądam twoje zdjęcia, dostaje nową dawke energii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:43

      Mam zupełnie tak samo :*

      Usuń
    2. ja też! mam tak, że zdjęcia, które mi się podobają wrzucam na moją tablicę na weheartit. ale u Ciebie musiałabym wrzucić je wszystkie ♥

      Usuń
  2. Anonimowy16:47

    dają plakaty PFK w Bravo, co o tym sądzisz ? : >
    dla mnie to kicha, jak sobie przypominają o nich po filmie . no jak wszyscy z resztą. przykre .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie, teraz jak jest film, to nagle wszyscy uwielbiają pakto, ale cóż życie..

      Usuń
    2. za miesiąc zapomną, tak jak było np. z Winehouse ;q

      Usuń
  3. Mniam same pyszności! ;) 4 herbatki na raz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jednocześnie, ale co 1h np.

      Usuń
  4. Anonimowy16:56

    prosze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:57

    i tak zazdroszcze spania ode mnie te pół godziny dłużej.. niestety tez dojeżdżam tymi super szybkimi autobusami, ktore juz niedlugo bedą sie spozniac! :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm jaki pączek<3 Też uwielbiam mandarynki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:58

    cieszymy się, że się cieszysz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:07

    Aż mnie naszła ochota na landrynki i mandarynki jednocześnie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, gdzie dorwałaś ten komin? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepiku na mieście, w sumie to żadna firma ani nic .. są tam takie różne dodatki po prostu czy tam poprostu

      Usuń
  10. Szkoła faktycznie daje w kość, a pogoda wcale nikomu nie pomaga... ;/ Mandarynki mogłabym jeść w hurtowych ilościach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taaaka ładna ;33

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:59

    kocham mandarynki, ale nie lubię jak się pojawiają, bo wtedy wiadomo, że zima coraz bliżej................ :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:04

    Gdy czytam twojego bloga, a czytam co dzień, od razu jest mi lepiej, tam głębiej, tam w SERDUSZKU :) dziękuje, że jesteś !
    Dostarczasz mi niesamowitej enrgii i chęci życia, serio- serio DZIĘKUJE ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:10

    Masz dwuosobowe łóżko?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam rozkładane, ale skoro śpię sama, to mam ciągle złożone

      Usuń
  15. Ja muszę wstawać o 5.40 :(
    Śliczny ten komin!

    OdpowiedzUsuń
  16. " oby do piątku " ooo tak taka myśl która się nasuwa w ciągu ciężkiego tygodnia (:
    a co do przytłaczających ciemnych dni z niezdecydowaną pogodą ,to racja(:

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia:)
    wracam po krótkiej przerwie, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smacznegooo :D Bardzo fajny ten komin :D Gdzie i za ile kupiłaś jak można wiedzieć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł, w jakimś sklepiku na mieście

      Usuń
  19. Anonimowy18:58

    Uwielbiam twój blog , i tak samo gdy włączam laptopa od razu fb i twój blog. Jest serio świetny + między innymi poprzez zdjęcia które na nim dodajesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam..;3
    Jaki masz słodki uśmiech ;D
    DO twarzy ci z nim ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie pychotki
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham twój uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne zdjęcia !
    ja też o 6.30 wstaję ;/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Mandarynki kojarzą mi się ze świętami!!
    U mnie głosowanie, które pomoże mi zdecydować w co przebrać się na Halloween, zapraszam do zagłosowania, byłoby miło <3
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. płynie od ciebie niesamowita energia! jesteś dobrym człowiekiem! ludzie, uwielbiają to co piszesz, radzą się Ciebie bo wiedzą, że im dobrze doradzisz! :) z niecierpliwością czekają aż dodasz kolejny post, przeczytają co u Ciebie? jak minął dzień w szkole? jakie zdj dodasz? to naprawde jest niesamowite!

    Pozdrawiam.
    www.violetsarebluex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ania10:03

    Wpadłam na pewien pomysł, ale nie mam zielonego pojęcia co o tym będziesz sądzić. Mianowicie, chciałam zapytać czy mogłabyś w ramach urozmaicenia bloga dodawać np filmik raz na tydzień bądź ewentualnie raz na 2 tygodnie :) ? Nawet takie głupoty, byłoby świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  27. mam identyczny komin ^^
    ogólnie masz świetny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15:27

    to landrynki? :o myślałam, że to żelki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam czytać Twój blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Reety, słodki masz uśmiech. :)
    Zapraszam do siebie. :3
    http://ziellonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny komin ! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18:48

    a dupa ci nie rośnie :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twojego bloga, jesteś tak pozytywną i świetną osobą,że się w głowie nie mieści.
    UWielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy22:03

    Te cukierki kupiłam z mama chyba rok temu :) są pyszne!;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dokładnie rozumiem twoje wstawanie o 6:30 i przychodzenie ze szkoły zmęczona, sama przez to przechodzę codziennie...
    piękne masz zęby! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny komin! :)

    śliczne zdjęcia, w ogóle, to jesteś bardzo pozytywną osobą, taką na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja również poszukuję fajnego komina i w sumie to już nawet wyczaiłam fajny. jeśli lubisz kolory czerwieni, bordo itp to w hm są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny lakier do paznokci. Kolor bardziej różowy, czy beżowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20:33

    dopiero dziś zobaczyłam ,że masz bloga i zaczęłam czytać . Muszę przyznać ,że bardzo się w to wkręciłam , przy okazji widziałam już wcześniej ,że prowadzisz fbl , ale zaczęłam się bardziej interesować i częściej wchodzić jak zobaczyłam cię w filmiku 'woohoo16xo' :) Wydajesz się osobą zabawną , miłą i szczerą :) pozdrawiam , z.

    OdpowiedzUsuń