19 października 2012

sun sun





61 komentarzy :

  1. gdzie kupiłaś koszulę ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sh ? mozsz napisac pełną nazwe?

      Usuń
    2. Anonimowy17:26

      sh to second hand, czyli nie kupisz sb takiej samej. :)

      Usuń
  2. Anonimowy19:59

    posiadasz czerwone rurki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:00

    gdzieś na zakupy pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:00

    jedziesz do ciechanowa ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby Pułtusk? ;) Chyba już dawno nie byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, musimy korzystać z dobrej pogody :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Plapa pomalowałaś oczy?! <3
    byłam na filmie "Jesteś Bogiem" całkiem dobry! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecai i kolor paznokci :) zapraszam do mnie i na moje konto na yt (wszystko na blogu ) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarabisty film nie bedziecie zalowac ; ) + ladne zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszula, spodnie.. paznokcie AW <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:29

    " Jesteś Bogiem " jak już . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoho serio? specjalnie

      Usuń
    2. Anonimowy22:39

      hah, no chyba nie .

      Usuń
  12. Anonimowy20:32

    byłam na Jestes Bogiem jakiś czas temu i polecam, bardzo fajny flilm :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia i ciekawy blog ;)

    http://roxandkinga.blogspot.com/ zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje ;3
    boski blog.
    zapraszam.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ten sam błąd co ja robisz :d film to "Jesteś Bogiem" nie jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:51

    jakie przecudne masz oczy, serio! zazdroszczę! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21:28

    Toruń?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:03

    Ostołęka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie prowadzisz bloga dziewczyno :)) !!!!!!!! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie prowadzisz bloga dziewczyno !!!!!! :))) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. masz przepiękny kolor oczu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy09:41

    Warszawa?

    genialny wpis, najlepszy jaki widziałam ;)

    pozdrawiam .

    ` dinuśkaa. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże , uwielbiam twojego bloga ! *.*
    Uwielbiam to jak piszesz , uwielbiam twoje zdjęcia , które robisz i na których jesteś :)
    Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła na mojego bloga i zostawiła komentarz :)
    Dopiero zaczynam ale mam nadzieję , że kiedyś bedę pisać tak dobrze jak ty : 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam nawet, że JESTEŚ BOGIEM jest również w wersji książkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11:01

    Wawa? xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy11:07

    U was jest tak ciepło że chodzicie bez kurtek?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Zacne zdjęcia ♥
    Blog również ;)
    Hmm..ciekawe dokąd jedziesz ??
    + obserwuję i liczę na to samo ;)
    Zapraszam ♥
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11:36

    nie wiem czy cie coś z tego zainteresuje ale chciałabym ci dać kilka tematow na notki :) -pokazujesz kilka strojow codziennych, jakbys chciała to byś od razu mogła napisać gdzie kupione bo pewnie beda pytac o to.
    -jak robisz koczka czy jakies inne fryzury bo sa jednak na to rozne sposoby :D
    -notke pod którą będą ci zadawać pytania a ty później będziesz odpowiadać, tak jak to było z tą szkołą
    narazie tylko tyle ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. jakia piękna koszula i jakie wy tam macie widoki ! :>
    3 zdjęcie od końca jest piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12:32

    gdzie kupiłaś spodnie? :D
    Hmmmm.... może do tej sali gdzie masz mieć osiemnastkę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie do tej sali xd spodnie z pull

      Usuń
  32. Anonimowy12:44

    konie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy13:45

    Jaka Monika jest śliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy13:53

    ty chyba wszystkie ubrania masz z sh.... :OO

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej :) Mam do Ciebie takie pytanko. Mogłabyś mi powiedzieć jak zrobiłaś, że mas zpo lewej stronie te aplikacje ( Facebook, twitter, weloveit ). Szukam tego i szukam, i nie mogę nigdzie znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że nie mnie pytasz, ale Ci powiem :)
      http://weheartit.com/settings/goodies
      reszta to chyba loga z linkami ;>
      pozdrawiam :)

      PS świetne zdjęcia :D

      Usuń
  36. Fajne zdjęcia - wpadnij do nas ;D
    http://part-of-our-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zapraszam do mnie, na pewno zainteresuje Cię mój pierwszy post o Twojej koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń