15 października 2012

into Warsaw




52 komentarze :

  1. To zdjęcie jak trzymasz liścia jakieś takie magiczne! ♥
    zapraszam http://sexdrugsandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:14

    a dodasz zdjęcia tego co kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam że wyjdzie w praniu :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja też muszę ruszyć z niemieckim XD
    Zapraszam:
    http://alex-alex9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jesienne zdjęcia. :33 Zapraszam do mnie.:)light-lights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:30

    ja tez niestety dzisiaj tkwie z chemią :c
    jesien w Warszawie jest rzeczywiscie piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:38

    ślicznie ci bez grzywki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnaś, ale z grzywką lepiej. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz włoski! Cudne, jesienne zdjecia ;) Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie uchwycona jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:42

    Śliczna jesień...taką to lobię, ale deszczu nie znoszę! Fajnie wyszliście z chłopakami.Więcej takich zdjęć pliss...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:45

    z jakiego skklepu buty?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłam ostatnio żelki Frugo czerwone i pomarańczowe :D I też stwierdzam, że dużo czasu zajmuje blog, chociaż mi więcej zajmuje zebranie się do napisania :D
    Powodzenia, też mam na jutro chemię i niemiecki :c

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:02

    Brzydko na palcach Ci te vansy wyglądają, tak jakby rozciągnięte...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku.. nie zwracam uwagi na tak mało istotne aspekty oO.. haha, nosze to się zdzierają.. logiczne :3

      Usuń
  15. fantastyczne zdjęcia ;) powodzenia z nauką!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wy jesteście śliczni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię jesieni,
    ale na Twoich zdjęciach prezentuje się genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jakie sliczne zdjecia :* ^

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:01

    śliczne włosy :) jak to zrobiłaś? chodzi mi o pokręcenie ich ;D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:29

      odpowiedz, proszę.

      Usuń
    2. miałam przez 2 dni koka :D

      Usuń
  20. ale boskie zdjęcia *.* strasznie podoba mi się twój szalik ;)

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:01

    Dobre są żelki Fruugo ? . ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kisiel smakują, jeśli jadłeś/aś

      Usuń
  22. śicznie *__*
    obserwuje.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21:30

    Chciałabyś mieszkać w Warszawie? W centrum, w bloku czy gdzieś dalej w dzielnicy z rodzinnymi domami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby w bloku, ale jakimś mega dużyyyym, żebym była wysoko i najlepiej piętro w bloku :)

      Usuń
  24. Żelki Frugo?! ♥♥♥ ME GUSTA.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:02

    gdzie kupiłaś żelki frugo? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakimś Super Samie 24h :D Adrian kupował :o

      Usuń
  26. żelki frugo.... dobre???
    a te buty to vansy? Fajne :))

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ;) Ten twój kuzynek jest meeegasłodki! :D Najbardziej podoba mi się chyba to zdjęcie zz liściem, boskie jest ;) Którym obiektywem robione zdjęcia z tego posta?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog ! :D

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16:39

    masz vansy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:18

      pisala juz, ze to nie vansy! ;)

      Usuń
    2. Anonimowy22:02

      ale chodzi mi na tym zdjęciu, że nie masz ;)

      Usuń
  30. Anonimowy17:38

    moglabys zrobic notke co sądzisz o tym calym koncu swiata 2012? ;) bylabym wdzięczna bo jestem ciekawa twojej opini. Czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy18:19

    masz juz jakies 1 i 2 w szkole? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy19:58

    MAm pytanie, nakręciłaś włosy na lokówkę, że takie śliczne masz ? :O

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22:08

    skąd kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam jesień ;)

    zapraszam na mojego bloga z biżuterią handmade ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej wypasione zdięcia.Dodam się i licze na to samo.
    franki13.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie kupiłaś spodnie? i za ile? byłabym wdzięczna za odpowiedź, o ile pamiętasz :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy11:23

    Gdzie kupiłaś tę cudowną chustę? ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy15:57

    My brother suggested I might like this web site. He was totally right.
    This post actually made my day. You can not imagine just how
    much time I had spent for this information! Thanks!

    Also visit my web-site DomenicHGuilbert

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:57

    I love your blog.. very nice colors & theme.
    Did you create this website yourself or did you hire someone
    to do it for you? Plz answer back as I'm looking to design my
    own blog and would like to know where u got this from. cheers

    Also visit my website :: ColeHShinkel

    OdpowiedzUsuń