20 października 2012

las





40 komentarzy :

  1. jakie piękne zdjęcia <333

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły te grzyby. Robiłas je nowym obiektywem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:42

      szkoda że nie czytasz notek
      ona naopisała że 75-300

      Usuń
  3. Mnie by się nie dało za nic na grzyby wyciągnąć, a już na pewno nie rano. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie lubię zbierać grzybów. ;)
    Świetne zdjęcia =)

    http://alex-alex9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia ♥ zapraszam do siebie na myhopefornewbeginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy bym nie wpadła na to,że to będzie las ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:46

    gdzie znajduje się ten las?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie to ma znaczenie? haha, wszystkie lasy są mega podobne do siebie :o

      Usuń
    2. Anonimowy15:39

      po prostu mieszkam w tych samych okolicach co ty, niedaleko Przasnysza, więc chciałabym wiedziec :)

      Usuń
  8. cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne + świetna kurtka! :)

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, rzadko bywam w lesie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia. :D http://light-lights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, masz talent ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:07

    skąd ta chusta ? śliczna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha, moje wyprawy do lasu ograniczają się jedynie na robieniu zdjęć :D nie lubię zbierać grzybów, ani ich jeść, fuuuujka :c a Ty lubisz grzyby?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:37

    najbardziej podobają mi się zdjęcia drogi, idealne wręcz są i zauważylam to już nie tylko w tym poście ! :D a zdradź nam czy mama robi tobie zdjęcia (3 ostatnie)?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam lasy i uwielbiam zbierać grzyby. ale u mnie mało było ich w tym roku, niestety.

    zdjęcia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia wyszły świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia :) Również nie przepadam z lasem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Heey , też nie lubie grzybów i lasu . Fajny blog zapraszam do mnie
    franki13.blogspot.com

    obserwuje i licze na rev .

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!
    Ja tam bardzo lubię las <3


    zapraszam : http://mylife-tusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne zdj! jak to zrobiłaś że wokół Twoich zdjęć NIE MA ramek ? bo w tym szablonie są i nie można tego zmienic, a Ty nie masz :oo

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do tagu „moje blogowe sekrety”. Szczegóły tutaj: http://lubiekoty.blogspot.com/2012/10/moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  23. hej, biore udzial w konkursie http://www.konkurstkmaxx.pl/ moje zdjecie jest w osmym rzedzie (takie podwojne) - Olga Dłużniewska jak mozesz na mnei zaglosowac to bylabym mega wdzieczna

    www.airiela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16:16

    Ja natomiast wbrew wszystkim uwielbiam las i grzybki też...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne zdjęcia ! Czym je robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:54

      lustrzanką. sprawdź na jej fbl

      Usuń
  27. miagicze są te zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ja grzybów jako tako nie lubię, ale lasek w mojej miejscowości ma w sobie taką, hm... magię? i nasz stawek z 'molo' ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23:47

    HALUCYNKI masz na zdjęciuu ! trzeba było trochę zebrać ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12:18

    It's not my first time to go to see this site, i am visiting this
    web page dailly and obtain good information from here daily.


    Also visit my website: www

    OdpowiedzUsuń