4 września 2012

make happy..


Jak tam wasz pierwszy dzień w szkole? Wrażenia? Macie coś ciekawego do
opowiedzenia? jestem strasznie ciekawa jak u innych, po tych dwóch msc.
wyglądał pierwszy dzień w szkole.. ja ogólnie cieszę się ze zmian które u
nas przeprowadzili, to znaczy wśród nauczycieli geografia i matma
chyba staną się mi chociaż trochę bliższe, bardzo się cieszę! BARDZO! 
ogólnie lekcje minęły dość szybko, było bardzo dobrze. Nie wiem czy to
przez to że mam dzisiaj dobry humor, czy coś innego. Wszystko jest tak
jakoś fajnie ostatnio. Ale już czuję brak zapału do nauki .. EH! 
Martwiłam się jak to będzie z jutrem, bo miała mi dojść przesyłka na którą
czekałam z wielkim zniecierpliwieniem, no ale na szczęście mam już dzisiaj!
A oto co udało mi się złowić latając po internecie i szukając czegoś czym
mogłabym " dopieścić " moją alphę ;) no i znalazłam!
zacznijmy od tego, że już dawno planowałam te dwa drobne zakupy! :)
w końcu zebrałam się i trafiłam na przyzwoite ceny, ale tak czy siak 
muszę Wam powiedzieć że fotografia nie jest " tanim " hobby ;) wydałam
już na te różne głupoty mnóstwo hajsu, no ale takie życie, ważne że to
lubię i sprawia mi niesamowitą przyjemność! To się liczy!


42 komentarze :

  1. Anonimowy18:34

    29 to ja mam urodziny hahahahaha ! :D
    no nie jest tanim hobby, widzę po koleżankach, które robią sporo w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze przy głowicy statywu możesz go trochę wyciągnąć, o ile się nie mylę to u większości statywów tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:58

    u mnie pierwszy dzień w nowej szkole minął bardzo fajne.;) podoba mi się ta szkoła.;) jest lepsza od tamtej.;p jest większa i więcej ludzi.;) tylko nie podoba mi się coś w mojej klasie.;) chłopacy sie nie podzielili.;d a my dziewczyny odwrotnie.;) każde dziewczyny trzymaja sie tylko z tymi swoimi kolezankami.;) my razem i one razem.;) zrobiły się trzy grupki dziewczyn.;) ja i moje kolezanki i jeszcze dwie inne .;/ wgl ze sb nie gadamy i pewnie gadac nie będziemy.;p ;D nauczyciele całkiem spoko.;p no to już wiesz jak u mnie wyglądał pierwszy dzien w szkole.;) pozdrawiam.;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:31

      po chuj się produkujesz ?! -.-

      Usuń
    2. Anonimowy17:32

      po co to pisałaś ?!

      Usuń
  4. Anonimowy19:00

    Filtr UV jest dobry do ochrony obiektywu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zamówiłam sobie filtry, czekam na nie teraz również z niecierpliwością ;p
    A ja nie byłam w szkole, mam jeszcze wakacje do... jutra ;D Od czwartku dopiero zaczynam lekcje ;) I mi też się zmieniła pani od geografii (jeżeli dobrze zrozumiałam, że masz innego nauczyciela ;p)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:20

    co robisz, że uzyskujesz takie fale oO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to ;o normalne włosy.. tutaj mam akurat nie do końca ogarnięte

      Usuń
  7. Anonimowy19:26

    muszę przyznać że dziś było nieźle :) Ale zadali już trochę ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:26

    masz pryszcze przy grzywce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:22

      chyba pod...

      Usuń
    2. jak kto woli HAHA

      Usuń
  9. Anonimowy20:29

    1 gimnazjum zmooooooooraaaaaa . XD Oczywiście pierwsza lekcja i wejście na boisko . XD Potem tłok bo niestety znam ludzi z 2 i 3 wiec . ; d I kocenie . ; o Odzywki typu : Pacz jaka dupa mrał . ;o Dobijaa i się chce odrazu śmiać. ; D I proszenie żeby nie robili ci wąsów pisakiem tylko krędką do oczu. ; D Udało się wyprosić. ; D Pani od chemi jest zacna a moja wychowawczyni jeszcze lepsza . ;D Jest troche dziwnie bo 14 dziewczyny i 7 chłopaków XD i dotego jeszcze Jestem w klasie z tymi co się bardzo dużo uczą chociaż charaktery mają spoko . ; D Odwalają ale tylko niektórzy no i facetka od techniki haha stoi pół metra od mnie ja tam krzycze na całą kalse a ona tu gada swój regulamin a na mnie nie zwraca uwagi . XD podsumująć było spoko myślałam że bd gorzej . ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:25

      Urzekła mnie twoja historia...

      Usuń
    2. Anonimowy17:18

      gimbusy zawszespoko!hahahah

      Usuń
    3. Anonimowy17:33

      hahahahha jebłam czytając komenarze xd

      Usuń
  10. Polecam również pilocik do aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój plan jest okropny, od godziny 8 do nawet 16 będe siedziec w szkole. Kartkóki, sprawdzianiki itp. są już ZAPOWIEDZIANE, a dopiero 1 dzień :< - życie 3kl. gimnazjum!... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:16

      tak 3 gimnazjum... wiem coś o tym :c

      Usuń
  12. Anonimowy22:32

    myślałaś może kiedyś nad vlogowaniem? ostatnio to "modne" hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj się właśnie nad tym zastanawiałam, nie wykluczam.

      Usuń
  13. Ten filtr bardzo często się przydaje :3

    Ps. Często używasz pilota do aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko ;) ale przydaje się

      Usuń
  14. Anonimowy16:42


    Hej. Znalazłam w internecie świetną stronkę na której po zaproszeniu odpowiedniej liczby znajomych otrzymasz darmowe pudełko pełne wartościowych kosmetyków. Naprawdę to się sprawdza, ponieważ raz już zamówiłam i nic kompletnie nie płaciłam za nie (nie licząc czasu na rozsyłanie linka) :).
    Zapraszam serdecznie, więcej info. na ten temat przeczytaj na stronie jeśli chcesz.
    http://shinybox.pl/?ref=c4c1133

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:02

    Mogę do Ciebie wysłać list? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne włosy <33
    zapraszam do rejestracji -http://shinybox.pl/?ref=d12c5de

    OdpowiedzUsuń
  17. gromadzisz swój 'mały' niezbędnik? filtr UV przydaje się, zwłaszcza przy zachodach słońca ^^
    odpisujesz jeszcze na listy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:18

    dużo płaciłaś za pilota do aparatu? : >

    OdpowiedzUsuń
  19. serdecznie zapraszam na mojego bloga, fakt fotografia do najtańszych się nie zalicza, oj nie : 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:46

    Dziewczyny,jeśli lubicie czytać blogi o codziennym życiu-zapraszam do mnie ;)!
    http://unfabulllous.blogspot.com/ :*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja 29. września mam urodziny .:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:26

    czy sklep, w którym kupiłaś te beżowe buty, znajduje się w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń