30 września 2012

DIRT !


Jak już pisałam tydzień temu, wczoraj odbył się pewien EVENT ! :3 jak
najbardziej mi się podobało, pomijając fakt że aparat ładowali mi 6
razy, to wszystko ok :o haha! Cały czas robiłam zdjęcia i w efekcie jest
tego lekko ponad 700 :) muszę to ogarnąć i wysłać jak najszybciej, jestem
strasznie ciekawa edit'u z tego wydarzenia! A tak dla wyjaśnienia, wczoraj
właśnie byłam z natalsonem, adą i kilkoma innymi osobami na dircie robić
zdjęcia i tak po prostu żeby spędzić z nimi czas! Było świetnie! Dzień udany
w 100%, wieczorem jeszcze byliśmy się przejść z N. A. F. i Sz. gdzieś na
działki czy coś, a wcześniej byłyśmy z nimi w jakimś internacie gdzie musieli
sprzątać.. byłam tak zmęczona że nie wiem kiedy usnęłam! Macie trochę
zdjęć, nie pokażę skaczących, bo nie wiem czy sobie życzą, była MOC! 
Pewnie zdjęcia ze skoków będzie można zobaczyć pod linkiem który
podam wam tutaj jak już będzie edit gotowy i wszystko! :) tymczasem
daję zdjęcia i idę sobie, bo siedzę z mokrą głową !




w sumie wszystko wyszło ok, nie ma to jednak jak patrzeć na coś takiego w rl! :)
 Polecam, jeśli macie okazję iść na tego typu imprezy, to serio warto! Ja zmykam
się trochę ogarnąć, w sumie nie mam na dzisiaj planów, pewnie przejdę się na działki!

miłej niedzieli ! ;)

21 komentarzy :

  1. czapka z napisem I AM THE GREATEST jest świetna <3 ten pan nawet kulę ma modną bo w kolorze mięty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wybrałabym się na takie coś ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdj jak zawsze;D
    zapraszam do sb;)

    OdpowiedzUsuń
  4. atmosfera zawsze jest świetna na takich "imprezach"
    ZAJAWA aż wisi w powietrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci tego, że tam byłaś! + świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:18

    troche nudne te zdjęcia.. trawa, puszka, ziemia ;|
    ale jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój blog i te zdjęcia kojarzą mi się z konkretnymi sytuacjami, nie muszą się podobać :) nikt nie wchodzi tu na siłę :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:40

      wiem, dlatego napisałam 'jak kto woli' :)

      Usuń
  7. Możesz wstawić zdjęcia jak oni coś robią ? Bo te rowerki są mało interesujące . ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe foty plapson !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwujemy ?? i też chciała bym takie cos zobaczyć *.* ; D http://i-like-it-33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:15

    z jakiego sklepu jest ta żółta torebka ze zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest żółta, chyba house

      Usuń
  12. ciekawe zdjęcia, czapka I'm the greatest jest świetna. c: zazdroszczę ci, że byłaś na takiej imprezie! c;

    zapraszam. c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:02

    gdzie kupiłaś takie śmieszne picie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, jakie śmieszne.. normalne w puszce :) w polo chyba z tego co się orientuję było kupowane

      Usuń
  14. Anonimowy16:13

    Mam pytanie. Na jakim rybie robiłaś zdjęcia jak jakiś rowerzysta był w górze? W sportowym i bez lampy wychodziły Ci ostre zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:12

      Możesz odpowiedzieć, nic Ci się nie stanie.

      Usuń
  15. Anonimowy19:47

    I don't even know the way I stopped up here, but I assumed this submit was once good. I do not recognize who you are however certainly you're
    going to a famous blogger if you happen to are not already.
    Cheers!
    See this: zobacz,
    http://abide.katowice.pl

    OdpowiedzUsuń